Brysio Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 po czipie taki 3.0 tdi robi robote tak jak bmw x50 3,0 384konie w serii wiadomo ze 4.0 na turbinie ma odejscie ale te diesle daja rade
pawel1380 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Jasne tylko że to była kolosalna różnica. dlatego wysuwam taki wniosek bo nie sądzę żeby zastrzyk 40PS pozwolił się zbliżyć. Nie wiem o jakim zastrzyku 40 KM mówisz... W starszym 3.0TDI co ma seryjnie 239,240 KM bez problemu robisz wiecej niz 40 KM. Licz około 20 % przyrostu samym softem. to masz ponad 60 KM. Wymiana wydechów,parę zmian i spokojnie są okolice 400KM.Wtedy się napocisz bardzo.A biorąc pod uwagę moment obrotowy w dieslu na trasie możesz chwycic baty.
szymeniu Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 Za te pieniądze co w dieslu robią te 400KM to u mnie byłoby 560/700Nm SKN Tuning ChipTuning EcoTuning Turbo Kompressor MILLTEK Auspuff Fahrwerk Bremse CHIP & ECO Nie dostane batów bo przy wyższych prędkościach diesel chyba jednak szybciej się kończy. 20% w przypadku 240KM to 48KM.
dziadek Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 ej no co wy tu porównujecie że TDI po soficie by dało radę - jeden i drugi był seria więc było sprawiedliwie tak jak szymeniu pisze jego też się da zwirusować
pawel1380 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 A no to pewnie...i tak mozna w nieskonczonosc..jasne eska to eska co tu gadac...ale widzę tam troszkę mniej niz 560 i 700NM I 3 tys euro. 400KM w tym dieslu 3.0 313KM myślę że nawet ciut taniej ogarniesz.I bedzie wydech nowy.
Brysio Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 ale dlatego nie mozna porownywac 3.0 tdi z 4.0 tt roznice sa diametralne ale mozna zawsze porownac 6.0 tdi z 4.0 tt moce podobne i wtedy obaczaic jak to lata
szymeniu Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 Paweł zerknij suwakiem na sam dół strony SKN
pawel1380 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zerknąłem fakt dodatkowy tysiąc euro i jest. Zgadza się 20% z 240 to 48KM.I tyle się robi softem samym. Wiadomo że eska szybsza.Tylko w pewnej konfiguracji mogłaby być w miarę równa walka. Przy wyzszych predkosciach diesel sie szybciej skonczy,ale chyba nie o maksymalna predkosc tu chodzi. O przyspieszanie przy wyzszych predkosciach.A w tym dieslu po programie okolice 800NM. U ciebie w serii 550NM.To jest roznica.
szymeniu Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 No tak tylko mówimy moja seria i maks zmodyfikowane 3.0 Bi-TDI w innym wypadku nie sądzę żebym dostał. A mi chodzi o konkretny przypadek gdzie usłyszałem że taki zrobione samym softem czyli na 350-360PS będzie mnie mocno męczyć
KmK Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Paweł, tylko musisz też brać pod uwagę, że Nm diesla nie jest bezpośrednio porównywalny z Nm benzyny Chwyciłem kiedyś przy kawie wykład z tego tematu od Łukasza z 4turbo Szymeniu chyba chciałeś podbić i tak solidnie stojący temat o s6, bo nic tak nie porusza do dyskusji na forum jak przewaga tdi nad benzyną i odwrotnie
szymeniu Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 Nie mi tylko się rozchodzi o kwestię że "przepłaciłem" bo porobi mnie Bi turbo w dieslu. Taką tezę usłyszałem i powiem szczerze że mnie to z drażniło
kuredu Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 4.7 katalogowo u Ciebie i 5.1 w 3.0 tdi do 100km/h to nie powinno być ze startu na początku dużej różnicy. Ale S6 tyle nie ma. Faktycznie nawet w USA jest oficjalny spot audi z info o czasie poniżej 4 sek do 96mph i wtedy różnicę robi. Ma ta nowa S6 kilka wad ale mimo wszystko z tą ceną i osiagami to będzie moje kolejne auto. W tym tygodniu wystawie swoje zobaczymy czy będzie zainteresowanie. A rabat na S6 dostałem 18% jak się zdecyduję więc liczę że ktoś moje A6 łyknie. Za długo czekam na ten program bo tak to może bym nie chciał zmieniać a tak to te 300KM mnie już denerwuje. Jak coś w miesiąc wymyslą z programem to sie zastanowie bo mam na luty termin w mgmotorsport umówiony na wydech na 4 rurki i wtedy bez sensu zmieniać auto.
szymeniu Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 No ja na początku myślałem o zmianie auta na koniec tego roku na RS6 C7, ale nie ma sensu bo tak jak ktoś już tu pisał stracę najwięcej bo najbardziej w pierwszym roku dostaje się w dupe. Poza tym gwarancja i inne duperele. Trzeba ochłodzić trochę głowę
MARCIN607 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Nie dobijajcie zwykłych śmiertelników mówiąc o zmianie nowych wypaśnych aut na jeszcze nowsze i jeszcze bardziej wyjebane w kosmos Któryś mnie może adoptuje??
szymeniu Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 Sorry ja od kwietnia będę miał komplet na pokładzie i ciężko by Ci było między dwoma fotelikami z tyłu siedzieć, a ja taki sam zwykły śmiertelnik jak każdy inny.
MARCIN607 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 A nie pierdziel od lutego mógłbyś być dziadkiem
dziadek Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 A nie pierdziel od lutego mógłbyś być dziadkiem dziadki jeżdżą a5
szymeniu Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 Gratulejszon Mój syn tez ma niezłą furę <br /><br />
wladi Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Gratulejszon Mój syn tez ma niezłą furę http://s2.postimage.org/4je6eilqt/IMAG0387.jpg <br /><br /> Zboczeńcy:decayed::decayed:
MARCIN607 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Opublikowano 16 Stycznia 2013 Czerwony najszybszy Szymeniu a teraz pytanie jak wspominasz teraz jazdę 3.0tdi??
Rekomendowane odpowiedzi