Skocz do zawartości
IGNOROWANY

AUDI S6 C7 4.0 V8 Bi-Turbo Ibissweiss Stage IV 701 KM / 880Nm by SPORTMILE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak ma byc Fun car to ja bym wlasnie w rwd szedł - nie ma sie co bać , pare lekcji wziąć w jakiejś szkole jazdy i sie cieszyć mocą ...dobrze wyważone auto rwd to czysta radość z jazdy - nie wiem czemu audi nie patrzy na ten wlasnie aspekt przy budowie auta i czy to q czy fwd i tak silnik mocno do przodu i pluży to pózniej :kwasny:

  • Odpowiedzi 4.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Jak ma byc Fun car to ja bym wlasnie w rwd szedł - nie ma sie co bać , pare lekcji wziąć w jakiejś szkole jazdy i sie cieszyć mocą ...dobrze wyważone auto rwd to czysta radość z jazdy - nie wiem czemu audi nie patrzy na ten wlasnie aspekt przy budowie auta i czy to q czy fwd i tak silnik mocno do przodu i pluży to pózniej :kwasny:

Ja mam jakoś taki respekt do RWD nie wiem czemu ale po prostu się trochę cykam, jak w Q przegiąłem pałę kilka razy to dało rady się wybronić a tutaj nie wiem czy zdążę zareagować :grin:

Opublikowano
Jak ma byc Fun car to ja bym wlasnie w rwd szedł - nie ma sie co bać , pare lekcji wziąć w jakiejś szkole jazdy i sie cieszyć mocą ...dobrze wyważone auto rwd to czysta radość z jazdy - nie wiem czemu audi nie patrzy na ten wlasnie aspekt przy budowie auta i czy to q czy fwd i tak silnik mocno do przodu i pluży to pózniej :kwasny:

dziadek, ale nie porownuj przecietnego RWD 200-300PS do RWD 800PS (bo rozumiem, ze o takiej mocy mysli Szymek) - to naprawde juz nie przelewki i "pare lekcji jazdy" raczej nie wystarczy :decayed:

Opublikowano
Jak ma byc Fun car to ja bym wlasnie w rwd szedł - nie ma sie co bać , pare lekcji wziąć w jakiejś szkole jazdy i sie cieszyć mocą ...dobrze wyważone auto rwd to czysta radość z jazdy - nie wiem czemu audi nie patrzy na ten wlasnie aspekt przy budowie auta i czy to q czy fwd i tak silnik mocno do przodu i pluży to pózniej :kwasny:

dziadek, ale nie porownuj przecietnego RWD 200-300PS do RWD 800PS (bo rozumiem, ze o takiej mocy mysli Szymek) - to naprawde juz nie przelewki i "pare lekcji jazdy" raczej nie wystarczy :decayed:

No pare moze nie, ale byłby jakiś cel do osiągnięcia zeby ogarniac auto " nie od razu Rzym zbudowano" :wink:

ja pisze w jakim kierunku ja bym szedł na miejscu Szymka :decayed:

Opublikowano
Jak ma byc Fun car to ja bym wlasnie w rwd szedł - nie ma sie co bać , pare lekcji wziąć w jakiejś szkole jazdy i sie cieszyć mocą ...dobrze wyważone auto rwd to czysta radość z jazdy - nie wiem czemu audi nie patrzy na ten wlasnie aspekt przy budowie auta i czy to q czy fwd i tak silnik mocno do przodu i pluży to pózniej :kwasny:

dziadek, ale nie porownuj przecietnego RWD 200-300PS do RWD 800PS (bo rozumiem, ze o takiej mocy mysli Szymek) - to naprawde juz nie przelewki i "pare lekcji jazdy" raczej nie wystarczy :decayed:

No pare moze nie, ale byłby jakiś cel do osiągnięcia zeby ogarniac auto " nie od razu Rzym zbudowano" :wink:

ja pisze w jakim kierunku ja bym szedł na miejscu Szymka :decayed:

Dlatego na start mogło by być ZR1 jest mega szybkie i na torze i na Drag race. Ale to 620PS wszystko na tył w aucie z plastiku

Opublikowano

Zawsze mozna pójść w nieplastikowe camaro - tez eks stig sie o nim w superlatywach wypowiadał :naughty: I potencjał tez ma ...

dobra starczy tego gadania , na grilla :decayed:

Opublikowano

RWD i jeszcze w takiej mocy juz błędów nie wybacza...a jakoś nie widze ze Szymek auto rusza tylko na drag racy i nie uzytkuje go czasem na codzien :decayed:

---------- Post dopisany at 10:32 ---------- Poprzedni post napisany at 10:30 ----------

KUP RS6 w C6 a roznice w kasie wywal na mody

Opublikowano
RWD i jeszcze w takiej mocy juz błędów nie wybacza...a jakoś nie widze ze Szymek auto rusza tylko na drag racy i nie uzytkuje go czasem na codzien :decayed:

---------- Post dopisany at 10:32 ---------- Poprzedni post napisany at 10:30 ----------

KUP RS6 w C6 a roznice w kasie wywal na mody

Już rozmawiałem z Adamem i RS6 od niego na fabrycznych gratach przy 800PS robi 1/4 w 11,4 a na hybrydowych turbinach jest w stanie zejść do circa 10,9. Poza tym coraz ciężej dostać niezajeżdżony egzemplarz bo większość ma już sporo po piździe nalatane. A jak dobry furr jest to kosztuje blisko 75 tys. ojro a za 80 już stoją M5 F10 które po robocie mają 750 PS ale to nadal RWD i jak ja tym do BT wjadę :wink:

Opublikowano

Szymek co Ty masz z tym BT przecież Cię wepchniemy jak będzie trzeba albo jakieś Q Cię zacholuje pod górkę:grin::grin::decayed:

Opublikowano
Szymek co Ty masz z tym BT przecież Cię wepchniemy jak będzie trzeba albo jakieś Q Cię zacholuje pod górkę:grin::grin::decayed:

Siara jak chooy, żeby przyjechać takim M5 i stać na dolnym parkingu :grin: no może na łańcuchach by wszedł pod górę

Opublikowano

do przyszłej BT Siemian doreza Q w swoim padle i Cie wyciagnie...

Opublikowano

Siara jak chooy, żeby przyjechać takim M5 i stać na dolnym parkingu :grin: no może na łańcuchach by wszedł pod górę

:whip2:

Opublikowano

Siara jak chooy, żeby przyjechać takim M5 i stać na dolnym parkingu :grin: no może na łańcuchach by wszedł pod górę

:whip2:

Dobra sorry, wstyd jak chooy :grin:

Opublikowano
Nigdy sie nad tym nie zastanawialem ale robiac to ze zwyklego v10 n/a dochodiz kucizna , customowe wydechowe + przerobka silnika na turbo. nie wiem czy nie latwiej byloby wrzucic tam v10T zamiast niego :) na pewno tez robota ale silnik z natury w turbo i jak widac przyjmuje spoko 800-1000 ps. hmm jakis manual pewnie da rade jednak ja wolalbym w takich przypadkach mocny automat :) Plany sa fajne potem trzeba je zrealizowac. sportmile z nikiem stoja , ja podejrzewam moze skonczyc sie podobnie :whistling: Ale pozyjemy , zobaczymy. takie mody pochlaniaja ogromna ilosc kasy ( tzn patrzac na twoj DD i moj to dla Ciebie pewnie drobne ) a efekt niezawsze jest pewny :) jednak jako zabawka mozna pakowac kase jesli sie ja ma :)

Ja tam poza autem nie mam innych nałogów :grin: a ciągle z zazdrością patrzę na profil na fejsie u Ciebie czy u Adama widząc jakie projekty niektóre robicie. Jasne że nie będę szedł w zaparte i jak coś będzie na pierwszy rzut oka wyglądało na kiepski pomysł to po prostu to oleję. Oczywiście ładując taką kasę pojawia się pytanie czy nie lepiej jednak np. GTR'a przerobionego na 800-900PS. Pokus jest wiele ostatnio zacząłem się przyglądać autom z RWD ale trochę się boję mocy 700 koni w tylnym napędzie. Za dobrą monetę można mieć Camaro ZL1 albo Vette ZR1, ale to jest już Hardcore

Szymek przy takiej kasie pomyśl nad GTRem bo przy całej dużej konkurencji on już wyrasta na auto kultowe:wink: a i mody z niego wychodzą podobno dość dobrze chociaż pewnie są kosztowne...

hmm a jakaś 911? gt3? nie mam pojęcia nawet jakie to różnice cenowe ale 911 to zawsze 911 - dzis widziałem w top gear usa 911 gt2 i jest podobno niesamowita:kox: jeśli byś wybrał carrere tylnonapędową to zupełnie inny RWD bo one się prowadzą magicznie - powtarzam podobno bo nigdy w żadnej nie siedziałem a co dopiero prowadzić bo takiej gt3 albo gt2 to na pewno nigdy prowadzić nie będę :grin:

---------- Post dopisany at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany at 12:52 ----------

Trza było się pchać :grin: a czasy no cóż gdybyście mnie nie namówili to bym się nie przekonał o tym co to potrafi. Do tej pory jestem zdziwiony czasami przejazdów w stosunku do RS6 i TTRS. Ale Twoje dwa z RS4 i C63 też były bardzo dobre. Szczególnie ten z AMG gdzie przewidziałem start jak będzie wyglądał :kox:

dzięki:wink: , faktycznie dla oka były bardzo dobre i do teraz nie mogę się nadziwić jak mogłem po takim starcie wdupić z tym c63amg :grin::grin::grin::grin::grin:

ale moje czasy w porównaniu do Twoich czy rs6 to wiadomo - przepaść :decayed:

Opublikowano
do przyszłej BT Siemian doreza Q w swoim padle i Cie wyciagnie...

Ja się dziwie że Siemian jeszcze nie poskładał dwóch A4 z tego co tam porobił :grin:

---------- Post dopisany at 13:42 ---------- Poprzedni post napisany at 13:40 ----------

Nigdy sie nad tym nie zastanawialem ale robiac to ze zwyklego v10 n/a dochodiz kucizna , customowe wydechowe + przerobka silnika na turbo. nie wiem czy nie latwiej byloby wrzucic tam v10T zamiast niego :) na pewno tez robota ale silnik z natury w turbo i jak widac przyjmuje spoko 800-1000 ps. hmm jakis manual pewnie da rade jednak ja wolalbym w takich przypadkach mocny automat :) Plany sa fajne potem trzeba je zrealizowac. sportmile z nikiem stoja , ja podejrzewam moze skonczyc sie podobnie :whistling: Ale pozyjemy , zobaczymy. takie mody pochlaniaja ogromna ilosc kasy ( tzn patrzac na twoj DD i moj to dla Ciebie pewnie drobne ) a efekt niezawsze jest pewny :) jednak jako zabawka mozna pakowac kase jesli sie ja ma :)

Ja tam poza autem nie mam innych nałogów :grin: a ciągle z zazdrością patrzę na profil na fejsie u Ciebie czy u Adama widząc jakie projekty niektóre robicie. Jasne że nie będę szedł w zaparte i jak coś będzie na pierwszy rzut oka wyglądało na kiepski pomysł to po prostu to oleję. Oczywiście ładując taką kasę pojawia się pytanie czy nie lepiej jednak np. GTR'a przerobionego na 800-900PS. Pokus jest wiele ostatnio zacząłem się przyglądać autom z RWD ale trochę się boję mocy 700 koni w tylnym napędzie. Za dobrą monetę można mieć Camaro ZL1 albo Vette ZR1, ale to jest już Hardcore

Szymek przy takiej kasie pomyśl nad GTRem bo przy całej dużej konkurencji on już wyrasta na auto kultowe:wink: a i mody z niego wychodzą podobno dość dobrze chociaż pewnie są kosztowne...

hmm a jakaś 911? gt3? nie mam pojęcia nawet jakie to różnice cenowe ale 911 to zawsze 911 - dzis widziałem w top gear usa 911 gt2 i jest podobno niesamowita:kox: jeśli byś wybrał carrere tylnonapędową to zupełnie inny RWD bo one się prowadzą magicznie - powtarzam podobno bo nigdy w żadnej nie siedziałem a co dopiero prowadzić bo takiej gt3 albo gt2 to na pewno nigdy prowadzić nie będę :grin:

---------- Post dopisany at 12:56 ---------- Poprzedni post napisany at 12:52 ----------

Trza było się pchać :grin: a czasy no cóż gdybyście mnie nie namówili to bym się nie przekonał o tym co to potrafi. Do tej pory jestem zdziwiony czasami przejazdów w stosunku do RS6 i TTRS. Ale Twoje dwa z RS4 i C63 też były bardzo dobre. Szczególnie ten z AMG gdzie przewidziałem start jak będzie wyglądał :kox:

dzięki:wink: , faktycznie dla oka były bardzo dobre i do teraz nie mogę się nadziwić jak mogłem po takim starcie wdupić z tym c63amg :grin::grin::grin::grin::grin:

ale moje czasy w porównaniu do Twoich czy rs6 to wiadomo - przepaść :decayed:

Porsche będzie drogie i to bardzo szczególnie wersje GT, a żeby coś taniej to tylko Turbo, natomiast tam to trzeba beczkę oleju wozić w bagażniku. Podobno 1L na 1000km to żaden wyczyn dla tych jednostek, a przecież nie będę tym jeździł do 4000obr./min

Takie pytanie czy ktoś teoretycznie gdyby mógł rozważał by RS6 C7 ? Mając w tej cenie M5 czy E63

Opublikowano

Szymek zamawiam jazdę w sobotę tym razem za kierownicą jak będziesz w Krk :decayed::grin:

Opublikowano

Na Moscow Unlim będą właśnie dwie fury w setupie który mnie interesuje konkretnie CLS i M5 należące do jakiegoś Sułtana które mają mega moc i są nowymi konstrukcjami szczególnie pod względem przeniesienia napędu.

sportmile.jpg

---------- Post dopisany at 13:54 ---------- Poprzedni post napisany at 13:53 ----------

Szymek zamawiam jazdę w sobotę tym razem za kierownicą jak będziesz w Krk :decayed::grin:

A masz jakieś ubezpieczenie dodatkowe ? :grin:

Opublikowano

Lubię ten temat, jest jak jeden wielki plac zabaw dla dużych chlopców, tu można puścić wodzę fantazji i zasugerować kupno 800 konnego auta :kox:

miła odskocznia.

Czyli jednak rozważasz w jakimś tam stopniu M5 F10? I co wtedy z S6,zostaje czy wypad ze stajni?

Opublikowano

Kolego nie czytasz na bieżąco... to ma być auto na tor and for FUN!!!!

Opublikowano

uwierz mi,że czytam każdy post uważnie, a napisałem o M5 sugerując się słowami samego Szymona, że RS6 C6 w ładnym stanie kosztuje tyle co dobre M5 F10, a chyba nie pisałby tego gdyby to auto go w jakimś stopniu nie interesowało

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...