wladi Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 Bartek Ty to jesteś nie do zajeb... memory five-wladi i wszystko jasne:)
Arturoo Opublikowano 19 Października 2013 Opublikowano 19 Października 2013 Podłoga w VW jest uniwersalna - na pewno się da. Szczerze to nawet zastanawiałem się nad tym ale w obecnej sytuacji...---------- Post dopisany 18-10-2013 at 23:55 ---------- Poprzedni post napisany 04-10-2013 at 07:20 ---------- Padaka wróciła... Przeszczep się udał - dawca to również 16-zaworowy BKP (2007r. 170 000km). Praca silnika - brzmi teraz o niebo lepiej... Biorąc pod uwagę fakt, że na nowy słupek wlazł cały poprzedni osprzęt (łącznie z kolektorami) - problem np. z falowaniem obrotów musiał leżeć gdzieś w głowcy (poza wtryskami bo te też są przełożone z trupa). Bipy 21/22, korekcje nie przekraczają 0,6 - generalnie jestem zadowolony (gdyby nie kasa jaką trzeba było wpompować ). Przy okazji kontrola napędu pompy oleju - napęd mam na zębatce (gniazdo w zespole wałków całe, założyliśmy nowy imbus - do czasu swapu pompy na wariant z 1.9TDI wytrzyma ). Jest też nowy rozrząd z pompą wody + wymiana chyba wszystkich możliwych uszczelnień Na pokładzie jest jedna optyczna niespodzianka - pochwalę się jak będzie chwila aby zrobić fotki Byłeś nad jeziorem ? wysłane z one v
Bart-S Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Opublikowano 1 Listopada 2013 Podłoga w VW jest uniwersalna - na pewno się da. Szczerze to nawet zastanawiałem się nad tym ale w obecnej sytuacji...---------- Post dopisany 18-10-2013 at 23:55 ---------- Poprzedni post napisany 04-10-2013 at 07:20 ---------- Padaka wróciła... Przeszczep się udał - dawca to również 16-zaworowy BKP (2007r. 170 000km). Praca silnika - brzmi teraz o niebo lepiej... Biorąc pod uwagę fakt, że na nowy słupek wlazł cały poprzedni osprzęt (łącznie z kolektorami) - problem np. z falowaniem obrotów musiał leżeć gdzieś w głowcy (poza wtryskami bo te też są przełożone z trupa). Bipy 21/22, korekcje nie przekraczają 0,6 - generalnie jestem zadowolony (gdyby nie kasa jaką trzeba było wpompować ). Przy okazji kontrola napędu pompy oleju - napęd mam na zębatce (gniazdo w zespole wałków całe, założyliśmy nowy imbus - do czasu swapu pompy na wariant z 1.9TDI wytrzyma ). Jest też nowy rozrząd z pompą wody + wymiana chyba wszystkich możliwych uszczelnień Na pokładzie jest jedna optyczna niespodzianka - pochwalę się jak będzie chwila aby zrobić fotki Byłeś nad jeziorem ? wysłane z one v Byłem - zawieźć gości (sam w tym roku nie miałem okazji). ---------- Post dopisany 01-11-2013 at 14:51 ---------- Poprzedni post napisany 19-10-2013 at 17:18 ---------- Po tygodniowych testach mogę potwierdzić, że wszystko OK... Poniżej fotka z kolejną optyką - 18-calowa felga OMANYT z pakietu R line: ...SAMARKAND będą na zimę - w związku z tym szukam opon: 235/40/18. I teraz pytanie - kolejna burza mózgów - co polecacie (chcę kupić nowe).
miedzikos Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Dobrze wygląda na 18 i pakiecie, ale najważniejsze że z serduchem już wszystko ok
dziadek Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Ja tam mam juz drugie nokiany i jestem zadowolony
Bart-S Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Opublikowano 1 Listopada 2013 Dobrze wygląda na 18 i pakiecie, ale najważniejsze że z serduchem już wszystko ok Zastanawiam się jeszcze czy nie zamontować nowszego kolektora dolotowego ze zmienną długością kanałów... Nie mogę się dokopać do ori wykresów przed i po tej modyfikacji. Generalnie przydałoby się usunąć dziurę którą daje się odczuć w dolnym zakresie obrotów (przypadłość 16V). Potrzebny byłby nowy sterownik silnika i dorobienie wiązek (pompę z nowego silnika jeszcze mam ). ---------- Post dopisany at 17:57 ---------- Poprzedni post napisany at 17:57 ---------- Ja tam mam juz drugie nokiany i jestem zadowolony Jakiś konkretny model Bartku?
Fr0styyy. Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Nokian WR A3 Ja mam WR D3 i też zadowolony.
Bart-S Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Opublikowano 1 Listopada 2013 Już sprawdzam ceny ---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 21:07 ---------- Widzę że trzeba celować w A3 bo D3 nie występuje w 18" i wyżej... ---------- Post dopisany at 21:13 ---------- Poprzedni post napisany at 21:08 ---------- Wstępnie 2100-2500zł trzeba będzie położyć Nokian WR A3
KOval81 Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Panowie - przy okazji dyskusji o oponach 18+ - czy te WR A3 mają w końcu rant ochronny, czy jak mniejsze rozmiary nic z tych rzeczy? ---------- Post dopisany at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany at 21:58 ---------- Bart - w sumie to i tak jedne z najtańszych rozsądnych opon, które są w sprzedaży w danym przedziale cenowym Są jeszcze np TOYO S953, o których brak opinii, VREDESTEIN Wintrac XTREME, HANKOOK i'cept W310, czy cała masa Falkenów,itp. WR A3 225/55 R16 ponoć ostro hałasowały w szwagrowej A6
Bart-S Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Opublikowano 1 Listopada 2013 OK a co powiecie na GoodYear UG8 lub UG8 Performance?
KOval81 Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Krzywiłeś się na 2100-2500PLN, a ta jest z "nieco" droższa Poza tym bardzo fajna i dobra opona, ale z tego, co pamiętam, były z nią problemy w zależności od serii - niektóre były słabiutko odlewane Pewniejsze zapewne będą DUNLOP 3D, lub Micheliny. Nie polecam za to Pirelli.
slo Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Bartek mam ultraGrip 8+ i złego słowa nie mogę powiedzieć. śmigają jak talala. ---------- Post dopisany at 23:43 ---------- Poprzedni post napisany at 23:41 ---------- Nokiany WR3 (D albo A nie pamiętam) miał ojciec w vectrze 215/45/17 - to szło jak czołg, nie było śniegu przez który by nie przejechał.. szok opony ale głośne
Fr0styyy. Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Bartek mam ultraGrip 8+ i złego słowa nie mogę powiedzieć. śmigają jak talala.---------- Post dopisany at 23:43 ---------- Poprzedni post napisany at 23:41 ---------- Nokiany WR3 (D albo A nie pamiętam) miał ojciec w vectrze 215/45/17 - to szło jak czołg, nie było śniegu przez który by nie przejechał.. szok opony ale głośne Coś Ty? Mnie się właśnie wydają mega ciche jak na zimówki
Bart-S Opublikowano 1 Listopada 2013 Autor Opublikowano 1 Listopada 2013 No nic - w poniedziałek przyjrzymy się cenom dokładniej
slo Opublikowano 1 Listopada 2013 Opublikowano 1 Listopada 2013 Ciekawy jestem jak oceniają te chinsko korenskie gumy typu nexen i nankang. . różnica w cenie kolosalna
Bart-S Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Opublikowano 2 Listopada 2013 OK... Jeśli UG8 to pozostaje tylko "Performance" - zwykła i Performance 2 nie występuje w 235/40/18. ---------- Post dopisany at 07:06 ---------- Poprzedni post napisany at 07:05 ---------- Goodyear UltraGrip 8 Performance | Opony samochodowe Goodyear
srb38vx Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 Graty awansu ---------- Post dopisany at 07:40 ---------- Poprzedni post napisany at 07:38 ---------- Graty awansu fioletowy
Bart-S Opublikowano 2 Listopada 2013 Autor Opublikowano 2 Listopada 2013 Graty awansu ---------- Post dopisany at 07:40 ---------- Poprzedni post napisany at 07:38 ---------- Graty awansu fioletowy ...jest i mój ulubieniec
carrera369 Opublikowano 2 Listopada 2013 Opublikowano 2 Listopada 2013 OK... Jeśli UG8 to pozostaje tylko "Performance" - zwykła i Performance 2 nie występuje w 235/40/18.---------- Post dopisany at 07:06 ---------- Poprzedni post napisany at 07:05 ---------- Goodyear UltraGrip 8 Performance | Opony samochodowe Goodyear Nie myślałeś o 225/40 R18 ? Jeździłem na oponach Goodyear UltraGrip 8 w małym aucie z rozmiarem 175/65 R14 i całkiem nieźle dawały radę na śniegu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się