Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dwumas i sprzegło pare pytań.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie łożysko kończy sie powoli w sprzęgle i skoro już tam będę zaglądał to na bank zmienię całe kompletne sprzęgło.

Pytanko czy brać Sachs-a czy Luk-a???Ja bym brał Luk

Czy wymieniać także dwumas,w sumie samo rozebranie skrzyni to 400zł także patrząc logicznie to mam około 30 procent zaoszczędzone zmieniając dwumas wraz ze sprzęgłem.Watpie też a żeby dwumas przeżył 2 sprzegła....

W przyszłośći planuje także zawirusować niunię i wiem ze ori zestaw wystarczy w zupełności na 135-140koni ale czy nie lepiej pchać sie w zestaw z AWX-a i czy pasuje p&p i czy jest mocniejszy teoretycznie powinien?????

Co mogę jeszcze wymienić przy okazji,kolega mówił że jakaś uszczelka jest za dwumasem i żeby ją także wymienić.

pzdr

Opublikowano

ja bym zakladaj sprzeglo awx bo bedzie tansze i mocniejsze i pasuje p&p

a koledze chodzilo o uszczelniac na wale ktory warto wymianic jesli cieknie

Opublikowano

Tak o tą z wału ale on mówil żeby i tak wymienić niezależnie od stanu...

a jak jest z dwumasem,przeżyje 2 sprzegła,wiadomo że dwumas to nie mała kasa.

Ewentualnie jeszcze scoś wymieniać przy okazji???

Opublikowano

Jak mechanior zdejmie skrzynie i ma pojęcie to może sprawdzić luzy na dwumasie i jeśli nie jest bardzo zużyty to bym zostawił ale patrzać na to z drugiej strony płacisz 400 za wymiane to troche jest, w razie gdyby dwumas padł po wymianie znowu 400 to juz masz prawie nowy dwumas, co innego gdybys robił sam.:eusathink:

Opublikowano

ja robilem sprzeglo przy przebiegu 400tys dwumas od nowosci i nie mial luzu to zostawilem i wlozylem same sprzeglo od awx i jestem zadowolony przejechalem juz prawie 40tys i wszytsko gra czy przezyje 2 sprzeglo tego nie wiem ale mam taka nadzieje:wink:

cala operacja wyniosla mnie 400zl tylko ze wszytsko robilem sam

sprzeglo Luka

Opublikowano

Prawdopodobnie bede wymieniał z kuzynem mechanikiem,ale w ogóle nie lubie wracać do czegoś drugi raz.

Nic nie stuka nic nie puka żadnych wiekszych wibracji poza wybita poduchą silnika ale to zrobie przed wymianą sprzęgła,wiec po co w sumie wymieniać dwumasa.Taa na 100 wejdzie komplet z AWX-a tylko nie wiem czy z dwumasem.Pany a te mniejsze igiełkowe też od razu wyrezac i wstawić nówke???

Opublikowano

igiełkowe zostaw. smaru jedynie swierzego tam nałóż ciut.

Opublikowano

a jeśli ja nie nałożyłem smaru na łożysko czy mogę się spodziewać że się nie długo rozpadnie?na to nie wpadłem...

Opublikowano
a jeśli ja nie nałożyłem smaru na łożysko czy mogę się spodziewać że się nie długo rozpadnie?na to nie wpadłem...

Ja te nie nakładałem ale z tego co widziałem to na starym łożysku zostało troche starego smaru.

Opublikowano
igiełkowe zostaw. smaru jedynie swierzego tam nałóż ciut.

Nie lepiej bedzie je wymienić przy okazji?????Jakie są objawy końca tegoż to łożyska???

Opublikowano

jak juz 12 lat siedze w mechanice to nigdy nie widziałem aby sie łozysko uszkodziło gdy wałek w nim siedzi. dopiero jak juz jest zmeczone to przy wyjeciu skrzyni potrafia sie wysypac igiełki ale to łozysko musi byc juz tak wysuszone ze...

jedyne co sie spotkałem to rozrywanie tarczy sprzegła - wina było brak całkowitego łozyska.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...