darek995 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 A wszystko dziala? Zn skrzynia gra itp? Bo jak idA iskry to jak by było napiecie albo gdzies sie masowalo.
Sylwek A 4 Opublikowano 6 Listopada 2014 Opublikowano 6 Listopada 2014 Skrzynia gra wzmacniacz też ok i się zastanawiam czy to normalne czy coś jest nie tak?
Sylwek A 4 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Ja jestem MIchał pewnie też Ghost pewnie też wpadnie Arek się postara bo nie dawał gwarancji Darek może też. No naj lepiej by było jak wszyscy by byli.
darek995 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Zobaczymy jak będę wracał bo chyba u teściów będę ale postaram sie
Arkadiush Opublikowano 7 Listopada 2014 Autor Opublikowano 7 Listopada 2014 Zobaczymy jak będę wracał bo chyba u teściów będę ale postaram sie zaczęły sie niedzielne obiadki u teściowej
Sylwek A 4 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Coś 15:30-16:00 ? No myślę że coś w tych godzinach?
befol Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 (edytowane) Miałem już zamawiać gotowy Kit Vogtlanda -40mm ale okazało się, że do polifta nie ma bo jest jakaś różnica w amortyzatorach z tyłu i poliftowych Kitów nie produkują. Czy ktoś się orientuje co to za różnica i czy ewentualnie jest to w jakiś sposób do przeskoczenia? Sprzedawca zaproponował kupno samych sprężyn -40mm i montaż na seryjne amortyzatory. Nie do końca mi się to widzi, gdyż wolałbym wymienić cały zestaw od razu z racji tego, że tylne i tak do niczego już się nie nadają. Na twoim miejscu kupił bym amorki od 1be i sprezyny -40mm moim zdaniem to nie jest gleba ale cos niżej niz 1be a gwarantuje ze wjedziesz wszędzie:) Jakie amortyzatory kupić, żeby były właśnie od 1BE? Edytowane 7 Listopada 2014 przez befol
Labiel Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Z tyłu różnica jest taka że w przedlifcie jest dłuższy gwint na tłoku amora. Związane jest to z inną budową górnych mocowań amora. W przedlifice mam kilka elementów, osobno poduchy, osobno łoże sprężyny i takie tam. W polifcie jest jeden element. Generalnie amory z polifta można założyć do pzredlifta tylko trzeba zmienić mocowania na te poliftowe. Sam tak mam zrobione u siebie.
befol Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Czyli skoro mam polifta to przedliftowe nie podejdą...? Czy gdybym skołował jeszcze poduchy, łoże itp to mógłbym zamontować przedliftowy zestaw u siebie? Tutaj koleś z kolei oferuje jeden amor dla wszystkich B5: http://allegro.pl/amortyzatory-sachs-audi-a4-b5-avant-1996-2001-tyl-i4699330238.html O co tu chodzi?
Labiel Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Hmy, w drugą stronę chyba nie byłoby problemu. Przedliftowy amor powinien podejść do poliftowego mocowania - co najwyżej więcej gwintu będzie wystawać. Wracać do starych przed liftowych poduch jak dla mnie nie ma sensu. Po za tym wiele amorów jest robionych już tak że nie ma rozgraniczenia na polift/przedlift.
befol Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Wracać do starych przed liftowych poduch jak dla mnie nie ma sensu. Chodzi mi o zamontowanie dokładnie tego Kitu:http://allegro.pl/sportowe-zawieszenie-vogtland-audi-a4-typ-8d-b5-i4700425397.html Niestety nie ma wersji do polifta.
Sylwek A 4 Opublikowano 8 Listopada 2014 Opublikowano 8 Listopada 2014 Coś cicho ja dziś auto umyłem i odkurzyłem na jutro więc o której się spotykamy http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4e6fa7c318a518a3.html Z cyklu ciekawa fotka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się