Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Ja nie wiem kto go składał, jest dobra cyfra na niego to chciałem dla żony. Z tym że zona chciałaby coś większego więc raczej się skończy na Touaregu 4.2 TDI

Hmm.. to żona lubi duuuże rzeczy.. :D

I z dużym zapleczem a065.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nie chce mi się sprzeczać bo na 100% nie wiem, ale wg mnie do RS3 i TTRS szły inne ET, nie ważne. A co do Rotorów to nie pisałem że są dostępne tylko do RS'ów, ja napisałem o ET o których słyszałem

RS3 ma być dla żony, ale coś mi kręci nosem że chciała by coś większego

żonka podrasuje RS3 i jeszcze S6 będzie miało problemy :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem dzisiaj okazję obcować z RS4

AUDI CENTRUM WROCŁAW SP. Z O.O., Audi RS4 SALON PL - NAJSZYBSZY BANKOWÓZ - otoMoto.pl

Piękny dźwięk masakruje nawet RS6 przy sportowym wydechu, rewelacyjne prowadzenie, zaskakująco dobrze wyważony traktując go ostro potrafi zaskoczyć neutralnością. Jedno "duże" ale, ten silnik poniżej 4500obr/min nie żyje i jest wolniejszy os eSki. Niestety ale żeby go ożywić trzeba najlepiej na "manualu" trzymać w okolicach 5000 i wtedy jest jazda, ale spalanie średnie 18,8L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie problemu, my się jeszcze spotkamy :D a co do RS'y to tak przy okazji bo byłem wymienić koła na zimowe w ASO i jak zwykle kolega stwierdził że jest dobry interes do zrobienia,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega stwierdził że jest dobry interes do zrobienia,

dla niego na pewno :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj założyłem zimowy setup, 19' 255/40 Michelin Pilot Alpin

20121117_142512.jpg

<br /><br />

Plany na przyszłość:

- wydech (w celach audio a nie przyrostu mocy)

- program ABT lub MTM czekam z decyzją jeszcze na propozycję MTM (zdjęcie ogranicznika)

- na wiosnę korekta lakieru i oklejenie całego auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe, że będzie jakiś ciekawy projekt, zmiana koloru, do tego coś z okleiną carbon itp. Drażni mnie strasznie obijanie przodu kamieniami i piaskiem. Zderzak już mam delikatnie posiekany od tego badziewia, a jak będę sprzedawał to powrót do serii i lakier jak nówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo możliwe, że będzie jakiś ciekawy projekt, zmiana koloru, do tego coś z okleiną carbon itp. Drażni mnie strasznie obijanie przodu kamieniami i piaskiem. Zderzak już mam delikatnie posiekany od tego badziewia, a jak będę sprzedawał to powrót do serii i lakier jak nówka.

mam nadzieję że nie masz na myśli okleiny typu carbon firmy 3M:kwasny:, za piękne auto na taką folię ala carbon :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No świetnie się prezentuje, wnętrze bardzo podobne do tego co mam teraz. Z tym spalaniem to przesadzili zdecydowanie, w eSce wychodzi mi już uśredniając wszystko (zabawę, spokojną jazdę, trasę, miasto) 13,7L więc spokojnie RS wciągnie 15. Jeśli zastosują tę samą politykę cenową co w przypadku eSki to kupię, ale jeśli przegną to nie sądzę abym był skłonny wydać ponad 500 tys. na "stare-nowe" audi.

Byłem kilka dni temu w Mediolanie, po znajomości bryknąłem się kilkoma tłustymi furami, osobiście numer jeden dla mnie Koenigsegg Agera. Rozpierdalacz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...