Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Passat B6 2.0TDI 140KM Highline...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bartek Ty to jesteś nie do zajeb...:thumbup:

memory five-wladi i wszystko jasne:)

Opublikowano
Podłoga w VW jest uniwersalna - na pewno się da. Szczerze to nawet zastanawiałem się nad tym ale w obecnej sytuacji...

---------- Post dopisany 18-10-2013 at 23:55 ---------- Poprzedni post napisany 04-10-2013 at 07:20 ----------

Padaka wróciła... Przeszczep się udał - dawca to również 16-zaworowy BKP (2007r. 170 000km). Praca silnika - brzmi teraz o niebo lepiej... Biorąc pod uwagę fakt, że na nowy słupek wlazł cały poprzedni osprzęt (łącznie z kolektorami) - problem np. z falowaniem obrotów musiał leżeć gdzieś w głowcy (poza wtryskami bo te też są przełożone z trupa).

Bipy 21/22, korekcje nie przekraczają 0,6 - generalnie jestem zadowolony (gdyby nie kasa jaką trzeba było wpompować :facepalm:).

Przy okazji kontrola napędu pompy oleju - napęd mam na zębatce (gniazdo w zespole wałków całe, założyliśmy nowy imbus - do czasu swapu pompy na wariant z 1.9TDI wytrzyma :wink:). Jest też nowy rozrząd z pompą wody + wymiana chyba wszystkich możliwych uszczelnień :grin:

Na pokładzie jest jedna optyczna niespodzianka - pochwalę się jak będzie chwila aby zrobić fotki :decayed:

Byłeś nad :wink: jeziorem ? :decayed:

:hi:

wysłane z one v :)

Opublikowano
Podłoga w VW jest uniwersalna - na pewno się da. Szczerze to nawet zastanawiałem się nad tym ale w obecnej sytuacji...

---------- Post dopisany 18-10-2013 at 23:55 ---------- Poprzedni post napisany 04-10-2013 at 07:20 ----------

Padaka wróciła... Przeszczep się udał - dawca to również 16-zaworowy BKP (2007r. 170 000km). Praca silnika - brzmi teraz o niebo lepiej... Biorąc pod uwagę fakt, że na nowy słupek wlazł cały poprzedni osprzęt (łącznie z kolektorami) - problem np. z falowaniem obrotów musiał leżeć gdzieś w głowcy (poza wtryskami bo te też są przełożone z trupa).

Bipy 21/22, korekcje nie przekraczają 0,6 - generalnie jestem zadowolony (gdyby nie kasa jaką trzeba było wpompować :facepalm:).

Przy okazji kontrola napędu pompy oleju - napęd mam na zębatce (gniazdo w zespole wałków całe, założyliśmy nowy imbus - do czasu swapu pompy na wariant z 1.9TDI wytrzyma :wink:). Jest też nowy rozrząd z pompą wody + wymiana chyba wszystkich możliwych uszczelnień :grin:

Na pokładzie jest jedna optyczna niespodzianka - pochwalę się jak będzie chwila aby zrobić fotki :decayed:

Byłeś nad :wink: jeziorem ? :decayed:

:hi:

wysłane z one v :)

Byłem - zawieźć gości (sam w tym roku nie miałem okazji).

---------- Post dopisany 01-11-2013 at 14:51 ---------- Poprzedni post napisany 19-10-2013 at 17:18 ----------

Po tygodniowych testach mogę potwierdzić, że wszystko OK...

Poniżej fotka z kolejną optyką - 18-calowa felga OMANYT z pakietu R line:

omanyt1.JPG

...SAMARKAND będą na zimę - w związku z tym szukam opon: 235/40/18. I teraz pytanie - kolejna burza mózgów - co polecacie (chcę kupić nowe).

Opublikowano

Dobrze wygląda na 18 i pakiecie, ale najważniejsze że z serduchem już wszystko ok :)

Opublikowano

Ja tam mam juz drugie nokiany i jestem zadowolony

Opublikowano
Dobrze wygląda na 18 i pakiecie, ale najważniejsze że z serduchem już wszystko ok :)

Zastanawiam się jeszcze czy nie zamontować nowszego kolektora dolotowego ze zmienną długością kanałów... Nie mogę się dokopać do ori wykresów przed i po tej modyfikacji. Generalnie przydałoby się usunąć dziurę którą daje się odczuć w dolnym zakresie obrotów (przypadłość 16V). Potrzebny byłby nowy sterownik silnika i dorobienie wiązek (pompę z nowego silnika jeszcze mam :)).

---------- Post dopisany at 17:57 ---------- Poprzedni post napisany at 17:57 ----------

Ja tam mam juz drugie nokiany i jestem zadowolony

Jakiś konkretny model Bartku?

Opublikowano
Nokian WR A3

Ja mam WR D3 i też zadowolony.

Opublikowano

Już sprawdzam ceny :decayed:

---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:07 ----------

Widzę że trzeba celować w A3 bo D3 nie występuje w 18" i wyżej...

---------- Post dopisany at 21:13 ---------- Poprzedni post napisany at 21:08 ----------

Wstępnie 2100-2500zł trzeba będzie położyć :facepalm:

Nokian WR A3

Opublikowano

Panowie - przy okazji dyskusji o oponach 18+ - czy te WR A3 mają w końcu rant ochronny, czy jak mniejsze rozmiary nic z tych rzeczy?

---------- Post dopisany at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:58 ----------

Bart - w sumie to i tak jedne z najtańszych rozsądnych opon, które są w sprzedaży w danym przedziale cenowym :wink: Są jeszcze np TOYO S953, o których brak opinii, VREDESTEIN Wintrac XTREME, HANKOOK i'cept W310, czy cała masa Falkenów,itp.

WR A3 225/55 R16 ponoć ostro hałasowały w szwagrowej A6 :kwasny:

Opublikowano

OK a co powiecie na GoodYear UG8 lub UG8 Performance?

Opublikowano

Krzywiłeś się na 2100-2500PLN, a ta jest z "nieco" droższa :decayed: Poza tym bardzo fajna i dobra opona, ale z tego, co pamiętam, były z nią problemy w zależności od serii - niektóre były słabiutko odlewane :wink:

Pewniejsze zapewne będą DUNLOP 3D, lub Micheliny. Nie polecam za to Pirelli.

Opublikowano

Bartek mam ultraGrip 8+ i złego słowa nie mogę powiedzieć. śmigają jak talala.

---------- Post dopisany at 23:43 ---------- Poprzedni post napisany at 23:41 ----------

Nokiany WR3 (D albo A nie pamiętam) miał ojciec w vectrze 215/45/17 - to szło jak czołg, nie było śniegu przez który by nie przejechał.. szok opony ale głośne

Opublikowano
Bartek mam ultraGrip 8+ i złego słowa nie mogę powiedzieć. śmigają jak talala.

---------- Post dopisany at 23:43 ---------- Poprzedni post napisany at 23:41 ----------

Nokiany WR3 (D albo A nie pamiętam) miał ojciec w vectrze 215/45/17 - to szło jak czołg, nie było śniegu przez który by nie przejechał.. szok opony ale głośne

Coś Ty? Mnie się właśnie wydają mega ciche jak na zimówki :wink:

Opublikowano

No nic - w poniedziałek przyjrzymy się cenom dokładniej :wink:

Opublikowano

Ciekawy jestem jak oceniają te chinsko korenskie gumy typu nexen i nankang. . różnica w cenie kolosalna

Opublikowano

OK... Jeśli UG8 to pozostaje tylko "Performance" - zwykła i Performance 2 nie występuje w 235/40/18.

---------- Post dopisany at 07:06 ---------- Poprzedni post napisany at 07:05 ----------

Goodyear UltraGrip 8 Performance | Opony samochodowe Goodyear

Opublikowano

Graty awansu :decayed:

---------- Post dopisany at 07:40 ---------- Poprzedni post napisany at 07:38 ----------

Graty awansu :decayed:

fioletowy

Opublikowano
Graty awansu :decayed:

---------- Post dopisany at 07:40 ---------- Poprzedni post napisany at 07:38 ----------

Graty awansu :decayed:

fioletowy

...jest i mój ulubieniec :grin:

Opublikowano
OK... Jeśli UG8 to pozostaje tylko "Performance" - zwykła i Performance 2 nie występuje w 235/40/18.

---------- Post dopisany at 07:06 ---------- Poprzedni post napisany at 07:05 ----------

Goodyear UltraGrip 8 Performance | Opony samochodowe Goodyear

Nie myślałeś o 225/40 R18 ?

Jeździłem na oponach Goodyear UltraGrip 8 w małym aucie z rozmiarem 175/65 R14 i całkiem nieźle dawały radę na śniegu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...