Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CAGA] Avant black arrow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moja nowa luba:

A4 B8

produkcja 2008, rok modelowy 2009

2.0TDi, CAGA, 143PS

multitronic (LLA)

Avant

black (Y9B)

wersja Ambiente

oświetlenie przestrzeni wnętrza

Coming/Leaving Home

Tempomat

trójramienna skórzana kierownica z multifunkcją (bez łopatek)

podgrzewane fotele przód

MMI 2G, NAVI, sterowanie głosem

FIS kolor

AUX w podłokietniku

Bluetooth,

instalacja pod telefon

parktronik tył

kontrola ciśnienia w oponach

Immobiliser

wewn. lustro fotochromatyczne

podgrzewane lustra

czujnik deszczu

Chrom pakiet

Audi Hold Assist

pakiet bagaż

felgi ory 16" lato + 16" nie ory zima

hak odłączany

ISOFIX z tyłu

dojazdówka

zwykłe kubły

zwykłe światła

kilka zdjęć, na razie takich - kiedyś się może zmuszę do lepszej sesji :)

DSC_0064.jpg

DSC_0065.jpg

DSC_0066.jpg

DSC_0067.jpg

DSC_0068.jpg

DSC_0075.jpg

DSC_0076.jpg

DSC_0077_v2.jpg

DSC_0078.jpg

DSC_0079.jpg

w stajni jest jeszcze B6 - czarny Avant 1.9AVF - będzie do sprzedania

Opublikowano

zdjęcia dodam jak zrobię,

Pasuje jak nic wstawić :wink:

Opublikowano

na razie to cały czas jestem na etapie porównań z B6

B8 ma wyposażenie o niebo lepsze ale... (zawsze jest jakieś ale :) )

PLUS B6 - sportowe fotele

MINUS B8 - stołki ---

poza tym mam takie dziwne wrażenie.... że B8 gorzej się zbiera niż B6. B6 - 1.9TDi AVF, 136 KM, B8, CAGA 143 KM. czyli teoretycznie to samo. oba multitronic. w B6 jak wcisne to czuje jak i mnie wciska, w B8 tego nie ma. auto jedzie ale jakby gorzej.

czy to możliwe??!! a może to wrażenie - silnika w B8 prawie nie slychac, na pewno ciszej i kultura o niebo lepsza. może to dlatego? ale jednak w B6 ten "wcisk" w siedzenie jest

Opublikowano

B8 pewnie jest cięższe od B6 dlatego też jest różnica.. poza tym wrzucaj fotki bo o to też chodzi w tym dziale :decayed:

Opublikowano

Multitronic :banan:

Opublikowano

Mi się bardziej wydaje, że to charakterystyka pracy CR robi swoje - przyspieszenie jest oo wiele delikatniej odczuwalne. Nie ma takiego strzału, jak był na PD w AVF:wink:

Opublikowano

dodałem kilka zdjęć do pierwszego wpisu

i pierwszy "mod" :)

1. ramka klubowa z tyłu

2. ramka "noname" z przodu :)

3. kodowanie -

+ gage test,

+ lap timer,

+ wascher fluid warning active

+ emergency brake flashing via brake lights

przy okazji sprawdziłem kabelek i przetestowałem wszystko - działa i błędów brak

z początku sie przerazilem - wywalilo kupe błędów ale to prawdopodobnie przez odłączanie aku przy sprowadzaniu auta. po skasowaniu wszyskiego błędów brak

Opublikowano

..a mierzyłeś czas 0 - 100 ?? może w starym twardsze fotele a w nowym bardziej puchowe stąd mylne odczucie :P:kox:

Opublikowano

Zajeb...sta sylwetka :shock3: Gratulacje.

Opublikowano

wstaw żarówki led do jazdy dziennej :decayed:

Opublikowano

tak też mi się ten żółty kolor nie podoba :) ale spokojnie - to dopiero początki

jakieś żarówki polecacie konkretne?

Opublikowano

Raczej bez roklejania lamp nic nie zrobisz :wink:

Opublikowano

to nie ma sensu - poczekam do wymiany na ory ledy przód i tył

Grzesiek szkoda że tak daleko mieszkasz... :)

Opublikowano

wystarczą żarówki :decayed: a nie cały reflektor:decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...