boberek Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 no włąsnie wąski nie za bardzo sie wypowiedział jesli chodzi i przód
Wąski Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2009 hmmm.. Czyli co, kupować stabilizatory?? duża różnica?? no tak po co robić z B6-B7 wyścigówkę :gwizdanie:[br]Dopisany: 30 Styczeń 2009, 10:13_________________________________________________ no włąsnie wąski nie za bardzo sie wypowiedział jesli chodzi i przód wypowiem się tylko znajdę czas
boberek Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 wystarczy napisać jest róznica nie ma róznicy ;P prodadzi sie lepiej jest stabilnijeszy jakie róznice pomiedzy serią a RS4
kepasa Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 ja mam stabilizatory od rs-a z przodu i tyłu... tył po założeniu od razu odczuwalny, auto nie nurkuje przy ostrym hamowaniu, esp włącza się dużo później... po założeniu przodu nie ma tak odczuwalnej różnicy tuż po wyjechaniu z warsztatu, ale po kilku winklach i hamowaniach nie żałujesz inwestycji. auto nie podnosi się przy starcie, w zakręcie przy podsterownym zachowaniu kontrolujesz to w pełni, wcześniej różnie bywało ja nie mam s-line zawieszenia, ale tak jak u Wąskiego, efekt jest jeszcze inny, lepszy. Mi zależało żeby auto nie było rzucone na glebę, ale aby zachować sztywną charakterystykę zawiechy, coś takiego jak w subaru... wydaje i się że ten efekt można osiągnąć... mam dorzucone amorki bilsteina b6, co dodatkowo usztywnia auto.... wystarczy taki opis???
boberek Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 dla mnie wystarczający tylko weż pod uwage ze amorki Bilstein to bilsten i do tego B6 ale dzieki za info na moze w sobote załoze tył jak znajde czas:) a nad przodem sie zastanowie czy kupować
Wąski Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2009 Inwestycja prezent Myślę że warto ,dla mni eopis Kepasy /na moja prosbę/jest ok. Dla mnie ważne że auto sie nie buja .Buda /zawieszenie /sztywniejsze jest.[br]Dopisany: 30 Styczeń 2009, 11:12_________________________________________________acha do przodu nie potrzeb akupować nowych gum i obejm/pasują stare/ inf.Kepasa
alvaro Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Dobra to napiszcie teraz elegancko wujkowi Alvowi kompletami (przód : numerki, tył : numerki) i się zaraz zamówi
Wąski Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2009 Dobra to napiszcie teraz elegancko wujkowi Alvowi kompletami (przód : numerki, tył : numerki) i się zaraz zamówi Wujek ale masz wymagania [br]Dopisany: 30 Styczeń 2009, 11:23_________________________________________________mam nr. 8E0 411 309 B 4D0411 327 J 4D0411 336 G [br]Dopisany: 30 Styczeń 2009, 11:25_________________________________________________8E0 411 309 N przód [br]Dopisany: 30 Styczeń 2009, 11:25_________________________________________________nie podaję gum do przodu bo podchodzą stare ,ja wymieniłem bo po mojemu powinny być twardsze
boberek Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 tył kosztuje około 270 żł z gumami przód cos około 415 zł
Wąski Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2009 mam nadzieję że nic nie pomyliłem [br]Dopisany: 30 Styczeń 2009, 11:29_________________________________________________ tył kosztuje około 270 żł z gumami przód cos około 460 zł Nie weim dokładnie.Ceny się zmieniają. Kepasa ma fv zaraz go poproszę o wpisanie cen.[br]Dopisany: 30 Styczeń 2009, 11:30_________________________________________________ to podaj też te gumy... sie robi szefie Kepasa nie śpij
boberek Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 http://sklep.gajos.com.pl/sklep/ hmm jak ten sklep podaje to oba kosztuja powyżej 400 zł
kepasa Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 karwa nie mam tej faktury w domu.... znajdę to podam Wąskiemu... ale cena 400 za każdy to jakieś przekłamanie... przedni jest tańszy. ahas...i jak kupicie przód to niech Was nie zmyli rozmiar i grubość - jest taki sam jak ori. różnią się wagą , sztywnością i wykonaniem. [br]Dopisany: 30 Styczeń 2009, 12:04_________________________________________________sorki, nie przedni, tylko tylny jest tańszy
lukaszr Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Zrobiłem spis wszystkiego - poprawcie jeżeli coś jest nie tak (ceny orientacyjne za sztukę): PRZÓD: 8E0 411 309 N - stabilizator (380 zł) 4D0 411 327 J - gumka x2 (15 zł) 4D0 411 336 G - opaska x2 (7 zł) N 901 838 02 - nakrętka x4 (6 zł) N 102 861 10 - nakrętka x2 (2 zł) Suma = 452 PLN TYŁ: 8E0 511 409 AL - stabilizator (260 zł) 8E0 511 327 D - gumka x2 (10 zł) 8E0 505 465 AF - łącznik x2 (120 zł) 8E0 511 439 - opaska x2 (12 zł) N 101 277 07 - śruba x8 (3 zł) N 105 281 03 - śruba x2 (2 zł) Suma = 572 PLN
Flyer Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Czy ktos moze podac ceny? Nie miec etka
Wąski Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2009 http://79.188.128.180/autoart/ no ja mam rabaty
alvaro Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 A zmieniając trochę temat - tylny stabilizator w wersji "cywilnej" (nie RS-owej) jest czy go w ogóle nie ma ?
Wąski Opublikowano 30 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 30 Stycznia 2009 A zmieniając trochę temat - tylny stabilizator w wersji "cywilnej" (nie RS-owej) jest czy go w ogóle nie ma ? żartujesz z tym pytaniem
alvaro Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Nie... Nie zaglądałem jeszcze pod swoje auto bo nie było potrzeby... 1
poziek Opublikowano 30 Stycznia 2009 Opublikowano 30 Stycznia 2009 Nie... Nie zaglądałem jeszcze pod swoje auto bo nie było potrzeby... jest chudy jak mały palec...w kazdym aucie jest
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się