arek776 Opublikowano 22 Września 2012 Opublikowano 22 Września 2012 Moja nowa luba: A4 B8 produkcja 2008, rok modelowy 2009 2.0TDi, CAGA, 143PS multitronic (LLA) Avant black (Y9B) wersja Ambiente oświetlenie przestrzeni wnętrza Coming/Leaving Home Tempomat trójramienna skórzana kierownica z multifunkcją (bez łopatek) podgrzewane fotele przód MMI 2G, NAVI, sterowanie głosem FIS kolor AUX w podłokietniku Bluetooth, instalacja pod telefon parktronik tył kontrola ciśnienia w oponach Immobiliser wewn. lustro fotochromatyczne podgrzewane lustra czujnik deszczu Chrom pakiet Audi Hold Assist pakiet bagaż felgi ory 16" lato + 16" nie ory zima hak odłączany ISOFIX z tyłu dojazdówka zwykłe kubły zwykłe światła kilka zdjęć, na razie takich - kiedyś się może zmuszę do lepszej sesji w stajni jest jeszcze B6 - czarny Avant 1.9AVF - będzie do sprzedania
wrclaguna Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 zdjęcia dodam jak zrobię, Pasuje jak nic wstawić
arek776 Opublikowano 23 Września 2012 Autor Opublikowano 23 Września 2012 na razie to cały czas jestem na etapie porównań z B6 B8 ma wyposażenie o niebo lepsze ale... (zawsze jest jakieś ale ) PLUS B6 - sportowe fotele MINUS B8 - stołki --- poza tym mam takie dziwne wrażenie.... że B8 gorzej się zbiera niż B6. B6 - 1.9TDi AVF, 136 KM, B8, CAGA 143 KM. czyli teoretycznie to samo. oba multitronic. w B6 jak wcisne to czuje jak i mnie wciska, w B8 tego nie ma. auto jedzie ale jakby gorzej. czy to możliwe??!! a może to wrażenie - silnika w B8 prawie nie slychac, na pewno ciszej i kultura o niebo lepsza. może to dlatego? ale jednak w B6 ten "wcisk" w siedzenie jest
jedrekx Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 B8 pewnie jest cięższe od B6 dlatego też jest różnica.. poza tym wrzucaj fotki bo o to też chodzi w tym dziale
KOval81 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 Mi się bardziej wydaje, że to charakterystyka pracy CR robi swoje - przyspieszenie jest oo wiele delikatniej odczuwalne. Nie ma takiego strzału, jak był na PD w AVF:wink:
arek776 Opublikowano 29 Września 2012 Autor Opublikowano 29 Września 2012 dodałem kilka zdjęć do pierwszego wpisu i pierwszy "mod" 1. ramka klubowa z tyłu 2. ramka "noname" z przodu 3. kodowanie - + gage test, + lap timer, + wascher fluid warning active + emergency brake flashing via brake lights przy okazji sprawdziłem kabelek i przetestowałem wszystko - działa i błędów brak z początku sie przerazilem - wywalilo kupe błędów ale to prawdopodobnie przez odłączanie aku przy sprowadzaniu auta. po skasowaniu wszyskiego błędów brak
Mymlok Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 ..a mierzyłeś czas 0 - 100 ?? może w starym twardsze fotele a w nowym bardziej puchowe stąd mylne odczucie
riddick74 Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 wstaw żarówki led do jazdy dziennej
arek776 Opublikowano 1 Października 2012 Autor Opublikowano 1 Października 2012 tak też mi się ten żółty kolor nie podoba ale spokojnie - to dopiero początki jakieś żarówki polecacie konkretne?
wrclaguna Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 Raczej bez roklejania lamp nic nie zrobisz
arek776 Opublikowano 1 Października 2012 Autor Opublikowano 1 Października 2012 to nie ma sensu - poczekam do wymiany na ory ledy przód i tył Grzesiek szkoda że tak daleko mieszkasz...
riddick74 Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 wystarczą żarówki a nie cały reflektor:decayed:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się