Jump to content
IGNORED

Chiptuning A4 B6 1.8T 190KM


Recommended Posts

Posted

Witam

Szukam kogoś kto ma wirusa w swojej A4 B6 silnik [bEX] na seryjnych gratach.

Chciałem się zapytać ile można z seryjnego setupu wyciągnąć i ile w serii wypluwają te silniki? Poza tym czy zmiana po programie jest odczuwalna. Może jest ktoś ze śląska to mógłbym sobie podjechać i zobaczyć jak się sprawuje autko po wirusie :wink:

Pozdrawiam

  • Upvote 2
Posted

Witam tez bym dowiedział sie coś na ten temat chodzi mi o audi 1.8t 163km słyszałem ze w tych silnikach wypalały sie gniazda zaworów w serii czy to wogóle prawda?? chciałbym zrobic moda na 190 km na seryjnych gratach czy to bezpieczne ??

Posted

BEX-a zrobisz max na 220kM

niuta nie pamietam :kwasny:

Posted

sprawuje się dobrze. zbieraj kase i jedź do dobregu tunera. jeszcze nikt nie narzekał na zmianę softu na mocniejszy

Posted

i niech Ci wyłączy od razu drugą sonde lambda... tak na przyszłość jak by kat siadał albo zechce Ci się wstawić zamias niego downpipe z kwasa :wink:

Posted
Witam

Szukam kogoś kto ma wirusa w swojej A4 B6 silnik [bEX] na seryjnych gratach.

Chciałem się zapytać ile można z seryjnego setupu wyciągnąć i ile w serii wypluwają te silniki? Poza tym czy zmiana po programie jest odczuwalna. Może jest ktoś ze śląska to mógłbym sobie podjechać i zobaczyć jak się sprawuje autko po wirusie :wink:

Pozdrawiam

zrobilem to u siebie nie wiem czy mam silnik bex

mialem 163 a mam okolo 185 na seryjnych gratach, tylko soft zostal zmieniony, silnik mial przejechane 234 tys, zrobilem 10 tys na nowych ustawieniach i jest b dobrze

chociaż zawsze bedzie malo :)

moze ktos podpowie

na jaka turbine (oczywiscie wieksza, lepsza, mocniejsza) mozna wymienic jaki mi walnie ?

Posted

masz BFB nie BEX,

turbo możesz załadować od BEX-a K03S + wtryski 320cc, tak jak Dev pisze na tym zrobisz max 220KM,

powyżej tego koszta modyfikacji wzrastają okrutnie

Posted

witam,

Panowie też mam BFB,

założyłem ostatnio hybryde K03s, wczoraj pekł mi gumowy TIP, chce jechac do sport tig zeby mi ogarneli z nierdzewki czy szukać tego z silikonu??

przy okazji chyba usune kata i wrzuce cały DP.

Jak sądzicie ile tych gratach uzyskam, oczywiscie po zmianie softu, tak jak mówicie 220?? Mysle jeszcze o FMIC, ale to moze troche pozniej :)

Posted

bez fmic-a to 200 nie przekroczysz, nie mowiac juz o wryskach...

Posted

Trochę inny motor, ale może ktoś będzie wiedział..

Jaka jest bezpieczna granica dla motoru i podzespołów w 1.8t AVJ..???

Ma ktoś dłubnięty ten motor..???

Posted

ponoc ktos z forum na seryjnych gratach zrobił w AVJ-cie ponad 300kM

ale nie pamietam kto :facepalm:

Posted
ponoc ktos z forum na seryjnych gratach zrobił w AVJ-cie ponad 300kM

ale nie pamietam kto :facepalm:

Co to znaczy na seryjnych gratach? :buhaha:... bo zaraz sobie inni pomyślą że wystarczy program zrobić i 300kuni jest :decayed: :decayed:

Posted

qurw, zle napisałem :facepalm::facepalm::facepalm:

chodziło mi o to ze mozna osiagnąc taki wynik

bez ingerencji w elementy silnika

tłoki, korby, wał

Posted

Poziek miał zrobiony na 298KM bez kucizny i na seryjnej głowicy, ale koszt zrobienia 1.8t na granice 300KM to wydatek ponad 10K PLN

Posted

zrobilem to u siebie nie wiem czy mam silnik bex

mialem 163 a mam okolo 185 na seryjnych gratach, tylko soft zostal zmieniony, silnik mial przejechane 234 tys, zrobilem 10 tys na nowych ustawieniach i jest b dobrze

chociaż zawsze bedzie malo :)

moze ktos podpowie

na jaka turbine (oczywiscie wieksza, lepsza, mocniejsza) mozna wymienic jaki mi walnie ?

Jakie masz max doładowanie zadane?

Posted

w tej chwili lekko ponad 10tzl

same turbo 5-5.5zł

coller-1.5

kolektor wydechowy 1.0

wydech - nie mam pojecia ale coś ok 2.0

sprzęgło 1.5

wtryski 1.6

pompa - 0.8

strojenie i ch...wie co jeszcze :facepalm:

Posted

nie wiem, bylem tak zafrapowany ze nie bardzo wiedzialem co sie dzieje jeszcze jak sie przejechalem to :grin:

nie robilem zadnych hamowni

soft byl wziety od innego, troche zmodfikowany pod auto

---------- Post dopisany at 08:51 ---------- Poprzedni post napisany at 08:49 ----------

w tej chwili lekko ponad 10tzl

same turbo 5-5.5zł

coller-1.5

kolektor wydechowy 1.0

wydech - nie mam pojecia ale coś ok 2.0

sprzęgło 1.5

wtryski 1.6

pompa - 0.8

strojenie i ch...wie co jeszcze :facepalm:

a to w kolejnosci wymieniles ?

bo sie tak zastanawiam od czego zaczac ???

co zrobic pierwsze ?

pomyslec tak przyszlosciowo i rozciagnac to w czasie ?

jakies symbole do czesci ?

Posted

pytam o kolejnosc bo suma na dzis 13,5 tys to co napisales a pewnie to nie koniec jak znam zycie

jak mi padnie turbo to zaczne wymieniac i to tez na raty (jak sie da) ze wzgledu na koszty

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...