Bart-S Opublikowano 10 Września 2013 Autor Opublikowano 10 Września 2013 nie zmieniaj od razu wszystkich hamulcównajpierw przód a za pare dni tył bo bedzie ...ujnia Chyba coś o tym wspominałeś ale... przypomnij proszę jeszcze raz o co dokładnie tutaj chodziło
Dev Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Robisz przod i jezdzisz z 300-400km Potem wrzucasz tył Jak wymienisz wszystkie 4 tarcze na raz to nie bedzie hamulcow
carrera369 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Robisz przod i jezdzisz z 300-400kmPotem wrzucasz tył Jak wymienisz wszystkie 4 tarcze na raz to nie bedzie hamulcow Możesz bardziej szczegółowo wyjaśnić czemu ma to służyć i czemu zapobiegać ?
Ans Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Chyba muszą się dobrze "ułożyć" klocki z tarczami, ja zawsze daje jakieś 100km na "ułożenie"
H4mm3R Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Robisz przod i jezdzisz z 300-400kmPotem wrzucasz tył Jak wymienisz wszystkie 4 tarcze na raz to nie bedzie hamulcow Możesz bardziej szczegółowo wyjaśnić czemu ma to służyć i czemu zapobiegać ? Na nowym klocku masz od razu 100% skuteczność hamowania? Chyba po to dociera się hamulce? To teraz wyobraź sobie że docierasz 4 klocki i tarcze... nie dość że auto wtedy nie hamuje, to dłużej musisz docierać taki zestaw. Teraz rozumiesz?
carrera369 Opublikowano 11 Września 2013 Opublikowano 11 Września 2013 Robisz przod i jezdzisz z 300-400kmPotem wrzucasz tył Jak wymienisz wszystkie 4 tarcze na raz to nie bedzie hamulcow Możesz bardziej szczegółowo wyjaśnić czemu ma to służyć i czemu zapobiegać ? Na nowym klocku masz od razu 100% skuteczność hamowania? Chyba po to dociera się hamulce? To teraz wyobraź sobie że docierasz 4 klocki i tarcze... nie dość że auto wtedy nie hamuje, to dłużej musisz docierać taki zestaw. Teraz rozumiesz? Jeżeli już to na nowych klockach a nie klocku bo na jednym pewnie słabo hamuje Zdecydowanie rozumiem - nie przypominam sobie żebym kiedykolwiek wymieniał od razu przód i tył i dlatego nie pomyślałem o skuteczności hamowania przed dotarciem - stąd moje pytanie. Dzięki za wytłumaczenie
MARCIN607 Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 Projekt kox Bartku. Mam pytanie czy w ten model paska też ma tyle miesca w srodku co b5?
jedrekx Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 ten model Passata ma więcej miejsca niż Passat B5
MARCIN607 Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 To przy a4 b6 jest olbrzymi w środku. Dzięki Jędrzeju
jedrekx Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 zdecydowanie! zwłaszcza odmiana Variant, co jakiś jeżdżę którymś z naszych firmowych
Bart-S Opublikowano 13 Września 2013 Autor Opublikowano 13 Września 2013 Tak - miejsca w środku jest sporo (w przeciwieństwie do naszych B6 ). Projekt zakończony - jak przestanie padać zrobię trochę fotek (ale hamuje miód ).
wladi Opublikowano 13 Września 2013 Opublikowano 13 Września 2013 No i gitarra Bartek....znowu można będzie oczy nacieszyć zanim sprzedaż
Bart-S Opublikowano 14 Września 2013 Autor Opublikowano 14 Września 2013 Pogoda nie sprzyja ale coś tam cykłem... Akcja była dość spora bo poza planowanym swapem zawieszenia i hebli doszło jeszcze: - wymiana łożyska z piastą lewy tył (luz przekraczał dwukrotnie tolerancję dopuszczalną przez VW) - nowe łożyska amorków przednich - nowe tuleje dla wahaczy tylnego zawieszenia - regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu na wałku zaworów wylotowych (drugi wałek jak się okazało ustawiłem idealnie ) - zbieżność i geometria (ale to norma po takim zakresie prac) - naprawa układu cięgien (ciężko wchodził 1-szy bieg) - wymiana i lakierowanie zawiasu i ogranicznika tylnych prawych drzwi - poprawienie prawej listwy progowej (przy montażu zabrakło mi spinek ) - przegląd z wymianą kompletu filtrów Przy składaniu zawieszenia po kolei wychodziło co jest nie tak... I tak do geometrii nie można było ruszyć tylnej belki zawieszenia (śruby za***ane na amen). Za chwilę wymiana tulei bo luzy uniemożliwiały wykonanie prawidłowych korekt przy ustawieniu zbieżności. Potem przy heblach pomiary luzów na łożyskach kół i tak jak wszędzie są w tolerancji tak lewy tył niestety do wymiany A teraz do rzeczy: generalnie z zawieszeniem d*pa. To tylko cent więc albo już głupieję albo nic nie zeszło w dół (sami oceńcie). Było... Pomiar: LP: 67,3mm PP: 67,1mm LT: 68,2mm PT: 68,1mm ...jest Pomiar: LP: 67,7mm PP: 67,2mm LT: 67,6mm PT: 67,9mm Mierzyłem w troszkę innych warunkach więc cholera wie... Jeśli chodzi o heble to... jeszcze się nie dotarły ale hamuje naprawdę za***iście (Dev będzie narzekał ale dałem od razu komplet ). Tarcze Zimmermann Coat Z... Na przód wsadziliśmy ori klocki a na tył powędrowały Ferrodo Premiere. Przód wcześniej: Przód teraz: Tył wcześniej: Tył teraz: I to tyle :decayed:W poniedziałek dorzucę jeszcze wisienkę
wladi Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 No kurcze rzeczywiście jakoś to dziwnie wygląda:eusathink: na oko to za wiele nie zeszło w dół no ale jak to się mówi "na oko to facet zmarł w szpitalu":grin:
slo Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 to przód poszedł wyżej a tył niżej ? o niecały cm ?
Bart-S Opublikowano 14 Września 2013 Autor Opublikowano 14 Września 2013 to przód poszedł wyżej a tył niżej ? o niecały cm ? No nie do końca - tył poszedł ciut niżej a przód jest tak samo. Wychodzi na to, że źle dobrałem springi.
Bart-S Opublikowano 14 Września 2013 Autor Opublikowano 14 Września 2013 Ale jest chociaż sztywniejszy? Jest - sprężyny były niższe (mniejszy skok) + amorki w wersji sport.
marcin_o23 Opublikowano 14 Września 2013 Opublikowano 14 Września 2013 super wyszło, r-line robi w pasku robote, heble
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się