Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Słupecko - Konińskie


Arkadiush

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Panowie, nie zna ktoś kogos kto zna kogoś kto jeździ busem/autolawetą do Niemiec przez Zgorzelec ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czym podkręcił na te 200KM :polew: ??? I kto mu takich bzdur naopowiadał.

Dopytam z czystej ciekawości :P

Hmm ale spalanie na poziomie 16 litrów gazu na 100km...

Myślę, że zaspokoiło by trzy litrową benzynkę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie jest to możliwe, ale podkręcanie wolnossaka to spora inwestycja. I jeśli chodzi o silniki japońców które kręcą się do 9tyś daje to jakieś wymierne skutki, ale jeśli chodzi na benzyny VAGa to cudów raczej nie będzie.

Kiedyś w Kleczewie koleś miał B5 1,8 ADR niby podkręconego w niemcowni na 150KM - miał tam niby jakieś papiery.

PS: 6 grudnia jest spot w Koninie, taki jak ostatnio.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Kiedyś w Kleczewie koleś miał B5 1,8 ADR niby podkręconego w niemcowni na 150KM - miał tam niby jakieś papiery.

chyba turbo założone i tyle. nic więcej z adra się nie wyciągnie. typowy sołtysowóz, automata mu spiąć i nic więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś w Kleczewie koleś miał B5 1,8 ADR niby podkręconego w niemcowni na 150KM - miał tam niby jakieś papiery.

chyba turbo założone i tyle. nic więcej z adra się nie wyciągnie. typowy sołtysowóz, automata mu spiąć i nic więcej.

Dokładnie a papier wszystko przyjmnie :grin:

A na poważnie to szukam szpeca co ząłoży inne liczniki do polifta ? czyli zgranie PINu itp bo Ćwiara nie za bardzo chce pomóc.. :kwasny: może u nas ktoś coś?

Sytuacja:

Kumpel ma polifta i zepsuły się Jeagery i teraz ma możliwość kupić VDO ale tam mamy immo itp a w benzynie nie za bardzo jest zdjąć immo itp. Pomoże ktoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś w Kleczewie koleś miał B5 1,8 ADR niby podkręconego w niemcowni na 150KM - miał tam niby jakieś papiery.

chyba turbo założone i tyle. nic więcej z adra się nie wyciągnie. typowy sołtysowóz, automata mu spiąć i nic więcej.

Tu się mylisz. ADR ma duży potencjał, celowo przez koncern okrojony z mocy - jak większość silników. Masz 1800 pojemności, 5 zaworów na cylinder, w miarę nowoczesną elektronikę jak na tamte czasy i ledwie 125KM. To samo zresztą się tyczy 1,8T. Seryjnie spokojnie mogły mieć 180-200KM od samego początku, ale nie takie założenie było firmy. To samo miałem z Audi 80 1,6TD które miało 80KM. 10 minut roboty i było 100KM i przy tym mniejsze spalanie.

PS: to że ten silnik ma potencjał nie oznacza oczywiście że warto się do niego dokopywać - głównie ze względu na koszty. Same sportowe wałki do tego silnika to jakieś 2,5tyś.

Kiedyś tu na forum (dawno, dawno temu) była toczona dyskusja odnośnie ADR popierająca to co mówię i wnioski były takie że z ADR da się jeszcze "co nie co" wyciągnąć ale koszty tego są nieopłacalne - zwłaszcza że mamy alternatywę w postaci 1,8T. Dlatego nikt się w to nie bawi. Japońca cierpią na brak turbin dla tego spece opanowali kręcenie wolnossaków do oszałamiających mocy - byście się zdziwili ile potrafią z wolnossaka wyciągnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W adr można zrobić wałki, wydech, stoczyć zamach i wysterować. Przyrost +25 jest realny w wolnossaku. Powyżej jest przerabianie adr na aeb. Wiem o czym mowie.

Tapniete z HGW 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...