Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stabilizatory z RS4 B7 do zwykłej A4 B6 B7


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

6 minut temu, Adamek4119 napisał:

Dzięki bardzo  teraz  się zastanawiam czy nie zmienić samego tyłu 

A jakie masz zawieszenie?

Opublikowano

Narazie ori  1bv ale zastanawiam się nad zmianą na bilstein b12

Godzinę temu, Mr.Joker napisał:

 

A jakie masz zawieszenie?

Narazie ori  1bv ale zastanawiam się nad zmianą na bilstein b12

Opublikowano
2 minuty temu, Adamek4119 napisał:

Narazie ori  1bv ale zastanawiam się nad zmianą na bilstein b12

Narazie ori  1bv ale zastanawiam się nad zmianą na bilstein b12

Bo tam już są sztywniejsze stabilizatory więc sproboj wymienić sam tyl i wtedy zobaczysz czy ci to odpowiada. 

Opublikowano

Jestem właśnie po wymianie stabilizatorow z 1ba na te z s4 przód i tył i jestem bardzo zadowolony jeszcze nie testowałem tej kombinacji zbytnio bo przejechałem raptem 10km ale czuć że auto jest bardziej zwarte tyl podarza posłusznie za przodem no i najbardziej czuć może nie całkowity ale dużo mniejszy efekt podsterowności przy szybkim wyjsciu z zakretu auto jedzie tam gdzie chcemy nie ucieka przodem. Polecam jak najbardziej taki zabieg ?

Opublikowano
W dniu 2.06.2008 o 21:02, Wąski napisał:

Stabilizatory od RS4 B7 do zwykłej B6 B7

 

Części potrzebne do pełnej wymiany:

 

audi-rs4-rear-sway-bar-kit-22mm.jpg


Przód:

8E0 411 309 N - stabilizator (570 zł)
4D0 411 327 J - gumka x2 (50 zł)
4D0 411 336 G - obejma x2 (22 zł)
N 901 838 02 - nakrętka x4 (32 zł)
N 102 861 10 - nakrętka x2 (10 zł)

Suma = 684 PLN

Tył:

8E0 511 409 AL - stabilizator (622 zł)
8E0 511 327 D - gumka x2 (30 zł)
8E0 505 465 AF - łącznik x2 (310 zł)
8E0 511 439 - opaska x2 (34 zł)
N 101 277 07 - śruba x8 (24 zł)
N 105 281 03 - śruba x2 (4 zł)

SUMA 1024 PLN

 

Co i jak, czyli jaki stabilizator występował w danym zawieszeniu:

 

Przedni stabilizator można poznać po wadze, grubość jest ta sama:

 

B6

8E0 411 309 D - 1BA/BR

8E0 411 309 B - 1BE/BV (tylko z quattro) i S4

 

B7

8E0 411 309 P - 1BA

8E0 411 309 N - 1BE/BV (tylko z quattro)

8E0 411 309 B - S4

 

Porównanie:

8E0 411 309 P (1.9TDI/2.0TDI) > 3,895 kg
8E0 411 309 N (3.0TDI/RS4) > 4,900 kg
(Ważone razem z gumami i mocowaniami)

 

Tylny stabilizator można rozpoznać po grubości:

 

B6 1BA/BR - 16mm
B6 1BE/BV - 18mm
S4 B6 1BD - 20mm
B7 1BA/BR - 16mm
B7 1BA/BR (8E0-6-200 001>>*) - 18mm
B7 1BE/BV - 18mm
S4 B7/RS4 - 20/22mm

 

 

 



Audi A4 w sklepie poliuretany.olkusz.pl

http://www.inter-rally.pl/pol_m_Zawi..._Audi-333.html

http://www.topendpower.pl/c/pl/28_13...uretanowe.html

Modele i waga

 

WWW.DRIVE2.RU

Автомобильная социальная сеть

 

Opublikowano
49 minut temu, Isius napisał:

Modele i waga

 

WWW.DRIVE2.RU

Автомобильная социальная сеть

 

No to ciekawie to wygląda z tym przodem bo jeżeli począwszy od 1be po rs4 stabilizator nie różni się niczym to placimy tylko za nazwe? No chyba że sama sztywność zastosowanego materiału jest inna jeśli waga i średnica jest ta sama. ?

Opublikowano
12 godzin temu, Mr.Joker napisał:

No to ciekawie to wygląda z tym przodem bo jeżeli począwszy od 1be po rs4 stabilizator nie różni się niczym to placimy tylko za nazwe? No chyba że sama sztywność zastosowanego materiału jest inna jeśli waga i średnica jest ta sama. ?

Jak się nie różni? wagowo jest inny, ruski chyba dane mają z etki a nie autopsji... jest cięższy i tym samy sztywniejszy. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

B6,b7 stabilizatory z przodu mają taką samą grubość,różnią się wagą.

Opublikowano
12 godzin temu, aker napisał:

B6,b7 stabilizatory z przodu mają taką samą grubość,różnią się wagą.

A precyzyjniej mówiąc mają tę samą średnicę zewnętrzną, a inną wewnętrzną więc różnią się grubością ścianki.

Opublikowano

Ostatnio założyłem do przodu stabilizator z rs' a z tyłu z ski i czuć różnicę. Sztywno i lepiej trzyma się drogi. Naprawdę warto. Wcześniej założone te z zawiasu 1be

Opublikowano

Witam. Posiadam od niedawna a4 b6 bex quattro sline 1bv w manualu. Chcialbym zamontowac mocniejsze stabilizatory zeby poprawic prowadzenie bo w mojej ocenie moglby mniej sie kolysac i przechylac przy skrecie szczegolnie przy predkoscia wiekszych. Zakladam ze z przodu mam 8E0 411 309 B. Czy 8E0 411 309 N jest twardszy od 8E0 411 309 B i poprawi to prowadzenie bo nie wiem czy zakladac? Tyl oczywicie mam zamiar załozyć 8E0 511 409 AL ale cena w aso 949zl przeraza a na znizke ciezko sie dogadac.

Opublikowano
2 godziny temu, Wicia1988 napisał:

Witam. Posiadam od niedawna a4 b6 bex quattro sline 1bv w manualu. Chcialbym zamontowac mocniejsze stabilizatory zeby poprawic prowadzenie bo w mojej ocenie moglby mniej sie kolysac i przechylac przy skrecie szczegolnie przy predkoscia wiekszych. Zakladam ze z przodu mam 8E0 411 309 B. Czy 8E0 411 309 N jest twardszy od 8E0 411 309 B i poprawi to prowadzenie bo nie wiem czy zakladac? Tyl oczywicie mam zamiar załozyć 8E0 511 409 AL ale cena w aso 949zl przeraza a na znizke ciezko sie dogadac.

Tak będzie sztywniejszy od tego co masz teraz.Jeżeli chcesz zmienić na mocniejszy czyli ten który pisałeś to albo komplet albo tylko tyl który zdecydowanie bardziej odczujesz. Poszukaj uzywek ja trafiłem kpl tyle ze z s4 za 300zl z rs-y będzie droższy to wiadomo  ale do kwoty nowego trochę będzie brakować ?

Opublikowano (edytowane)
W dniu 7.05.2020 o 17:29, Wicia1988 napisał:

Witam. Posiadam od niedawna a4 b6 bex quattro sline 1bv w manualu. Chcialbym zamontowac mocniejsze stabilizatory zeby poprawic prowadzenie bo w mojej ocenie moglby mniej sie kolysac i przechylac przy skrecie szczegolnie przy predkoscia wiekszych. Zakladam ze z przodu mam 8E0 411 309 B. Czy 8E0 411 309 N jest twardszy od 8E0 411 309 B i poprawi to prowadzenie bo nie wiem czy zakladac? Tyl oczywicie mam zamiar załozyć 8E0 511 409 AL ale cena w aso 949zl przeraza a na znizke ciezko sie dogadac.

Masz podobną konfigurację auta do mojego, poczytaj o moich doświadczeniach ze stabilizatorem od rs4 tutaj -->

 

Edytowane przez zioowo
Opublikowano

Mam pytanie odnośnie plastików na stabilizatorze oraz jego osadzenia w gumach. Robię zawieche z tyłu i po odkręceniu łączników stabilizatora można było go obracać nie przykładając większej siły. Gumy mają go utrzymać w określonej pozycji czy mają go hamować? Jeszcze sprawa z plastikami. Po wyciągnięciu stabilizatora i gumek plastiki najzwyczajniej odpadly - tak chyba być nie powinno? Brak plastików=wymiana stabilizatora? 

Opublikowano

Gumy utrzymują go tylko w danej pozycji. Plastiki są na stałe i nie są wymienne. 

Opublikowano
4 minuty temu, H4mm3R napisał:

Gumy utrzymują go tylko w danej pozycji. Plastiki są na stałe i nie są wymienne. 

Czyli mogę montować bez? 

Opublikowano
5 godzin temu, Majk009 napisał:

Czyli mogę montować bez? 

No nie bardzo.

Opublikowano (edytowane)

Ma ktoś może stabilizator na tył z S4 lub rs4 na sprzedaż? Albo słabo szukam albo taki chodliwy temat i nie idzie znaleźć 

Edytowane przez Majk009
Opublikowano

A pytales stanleja -> w dziale sprzedaz czesci a4 b7 jest jego watek gdzie oferuje nowe stabilizatory od rsa Sam od niego bralem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...