kicker Opublikowano 11 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2013 Pytanie, zużyty jest bardziej klocek od zewnętrznej strony zacisku niż od wew. tylko lewe koło, mowa o przednich zaciskach, na oryginalnych klockach było odwrotnie (tak samo po obu stronach) to o co kaman ??
Dev Opublikowano 12 Stycznia 2013 Opublikowano 12 Stycznia 2013 zacisk do rozbiórki do czuszczenia i przesmarowania
kicker Opublikowano 16 Stycznia 2013 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2013 Zacisk był rozbierany jakiś czas temu, wymieniony został tłoczek, i te wszystkie gumki. Tłoczek został lekko nasmarowany żeby łatwo go można było włożyć, prowadnice oraz klocki na styku z jarzmem nie były smarowane w ogóle. ---------- Post dopisany 16-01-2013 at 22:26 ---------- Poprzedni post napisany 12-01-2013 at 14:40 ---------- Postanowiłem wymienić tarcze i klocki z przodu. Wybrałem zestaw FERODO DDF1706 / FDB1323 zakupione u gościa z alledrogo "magiczny2". Podczas wymiany oglądałem i czyściłem wszystko dokładnie po dwa razy i zauważyłem dopiero teraz że na jarzmach są niewielkie wgłębienia, jarzma do wymiany ?? Mam już wymienione tłoczki,uszczelki i osłony tłoczków, gumowe prowadnice i druty ATE.
Dev Opublikowano 17 Stycznia 2013 Opublikowano 17 Stycznia 2013 mozesz nawinąc odrobinę cieniutkiego miedzianego drutu w miejscu styku klocka z jarzmem ogólnie nie ma sie czym przejmowac, 99% aut tak ma
kicker Opublikowano 13 Lutego 2013 Autor Opublikowano 13 Lutego 2013 No to mnie pocieszyłeś bo już myślałem że zaraz będę znowu to rozbierał... zrobiłem jak na razie 15km na nowym sprzęcie, po tarczy widać że klocek nic a nic się jeszcze nie ułożył a hebel jest 10razy lepszy niż na poprzednim zestawie jak się dotrze to chyba będzie żyleta <br /><br /> ---------- Post dopisany 12-02-2013 at 22:21 ---------- Poprzedni post napisany 17-01-2013 at 19:51 ---------- Co oznacza parametr brake pressure ?? jest to maksymalna wartość jaką udało mi się uzyskać przy pracującym silniku. ---------- Post dopisany 13-02-2013 at 19:23 ---------- Poprzedni post napisany 12-02-2013 at 22:21 ---------- Dziś sprawdzałem tą wartość w dwóch A4 z 2000r. 2.8 automat i tam maksymalna wartość to 130... do tego pedał chodzi lekko, heble są ostre, auta stoją pod handel już 2 miesiące nie jeżdżone.
bej Opublikowano 13 Lutego 2013 Opublikowano 13 Lutego 2013 moim zdaniem to będzie ciśnienie w układzie, czym wyższe tym chyba lepiej
kicker Opublikowano 14 Lutego 2013 Autor Opublikowano 14 Lutego 2013 Może mi ktoś napisać 1. Numery odpowietrzników do zacisków przód ATE i tył Lucas?? bo moje są na wyczerpaniu. 2. Jaka jest prawidłowa wartość podciśnienia w moim silniku ??
Dev Opublikowano 14 Lutego 2013 Opublikowano 14 Lutego 2013 1. te same 2. iles tam mm słupa rteci, nie pamietam gdybys miał vacuometr to tak -1... -0.8
kicker Opublikowano 28 Lutego 2013 Autor Opublikowano 28 Lutego 2013 Zrobiłem kolejny test. Podpiąłem VAGa i dalej puszczałem płyn przez zaciski. Lewy przód - płyn leci dość intensywnie przez cały czas pracy pompki ok. 10sekund Prawy przód - płyn leci bardzo wolno przez ok 3 sekundy, po czym pompa zaczyna wydawać inny dźwięk i płyn nie leci, a jest zasysany z powrotem. Odłączyłem przewód elastyczny, puściłem procedurę i pompka przestała puszczać płyn już po 1 sekundzie, jakby blok ABS wyczuwał że płyn ucieka i zamykał jakiś zawór, chociaż sama pompa dalej pracowała. Dzwoniłem z pytaniem do ASO Audi to gość mnie opierdolił i powiedział że podczas tej procedury nie odkręca się odpowietrzników! Dalej odpowietrza się już nogą albo podciśnieniowo poprzez zasysanie płynu poprzez odpowietrznik. :unknown:
kivlov Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 Ja w B6 również mam problem z odpowietrzeniem tyłu.
kicker Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Opublikowano 1 Marca 2013 Odpowietrzałeś może blok ABS za pomocą VAGa???
kivlov Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 U mnie się nie da - jakiś problem jest. Devastation również próbował, ale się nie dało. Ręcznie odpowietrzyłem ABS, ale tylne zaciski zostały źle odpowietrzone. ---------- Post dopisany at 10:45 ---------- Poprzedni post napisany at 10:38 ---------- Devastation - znalazłbys dla mnie kiedyś czas na odpowietrzenie zacisków z tyłu?
Dev Opublikowano 1 Marca 2013 Opublikowano 1 Marca 2013 przeciez Ci mówiłem jak to zrobic 30 minut i po sprawie
ŁukaszA4 Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 Ja dziś wymieniłem przednie heble, na TRW (komplet oczywiście), po wymianie delikatnie muskam pedał hamulca i od razu hamuje... Zacisk dolny (z jednej i drugiej strony) był zapieczony, znajomy rozebrał, zjechał rdzę papierem, przeczyścił i nasmarował miedzianym smarem... Tłoczek lewy trochę trzymał ale po cofnięciu i złożeniu wszystkiego było ok. Wewnętrzne klocki były zjechane do zera... Za niedługi czas wymiana tylnych klocków ( nierównomiernie się ścierają) i gumy na belce, tył tańczy pod obciążeniem...
kicker Opublikowano 4 Marca 2013 Autor Opublikowano 4 Marca 2013 W sobotę postawiłem auto na kołkach i kolejny raz odpowietrzałem ręcznie, zaciski z tyłu męczyłem na wszystkie sposoby ale nie puściły żadnego pęcherzyka powietrza. Hamulce są 10% czulsze, ale i tak muszę mocno dusić. Temat odpuszczam, "bej" ma to samo auto i ten sam problem, ponoć będzie wymieniał pompkę ABS, okaże się czy tam jest problem. Już to gdzieś pisałem ale Audi 80 B3 89r ma czulsze hamulce niż ja.
kivlov Opublikowano 4 Marca 2013 Opublikowano 4 Marca 2013 No właśnie - jak rozpoznać czy ma się do wymiany pompkę ABS?
kicker Opublikowano 5 Marca 2013 Autor Opublikowano 5 Marca 2013 No właśnie - jak rozpoznać czy ma się do wymiany pompkę ABS? Podmienić na sprawną hehehe jeśli nie wywala błędów i auto jako tako hamuje to raczej ciężko będzie diagnozować pompę, myślałem żeby mierzyć ciśnienie płynu hamulcowego na końcowych przewodach ale nie mam pojęcia jakie tam mogą być wartości
grzegorzmen Opublikowano 9 Marca 2013 Opublikowano 9 Marca 2013 No właśnie - jak rozpoznać czy ma się do wymiany pompkę ABS? myślałem żeby mierzyć ciśnienie płynu hamulcowego na końcowych przewodach ale nie mam pojęcia jakie tam mogą być wartości zawsze możesz sprawdzić czy wartości zgadzają się na kołach danej osi. co sugerowało by wadliwe działanie ( rozdział sił na koła).
kicker Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Opublikowano 9 Marca 2013 No niby tak, manometr do 200Bar kosztuje sporo, a kupić go na 15 min. "zabawy"........
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się