Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jedną kreskę na MMI dopiero dzisiaj zauważyłem we wtorek jestem ASO zobaczymy co pwiedzą, ale zauważyłem że końcówki wydechów mam czarne. Ciekawie to nie wygląda. Rozmawiałem telefonicznie z gościem który kupił we Wro S7 jemu też ubyło, zobaczymy co dalej

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
jedną kreskę na MMI dopiero dzisiaj zauważyłem we wtorek jestem ASO zobaczymy co pwiedzą, ale zauważyłem że końcówki wydechów mam czarne. Ciekawie to nie wygląda. Rozmawiałem telefonicznie z gościem który kupił we Wro S7 jemu też ubyło, zobaczymy co dalej

pewnie "książkowe" zużycie oleju jest tak duże że się mieści w tym przedziale :kwasny:

Opublikowano

pewnie standardowe 1litr na 1000 km:decayed:

Opublikowano

przeciez to norma ze w silnikach turbo bedzie spalany olej

tylko teraz ciekawe ile to jest ta jedna kreska ?

na 4000km jakby ci ubylo 1L to i tak bym sie cieszyl ;)

ciekawe ile masz w ksiaze wpisana normalne dopuszcalne zuzycie oleju

zapewne "bezpieczne" dla audi 1L/1000 km

Opublikowano

Ja wszystko rozumiem, ale jedna kreska przy założeniu że mam trochę tego oleju w silniku to się może okazać całkiem sporo. W instrukcji jest napisane że przez pierwsze 5000 może być podwyższone zużycie, we wtorek będę z nimi toczył batalię. Norma jest 0,5 na 1000km według szpeców z ASO. Pytanie do posiadaczy TFSI jak to u Was wygląda.

Opublikowano
Same fotele tak, ale ten plaster miodu mi się nie widzi kompletnie :decayed:

Przeciez nie beda klepac (szyć) jedno i to samo :wink:

Opublikowano

Wolno pewnie nie jezdzisz wiec nie ma sie co dxiwic ze ci wxisl.Kazde turbo benzyna ci wezmie ale 1 kreska w dol na MMI to tyle co nic to nawet nie bedxie 50ml na 1000 wiec nie ma co robic paniki i sie niepotrzebnie stresowac jak by cu zeszlo do min. to nie bylo by za ciekawie.

Zalezy tez jak sprawdzasz jak olej nie do konca rozgrzany po krotkiej jezdxie moze byc wahanie jednej kreski.Najlepiej sprawdxac na mocno rozgrzanym.

Opublikowano

Dzięki Turdzi za wskazówki l. To moja pierwsza benzyna więc się stresuje tym bardziej że o 2 litrowkach się naczytalem. Jeśli jedną kreską na MMI odpowiada 125 ml to wychodzi że na 4000 wziął niby te 125. W instrukcji jeszcze jest że przez pierwsze 5000 może być większe zużycie. A przejmuje się pomimo gwarancji itp bo jestem jednak fanem Audi i nie chciałbym żeby sie okazało że znów coś spieprzyli

EDIT:

Jeździłem dzisiaj cały dzień normalnie, poziom oleju spadł o kolejną kreskę na ciepłym silniku. Zobaczymy jutro rano czy wróci do poprzedniego poziomu. Wcześniej sprawdzałem olej koło 1200km i pokazywał maks. Teraz nie wiem czy po prostu trochę sobie upił i tak już zostanie czy systematycznie ma zamiar żłopać.

Opublikowano

A bagnetu oczywiście tam pewnie nie ma tylko samo MMI?

Opublikowano

No dokładnie tylko MMI. Byłem teraz sprawdzić na zimnym silniku, jest na wskaźniku dwie kreski poniżej max, rano był jedną kreskę. Nie wiem co o tym myśleć. W 3.0 TDI ani grama nie brał, od wymiany do wymiany to samo.

Opublikowano

Troche inne wysilenie silnika dwie turbiny mada przewodow olejoeych ja bym jesxcze nie psnikowal bo beenie jezdzisx na niewiadomo czym zslanym z fabryki.ja bym to przede wdydtkim xlsl i zslal dobtym olejem.

Opublikowano

A czym zalewasz u Siebie?

Może zrobić wymianę przy 5000km?

Opublikowano
Troche inne wysilenie silnika dwie turbiny mada przewodow olejoeych ja bym jesxcze nie psnikowal bo beenie jezdzisx na niewiadomo czym zslanym z fabryki.ja bym to przede wdydtkim xlsl i zslal dobtym olejem.

turdzi

duzo wypiles % jak to pisales :D ?

Opublikowano
Troche inne wysilenie silnika dwie turbiny mada przewodow olejoeych ja bym jesxcze nie psnikowal bo beenie jezdzisx na niewiadomo czym zslanym z fabryki.ja bym to przede wdydtkim xlsl i zslal dobtym olejem.

turdzi

duzo wypiles % jak to pisales :D ?

Pewnie z telefonu pisał dlatego tyle błędów :wink:

szymeniu ja bym się na twoim miejscu nie przejmował, co prawda nie wiem jak to jest z tym sprawdzaniem oleju na MMI bo w B5 mam zwykły bagnecik ale jeśli jest tak jak pisał turdzi czyli 1 kreska to około 50-75ml to nawet jakby te 200-250ml ubyło to i tak niewiele tymbardziej że zrobiłeś 4000km i pewnie powoli nie jeździsz, jakby ci ubyło z litr albo więcej na 4k km to wtedy byłoby się czym martwić to benzyniak do tego TFSI więc trochę "łyknąć" musi :wink:

Opublikowano

Sam nie wiem, na razie jestem na etapie "sraczki padaczki" jakieś czarne myśli mnie nachodzą.

Opublikowano

Jak bym po 5000 km wymienił ten olej bo myślę że już się wszytsko dotarło i wtedy bym obserwował czy ubywa i dopiero ewentualnie ich brać za d*pę. Zresztą teraz i tak będą się tak tłumaczyć że przez pierwsze 5000 km może być zwiększone zużycie bo się musi wszystko dotrzeć, ułożyć itd. Możesz im oczywiście już zasygnalizować że się coś takiego dzieje i powiedzieć ze teraz olej wymienisz po okresie niby dotarcia i będziesz obserwował czy dalej ubywa.

Opublikowano

We wtorek będę w ASO we Wrocławiu, jak znam życie to będzie że zużycie w normie itd. kupię teraz jakiś dobry olej i zobaczymy co dalej. Ciekawi mnie tylko czy takie przypadki będą też w S8 albo Continentalu GT, bo są to trochę zmienione jednostki względem S6 i S7.

Jaki olej Millers, Motul czy Liqui Molly

Opublikowano

Ja bym wybierał coś z Millersa lub Motula

Opublikowano

Szymeniu, ja bym póki co nie panikował. Kobity auto tak naprawdę dotarło się dopiero po przekroczeniu 8k-9kkm.

Ile do tego bydlaka oleju wchodzi?

Opublikowano
Troche inne wysilenie silnika dwie turbiny mada przewodow olejoeych ja bym jesxcze nie psnikowal bo beenie jezdzisx na niewiadomo czym zslanym z fabryki.ja bym to przede wdydtkim xlsl i zslal dobtym olejem.

turdzi

duzo wypiles % jak to pisales :D ?

Wystarczy -15 stopni klawiatura tel. nie na moje palce

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...