Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


szymeniu

Rekomendowane odpowiedzi

Żarówki nie wymieniłem :grin: nie mam ciśnienia. A z RS6 to sie przekonamy prędzej czy później. Pachura nic nie stroi. Ładuje od Abta boxa i finał. Robili u niego BiTdi to wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

:whistling::whistling::whistling:

Pytałem o S6 i usłyszałem : dajemy oryginalne oprogramowanie od ABTa, ma pan gwarancje itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a informowal ile silnikow sie po softach abta wysralo ja znam 30 procesow sadowych toczonych aktualnie przeciw abt bo silniki padaly wgrywali gotowce nie hamujac auta ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a informowal ile silnikow sie po softach abta wysralo ja znam 30 procesow sadowych toczonych aktualnie przeciw abt bo silniki padaly wgrywali gotowce nie hamujac auta ....

:thumbup:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miło będzie zobaczyć porównanie C6 vs C7 po sterydach :kox:

No nie do końca, C6 w tym przypadku jest mocno przeorane, żeby osiągnąć taki level zapoznania z silnikiem to jeszcze trochę minie, ja jeździłem w Piasecznie RSą Hortexa ponad 800 konną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym z chęcią zobaczył porównanie RS6 C7 560ps vs. nowe S8 4.0 tfsi 520ps :naughty:

S8 1975 kg vs. 2010kg RS.

Dzieki ilości miejsca pod maską dolot w esce wydaje się być bardziej wydajnie rozwiązany.

MTM robi 650ps w s8 samym programem.

Na yt jest film jak s8 miażdży R8 na torze :naughty: Jeśli ktoś nie chce kombi, a wypasioną limo to jest dobrą alternatywą dla RS z ilością gadgetów jak masaże itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dalej uwazam ze 4.0tfsi nie jest takim rozwojowym motorem jak v10 , no ale pozyjemy zobaczymy ...

Ekononia i ekologia. Ciesz się że jest V8 bo następnie może być V6 na tri-turbo które też będzie miało ponad 500 ps. Niestety takie trendy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dalej uwazam ze 4.0tfsi nie jest takim rozwojowym motorem jak v10 , no ale pozyjemy zobaczymy ...

Ekononia i ekologia. Ciesz się że jest V8 bo następnie może być V6 na tri-turbo które też będzie miało ponad 500 ps. Niestety takie trendy.

Niestety :kwasny:

Niedlugo zeby posluchac fajngo dzwieku silnika trzeba bedzie isc do kina :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waga, waga i jeszcze raz waga. Do auta ze sportowym zacieciem ciężkie V10 to jak dla mnie przesada. Takie motory to do suvów lub typu lambo czy ferarra prosze bardzo. S4 B5 z 2.7 bi do dzisiaj jest kultową jednostką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja bym z chęcią zobaczył porównanie RS6 C7 560ps vs. nowe S8 4.0 tfsi 520ps :naughty:

S8 1975 kg vs. 2010kg RS.

Dzieki ilości miejsca pod maską dolot w esce wydaje się być bardziej wydajnie rozwiązany.

MTM robi 650ps w s8 samym programem.

Na yt jest film jak s8 miażdży R8 na torze :naughty: Jeśli ktoś nie chce kombi, a wypasioną limo to jest dobrą alternatywą dla RS z ilością gadgetów jak masaże itd.

Sluszna uwaga problem yylko w tym ze S8 jest wrecz brzydkie a RS6 piękne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Waga, waga i jeszcze raz waga. Do auta ze sportowym zacieciem ciężkie V10 to jak dla mnie przesada. Takie motory to do suvów lub typu lambo czy ferarra prosze bardzo. S4 B5 z 2.7 bi do dzisiaj jest kultową jednostką.

Może być nawet 5 litrów i V10 byle nie wisiało za przednią osią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dalej uwazam ze 4.0tfsi nie jest takim rozwojowym motorem jak v10 , no ale pozyjemy zobaczymy ...

Ekononia i ekologia. Ciesz się że jest V8 bo następnie może być V6 na tri-turbo które też będzie miało ponad 500 ps. Niestety takie trendy.

W topowych Lambo od 50lat siedzie V12:decayed:Oni mają wyjeb.ane na turbo i downsizing:decayed:Pagani hujara(nie wiem jak to sie pisze: Ma V12 ale doladowana i dźwięk w porównaniu do zondy jest conajmniej słaby:thumbdown:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dalej uwazam ze 4.0tfsi nie jest takim rozwojowym motorem jak v10 , no ale pozyjemy zobaczymy ...

Ekononia i ekologia. Ciesz się że jest V8 bo następnie może być V6 na tri-turbo które też będzie miało ponad 500 ps. Niestety takie trendy.

W topowych Lambo od 50lat siedzie V12:decayed:Oni mają wyjeb.ane na turbo i downsizing:decayed:Pagani hujara(nie wiem jak to sie pisze: Ma V12 ale doladowana i dźwięk w porównaniu do zondy jest conajmniej słaby:thumbdown:

Wysyłane z mojego HTC One X za pomocą Tapatalk 2

Ale mówmy o autach w miarę przystępnych cenowo a nie zabawkami po 400 tys. Euro bo za tyle to kupisz RS6, 7 i S8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...