rafcisz Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 Mam pytanie odnośnie dpf Ostatnio często mi się już zapycha to chciał bym z nim coś zrobić.Wyciąć go nie mogę bo w Niemczech on musi być i mam pytanie czy można go wyciąć i zastąpić czymś innym ze by w Niemczech na przeglądzie się nie czepjali? A w najgorszym wypadku ile kosztuje nowy dpf?
grzegorzmen Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 bodajże Witek usuwa coś takiego - i wyłoncza programowo , a na pewno jest możliwość zastąpienia lub zostawienia puszki jak w przypadku KATA
rafcisz Opublikowano 19 Września 2012 Autor Opublikowano 19 Września 2012 Tylko mi chodzi o to ze by po wywaleniu dpf była ta sama emisja spalin, bo na przeglądzie sprawdzają spaliny i musi się zgadzać.
Dev Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 dodatkowo zrobisz czipsa i bedzie git
malik Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 Wal na Mineralną do Rogala. Wytnie DPF i wyłączy go w ECU. Emisja spalin nieznacznie wzrośnie ale i tak będzie się trzymało obowiązujących u nas norm. Samo wycięcie DPF nieznacznie podnosi moc i zmniejsza zużycie paliwa. Jak chcesz to od razu zrobisz program. Polecam.
Dev Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 program zauwazalnie poprawi parametry spalin
griga-st Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 Jeżeli nie masz znajomego który robi przeglądy, nie ma szans żeby ci podbili. Przeglądy nie robią inteligentni inaczej, tylko przeszkoleni osobnicy:wink: Oni tez wiedza o problemie VAG-a z pierwszymi DPF-ami. Brak filtra można rozpoznać na pierwszy rzut oka/ucha/nosa. To wszystko prawda co koledzy piszą o korzyściach związanych z wywaleniem w/w(mi spalanie w zakupowozie BPW spadło o 1,5L!!!). Musisz homologować auto, albo zakładać nowy filtr. Ten kosztuje w Rajchu od ok.680€. O przyczynach zapychania jest na forum setki postów.
MAGIC87 Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 Tylko mi chodzi o to ze by po wywaleniu dpf była ta sama emisja spalin, bo na przeglądzie sprawdzają spaliny i musi się zgadzać. smigam od kilku lat róznymi autami i jeszcze nigdy zaden nie sprawdzał. było keidys na forum ze auto bez DPF ma praktycznie takie same paramerty spalin jak auto z DPF:wink:
griga-st Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 smigam od kilku lat róznymi autami i jeszcze nigdy zaden nie sprawdzał.było keidys na forum ze auto bez DPF ma praktycznie takie same paramerty spalin jak auto z DPF Tez masz na niemieckich blachach?
MAGIC87 Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 smigam od kilku lat róznymi autami i jeszcze nigdy zaden nie sprawdzał.było keidys na forum ze auto bez DPF ma praktycznie takie same paramerty spalin jak auto z DPF Tez masz na niemieckich blachach? aaa przepraszam. nie skupiłem sie na dokladnym opisie ze to w DE:wink: co zmienia postac rzeczy
rafcisz Opublikowano 20 Września 2012 Autor Opublikowano 20 Września 2012 Czyli wychodzi na to że jestem skazany na DPF? jeszcze jedno czy można podnieść kucyki jak się ma DPF?czy jak to dziadostwo dalej siedzi to lipa?
griga-st Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 1.Tak, 2.Tak źle nie jest, :naughty:170KM robił ABT czy MTM Musisz pojechać do dobrego tunera, polecanego na forach. Namnożyło się tego sporo, a z jakością jest różnie, ostrożnie mówiąc...
rafcisz Opublikowano 21 Września 2012 Autor Opublikowano 21 Września 2012 A czy program lub czip na 170KM jest bezpieczny dla silnika i turbo? Wolę teraz wiedzieć niż później się rozczarować Pytam bo kiedyś gdzieś wyczytałem że nie można kucy podnieść jak się nie wywali dpf,a ---------- Post dopisany at 13:22 ---------- Poprzedni post napisany at 00:41 ---------- ?
rafcisz Opublikowano 21 Września 2012 Autor Opublikowano 21 Września 2012 Dzięki za pomoc Szukałem i nic konkretnego się nie dowiedziałem
griga-st Opublikowano 21 Września 2012 Opublikowano 21 Września 2012 Większa moc=większe obciążenia. Ale jeździ sporo kolegów BPW/BLB z programami, wiec chyba daje rady. Ja się pozbyłem filtra bo przybywało oleju(teraz minimalnie ubywa,ok. trzy setki na dziesięć-dwanaście tysięcy, tyle robią mi zmiany). Piszesz ze już są problemy, program na pewno tego nie poprawi. W PL z reguły wyrzuca się go przy programie(lub na odwrót) ; z szukaniem miałem na myśli niemieckie fora:wink:. Sorry za lakoniczna odpowiedz,bylem w pracy.
rafcisz Opublikowano 24 Września 2012 Autor Opublikowano 24 Września 2012 Dzięki kolego za pomoc Z miła chęcią bym wywalił ten dpf ale nie mogę A nad programem się za zamawiam, ale raczej się zdecyduje i będę miał program +dpf ---------- Post dopisany 24-09-2012 at 23:20 ---------- Poprzedni post napisany 21-09-2012 at 22:10 ---------- A tak jeszcze jedno pytanko, ile kosztuje nowy dpf?
griga-st Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Rafcisz-ty czytasz SWOJ WLASNY temat?
Pawelkiwi Opublikowano 26 Stycznia 2013 Opublikowano 26 Stycznia 2013 1. Wywal DPF 2. Zrób program jeśli Ci będzie jeszcze potrzebny 3. Jak reszta silnika sprawna żaden diagnoster Ci nic nie wykryje 4. Dla potwierdzenia moja stara Grand Vitara 1,9 DDIS 2007r. bez DPF, od 14 miesięcy jeździ po Niemcach i nie ma problemów z przeglądami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się