kopernik666 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Witam, posiadam sztrucla jak w temacie, rocznik '96, przebieg sporawy, ale motorownia zdrowa. Posiada ktoś z was doświadczenie z chipami w silniku z takim przebiegiem? Warto pchać się w coś takiego? Ewentualna przeróbka dokonana byłaby w dużej firmie na "V", oddział Rzeszów. Katalogowo na stronie podaja przyrost z 90/210 na 116/265.
Kowi87 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 to ile wyjdzie to tylko zalezy jaki stan silnika masz obecnie, a przebieg nie straszny:whistling: pierw sprawdź stan auta robiac komplet logów i dopiero wtedy będzie wiadomo czy sie nadaje:whistling:
radimm Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 chyba większość tdi po czopku na forum jest po przebiegu ~300tys. km i mają się dobrze , reszta tak jak pisze Kowi. Co do tunera, który może Ci to zrobić zapytaj w tym dziale: http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/dobrzy-chiptunerzy-5549/index60.html
ruzo Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 mam 348 tkm afn i czopka wieksze ic turbo awx i wszystko bezdymnie, zrobilem juz 50 tkm wiec jezeli motorek cacy to nawet sie nie zastanawiaj
kopernik666 Opublikowano 23 Września 2012 Autor Opublikowano 23 Września 2012 Myślę tylko o chipie, bez zmian IC i turbo. Wtedy zmiana chyba tylko komputerka (pewnie mam 8 bit, więc na 16). Nie chcę się pchać w koszty do starego parchła:) Zmiana komputera na 16 bit spowoduje jakiś problem z immobiliserem? W sumie to nawet nie wiem czy mam, poprzedni właściciel dołożył alarm z pilotem. Była taka wtyczka do gniazda na desce rozdzielczej, na środku mniej więcej. Teraz wtyczka wala się w schowku, dobrze myślę czy to nie było zabezpieczenie?
ruzo Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 na temat 8 i 16 bit to komp 16 bit powinien miec immo fabryczne wiec trzeba by wylaczyc immo ale najszybciej odp znajdziedz w opcji szukaj
kopernik666 Opublikowano 23 Września 2012 Autor Opublikowano 23 Września 2012 A czy do ogarnięcia jest program bez zmiany na 16 bit? Szperając po rozmaitych forach większość opinii wskazuje na te 115-120 koni jako właśnie kraniec możliwości seryjnego 8bit 1z.
radimm Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 A czy do ogarnięcia jest program bez zmiany na 16 bit? Szperając po rozmaitych forach większość opinii wskazuje na te 115-120 koni jako właśnie kraniec możliwości seryjnego 8bit 1z. na 8-bit normalnie program może być zrobiony. Żeby wymienić turbo na takie ze zmienną geometrią (AFN, AWX itp) musisz zmienić kompa na 16bit, bo Twoja turbinka ma inne sterowanie. Jak chcesz więcej koni niż daje sam program, a nie chcesz wymieniać turbiny i co za tym idzie kompa, możesz dołożyć jeszcze wtryskiwacze tzw. 216, albo na bidę od AFN'a
MAGIC87 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 chyba cos z tym passatem musiało byc nie halo:wink:
Kowi87 Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 chyba cos z tym passatem musiało byc nie halo:wink: na 100% było nie halo:wink:
Lukasz_N Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 ja nie mam zadnego chipsa ,tyle tylko ze wtrychy od ahf-a ,przelot ,egr out i kat out,rsw 0.800v i ładnie sie zbiera ,ostatnio passat 130km nie mial szans.tyle ze nie wiem ile pali bo ja na to nie patrze,ale w normalnej jezdzie miasto -6l ,trasa poniżej 5l. Do tego filtr stozkowy i AWX sie kladzie Czego to ludzie nie wymysla
ruzo Opublikowano 25 Września 2012 Opublikowano 25 Września 2012 on nie ma stozka.. passat trzymal 100 km/h i dlatego tak poplynal..
Kowi87 Opublikowano 27 Września 2012 Opublikowano 27 Września 2012 A co ma sie dziać, wkońcu to nie włodka robota, tak samo nie wysilony program, pewnie na rolkach ze 130 łapie:wink:
vauxhall95 Opublikowano 29 Września 2012 Opublikowano 29 Września 2012 czegos nie rozumiem zajmujesz sie czyszczeniem nastawnikow ,zeby ustawic rsw masz zapewne vaga.A nigdy logow nie robiłes.
kopernik666 Opublikowano 1 Października 2012 Autor Opublikowano 1 Października 2012 Wracając do tematu, na początek zakupię kabel do VAGowania, postaram się wrzucić logi jak ogarnę. Jak wykaże w miarę zdrowy silniczek zacznę od zaślepienia EGR i wywalenia kata na rzecz strumienicy (w miarę tanie mody). Potem spróbuję poszukać zdrowych wtrysków AFN tu na giełdzie i porządnie wyregulować u dobrego pompiarza. I w zależności od uczucia pod pedałem gazu dopiero zdecydować się na program. Dzięki wszystkim za udzielone rady:)
grabson765 Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 na wtryskach afn duzej roznicy nie poczujesz... na 216 owszem roznica bedzie i zadnej strumienicy bym nie wstawial tylko prosta rurke strumienica nic nie da
roman_tyk Opublikowano 2 Października 2012 Opublikowano 2 Października 2012 do rsw(wogóle do pomp) mam stół boscha i vaga, bo nie mam czasu robić logów,a poco jak wszystko działa ? kazdy robi logi jak cos nie halo,jak wszystko cacy to stara zasada zeby nie dłubać. zrób podstawowe logi dynamiczne oszacujemy co tam siedzi i ile może być ps-a.
Pan Waldek Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 do rsw(wogóle do pomp) mam stół boscha i vaga, bo nie mam czasu robić logów,a poco jak wszystko działa ? kazdy robi logi jak cos nie halo,jak wszystko cacy to stara zasada zeby nie dłubać. Skoro nie ma co dłubać to trzeba by zamknąć dział tuning na forum:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się