Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

od 200 to ja dam radę tylko do 270, po ściągnięciu kagańca do 308-310

Do RS6 się przymierzam, ale jeśli taka "quality" będzie nadal w tym S6 to niestety ale moja doopa więcej na fotelu Audi nie siądzie

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Ja o kasie nic nie zaczynałem, odpowiadam tylko na zaczepki

Oczywiście, do 200 znajomego RS6 MTM i M5 F10

A sprawdzales z M5 z miejsca bo z tego co pisałeś to Twoje czasy 0-100km/h sa poniżej 4sek więc powinieneś być ciut z przodu

Opublikowano
od 200 to ja dam radę tylko do 270, po ściągnięciu kagańca do 308-310

Do RS6 się przymierzam, ale jeśli taka "quality" będzie nadal w tym S6 to niestety ale moja doopa więcej na fotelu Audi nie siądzie

Nie bluźnij!!:grin: a tak na serio, to coś jeszcze poza łożyskiem?

Opublikowano

W sumie zaczęło ściągać dziwnie w prawo, w zależności od trybu drive select układ kierowniczy coś mi odpier..la, a z BMW jechałem z kreski i do stówy byłem o maskę z przodu ale co z tego jak przy 120 się zrównaliśmy i przy 200 była już przede mną

Opublikowano
W sumie zaczęło ściągać dziwnie w prawo, w zależności od trybu drive select układ kierowniczy coś mi odpier..la, a z BMW jechałem z kreski i do stówy byłem o maskę z przodu ale co z tego jak przy 120 się zrównaliśmy i przy 200 była już przede mną

Straty quattro dają znać przy wyższych prędkościach:eusathink:

Opublikowano
W sumie zaczęło ściągać dziwnie w prawo, w zależności od trybu drive select układ kierowniczy coś mi odpier..la, a z BMW jechałem z kreski i do stówy byłem o maskę z przodu ale co z tego jak przy 120 się zrównaliśmy i przy 200 była już przede mną

Straty quattro dają znać przy wyższych prędkościach:eusathink:

i 140KM roznicy :P

Opublikowano
i 140KM roznicy :P

Fakt :decayed:

Opublikowano

Jaka różnica w obrotach.

Opublikowano

A wiec F10 lepiej sie zbiera od dołu jak C7 bemka na +

Opublikowano

33 sek do 300km/h a audi do 270km/h - masakryczne maszyny :slina:

---------- Post dopisany at 09:41 ---------- Poprzedni post napisany at 09:40 ----------

A wiec F10 lepiej sie zbiera od dołu jak C7 bemka na +

ale zobacz jaka różnica w cenie jak to już szymeniu zauważył wcześniej - masakra

ps. żeby nie było jestem za BMW, ale nie stać mnie narazie na żadną z nich i nie muszę stawać przed takimi wyborami :wink:

Opublikowano

biorąc pod uwagę fakt że nowe S6 dobrze wyposażone po rabatach można kupić za około 360-370tys to S6 wydaje mi się dużo lepszą opcją niż M5

Opublikowano
U mnie 2 miesiace stukało zanim znaleźli. I najlepsze że nikt nie słyszał w serwisach o tym problemie a jak sie okazuje to w każdym praktycznie mają zgłoszenia że z tyłu stuka.

To samo miał mój znajomy w poliftowym CC.

Opublikowano
a z BMW jechałem z kreski i do stówy byłem o maskę z przodu ale co z tego jak przy 120 się zrównaliśmy i przy 200 była już przede mną

haha,to pomyśl co na to gośc z tej M5-ki:whistling::grin:

przy M5e60 i S6 C6 takie porównanie byłoby nie do pomyślenia,a teraz prosze,do 100 szybciej,a do 200 równo,140PS więcej i 200tysi więcej:whistling:,na miejscu gośćia z M5 bym sie rozpłakał:decayed:

Opublikowano
a z BMW jechałem z kreski i do stówy byłem o maskę z przodu ale co z tego jak przy 120 się zrównaliśmy i przy 200 była już przede mną

haha,to pomyśl co na to gośc z tej M5-ki:whistling::grin:

przy M5e60 i S6 C6 takie porównanie byłoby nie do pomyślenia,a teraz prosze,do 100 szybciej,a do 200 równo,140PS więcej i 200tysi więcej:whistling:,na miejscu gośćia z M5 bym sie rozpłakał:decayed:

ale na tym filmiku trochę sprawa inaczej wygląda na korzyść BMW w całym zakresie prędkości

Opublikowano
a z BMW jechałem z kreski i do stówy byłem o maskę z przodu ale co z tego jak przy 120 się zrównaliśmy i przy 200 była już przede mną

haha,to pomyśl co na to gośc z tej M5-ki:whistling::grin:

przy M5e60 i S6 C6 takie porównanie byłoby nie do pomyślenia,a teraz prosze,do 100 szybciej,a do 200 równo,140PS więcej i 200tysi więcej:whistling:,na miejscu gośćia z M5 bym sie rozpłakał:decayed:

ale na tym filmiku trochę sprawa inaczej wygląda na korzyść BMW w całym zakresie prędkości

na fimiku nie wiadomo w jakich warunkach jechały obydwa auta,czy np nagrywał je fan BMW czy Audi ia takie tam:whistling:

a szymeniu stał z kolegą łeb w łeb

Opublikowano

no i mamy opinię fana Audi nie? :wink: ja dla tak "minimalnej" różnicy (choć dla kogoś to może być dużo) też bym nie dał tyle więcej kasy za BMW ale bądźmy obiektywni s6 żagla na dachu nie ma żeby zrównoważyć taką różnicę mocy - poza tym są jeszcze dane fabryczne, które też coś mówią :whistling:

Opublikowano
no i mamy opinię fana Audi nie? :wink: ja dla tak "minimalnej" różnicy (choć dla kogoś to może być dużo) też bym nie dał tyle więcej kasy za BMW ale bądźmy obiektywni s6 żagla na dachu nie ma żeby zrównoważyć taką różnicę mocy - poza tym są jeszcze dane fabryczne, które też coś mówią :whistling:

jestem raczej obiektywny,jeżeli chodzi o takie porównania:wink:

Bartek,zwróć uwage,że na filmiku M5 startuje z launch control,a S6 nie:whistling:

Opublikowano

w momencie kiedy M5 ma 30km/h S6 ma 10km/h. później widać stałą mniej więcej różnicę w przewadze M5 - 225,S6 200, 270-M5, 245-S6

Opublikowano

Dokładnie na filmiku S staruje bez LC a M5 z systemem kontrolowanego startu, dlatego trochę wynik jest przekłamany różnica jest trochę mniejsza zakresie wyższych prędkości, a do 100 gdyby ta bm'a startowała normalnie to dostała by baty

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...