molek86 Opublikowano 26 Września 2012 Opublikowano 26 Września 2012 Witam od jakiegos tygodnia mam problemy z kodem 16396. dodam iz nastawnik ma 4 miesiace padla w nim cewka miala opornosc 4 ohm zostala podmieniona na zdrowa 14 ohmowa. i wyskakuje ten blad . napinacza oraz lancucha nie slychac . pamietam ze na strym napinaczu bylo lancuch slychac przy odpaleniu szedl jak rasowy dieselek .teraz go nie slychac a bledem sypie. silnik jest po remoncie.filtr oleju odpowiedni z zaworkiem cisnienie oleju w normie. czy to mozliwe ze padl nastawnik?? nastawnik z lancuchem kosztowal 660 zl podobno orginalny znak audi jest wytloczony na nim a nie wybity to raczej chyba orginal ale jakby padl to by bylo slychac a tu nic nie slychac, jakies propozycje?? dzieki z gory za odpowiedz!!
_Bartek_ Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 Mam dokładnie ten sam problem. Wymieniłem napinacz łańcucha na niby ori z logo jakiś czas temu. Może max 4 miesiące. Teraz przy dodawaniu gazu słychać jakby łańcuch się obijał o obudowę. Nastawnik powinien mieć jakąś gwarancję?
grzes1150 Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 Miłem kiedyś przypał z tym błędem i czasami się łańcuch odzywał podczas odpalania na zimnym lub na gorącym przy upalaniu. Nowy nastawnik z ASO+ łańcuch+ uszczelki i od chyba 2 lat zapomniałem o problemie. Nie wiem jakie Wy kupujecie te nastawniki za 660zł jak w ASO kosztuje ponad 1500 a puźniej się dziwicie że nadal coś nie tak. Raz widziałem jak stało v6 2.8 i tam są 2 takie nastawniki i właśnie były z allegro a klijent nawet nie odebrał auta od mechanika tylko pojechał ruchać kasę na następne Te na allegro to chyba jest jakiś odpad poprodukcyjny albo inni bubel. Pozdrawiam!!! 1
_Bartek_ Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 W ASO 1200zł. Ja kupiłem ze znaczkiem , więc skąd miałem wiedzieć, że to nie ori? Może i ori z wadą? Kto wie. Najgorsze, że nigdzie nie mogę znaleźć ani sprzedającego, od którego to kupiłem, ani paragonu
grzes1150 Opublikowano 28 Marca 2013 Opublikowano 28 Marca 2013 W ASO 1200zł.Ja kupiłem ze znaczkiem , więc skąd miałem wiedzieć, że to nie ori? Może i ori z wadą? Kto wie. Najgorsze, że nigdzie nie mogę znaleźć ani sprzedającego, od którego to kupiłem, ani paragonu Jak to mówią szkłem d...y nie utrzesz Teraz dojdzie jeszcze robota + nowe uszczelki i nowy nastawnik. Te na allegro to musi być jakiś odpad bo ze zdjęć wygląda identycznie:whistling:
Robo_A4 Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Witam, Trochę odgrzewam kotleta, ale mam ten sam problem, wymienialiście sam nastawnik czy zrazem z łańcuchem ? pozdrawiam
_Bartek_ Opublikowano 4 Października 2013 Opublikowano 4 Października 2013 Razem z łańcuchem i uszczelką. Ja też znowu mam problem także nie zakładaj chinola i innego zamiennika... Sent from my domofon using Tapatalk
Robo_A4 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Nie ma alternatywy do oryginału ? Jakiś dobry zamiennik typu Febi, Ruville ?
gregor10 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Inaczej - Oryginal , pewny to masz w ASO za 1500zl. To z allegro czy kupisz bez znaczów za 500zl , czy ze znaczkami audi czy też febi itp za 500zl to jest wszystko to samo z chin. Póki co nie było problemów z zamiennikamia.
_Bartek_ Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 To ja mam chyba pecha już dwa razy zmieniałem Sent from my domofon using Tapatalk
Robo_A4 Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 1500 zł nastawnik + łańcuch, dodatkowo przydałoby się zmienić jeszcze pasek rozrządu, uszczelkę pod pokrywą zaworów + robocizna ... 2500 zł :I
gregor10 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 To ja mam chyba pecha już dwa razy zmieniałem Sent from my domofon using Tapatalk Możesz opisać więcej szczegółów ? Znam ok 25sztuk 1.8t które jezdzi na chinolach za 500zl z allegro i nie ma problemu żadnego póki co, niektóre już natrzaskały przebiegi po 40tys od założenia i 0 problemów. Co było dokladnie zmieniane u Ciebie i jakie były problemy ? Było mierzone cisnienie oleju w silniku ?
Robo_A4 Opublikowano 6 Października 2013 Opublikowano 6 Października 2013 To ja mam chyba pecha już dwa razy zmieniałem Sent from my domofon using Tapatalk Możesz opisać więcej szczegółów ? Znam ok 25sztuk 1.8t które jezdzi na chinolach za 500zl z allegro i nie ma problemu żadnego póki co, niektóre już natrzaskały przebiegi po 40tys od założenia i 0 problemów. Co było dokladnie zmieniane u Ciebie i jakie były problemy ? Było mierzone cisnienie oleju w silniku ? Dołączam się do pytania. U mnie poza metalicznym dźwiękiem tak około 2 s. po uruchomieniu (miałem to od dawna, tj. około od 2 lat 20 tys. km po wymianie na Motula 5w/40 o wiele rzadziej), teraz spadło ciśnienie doładowania tak do około 0.6 bara (samochód po programie - do 1 bar). Po podpięciu do kompa wyskoczył błąd 16395 a teraz 16396-sporadycznie. Poza tym wszystko ok, samochód normalnie zapala, pracuje ,spalanie nie wzrosło żadnych innych błędów poza spadkiem mocy w górnym zakresie obrotów.
_Bartek_ Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 U mnie to samo. Tez zaraz po odpaleniu slychac ten metaliczny dzwiek. Potem wszystko normalnie chodzi. Slychac moze bardziej napinacz i lancuch. Wczesniej mialem niby ori za 700zl i padl po paru miesiacach. Teraz mam chinola i tez padl po paru miesiacach.. Sent from my domofon using Tapatalk
Robo_A4 Opublikowano 7 Października 2013 Opublikowano 7 Października 2013 Może to wina smarowania ? Najpierw zdejmę miskę i obejrzę co tam się dzieje, przepłucze układ i wymienię olej bo akurat zbliża się termin. Podpinałeś kompa, jakieś błędy ? Nie odczuwasz spadku mocy podczas przyspieszania ?
_Bartek_ Opublikowano 8 Października 2013 Opublikowano 8 Października 2013 Może to wina smarowania ? Najpierw zdejmę miskę i obejrzę co tam się dzieje, przepłucze układ i wymienię olej bo akurat zbliża się termin.Podpinałeś kompa, jakieś błędy ? Nie odczuwasz spadku mocy podczas przyspieszania ? Błąd nastawnika. Czasem CHECK na desce, ale sam znika. Co do spadku mocy to mam, ale muszę sprawdzić alternator, bo chyba pada... Mocowo jak u Ciebie, a czasem muli i świeci ładowanie przy mocnym przyspieszaniu, ale to inna bajka
Robo_A4 Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 Wymiana oleju, czyszczenie miski i smoka jak na razie rozwiązały problem z pojawiającym się błędem. Teraz muszę uporać się z doładowaniem
pilKOZAK Opublikowano 23 Marca 2019 Opublikowano 23 Marca 2019 W dniu 28.03.2013 o 14:21, _Bartek_ napisał: Mam dokładnie ten sam problem. Hey! I jak sobie poradziłeś z tym błędem 16396 ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się