Jarek882 Opublikowano 7 Października 2012 Opublikowano 7 Października 2012 Witam. jako ze troche po odpaleniu faluja mi obroty jest to ciezko zauwazalne na obrotomierzu ale jednak cos tam lekko faluje.zrobilem bloki pompowtryskiwaczy i o to co wyszlo : <br /><br /> Silnik rozgrzany do 90stopni olej jakies 80 stopni.
Jarek882 Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM na biegu jałowym prawodpodobnie ---------- Post dopisany 09-10-2012 at 16:49 ---------- Poprzedni post napisany 07-10-2012 at 21:24 ---------- Grupy: 013,018,023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM moze ktos ocenic?
Jarek882 Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 Tylko martwi mnie to ze rano odpalam to zatrzesie silnikiem i lekko podfaluja obroty i czasami zakreci dluzej. wina akumulatora ze dluzej kreci ? swiece wymieniałem na nowki tydizen temu. ---------- Post dopisany at 17:32 ---------- Poprzedni post napisany at 17:04 ---------- Czy to moze byc zapchana odma albo przeplywka ?
zbojna Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 Sprawdz swiece czy napewno sa sprawne, zadnych bledow nie ma? Czujnik temp ok?
Jarek882 Opublikowano 9 Października 2012 Autor Opublikowano 9 Października 2012 błędów brak, swiece nówki wymieniane w sobote, jak sprawdzic czujnik temp? na desce normalnie osiaga 90 stopni i nie spada itd wymieniałem termostat miesiac temu. Dzisiaj rano nagrałem filmik jak odpala ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting sorry ze do góry nogami
adrian998998 Opublikowano 9 Października 2012 Opublikowano 9 Października 2012 To że na desce pokazuje Tobie temperature to nie musi byc wszystko ok. W czujniku masz 2 od dzielne układy. Rano podłącz pod 1 wtyczke zarówkę 12v i przekrec zapłon. Powinna się zapalić na chwile bądz dłucej zalezy od temperaturu. To ze dlugo nie raz musisz pokrecic moze byc wiele przypadków. Pozdro
Jarek882 Opublikowano 10 Października 2012 Autor Opublikowano 10 Października 2012 Dzisiaj w nocy bylo ok 3 stopni i pali jak na filmiku czyli nie zaciekawie ;/ ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting akumulator ma juz 7 lat moze to cos pomoze...
zbojna Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 Zrob logi z odpalania grup 1, 13, 18, 23, czujnik temp sprawdziles?
Jarek882 Opublikowano 10 Października 2012 Autor Opublikowano 10 Października 2012 przeciez grupy 13,18,23 masz u góry. czujnika nie sprawdzałem.
zbojna Opublikowano 10 Października 2012 Opublikowano 10 Października 2012 To jest log z porannego odpalania?
Jarek882 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 Sorry ze odkopuje. Dzisiaj rano zauważyłem po odpaleniu białą chmure dymu temp jest na plusie jakies 7 stopni. płynu chlodniczego nie ubywa,swiece wymienione, oleju łyknie z 200ml na 1100km. po przejechaniu 3 km i zagrzania sie silnika do jakis 70 stopni dymu nie ma. mechanik mowi ze to para ale jednak nie chce mi sie w to wierzyć.. Wie ktoś może co moze byc przyczyna ? latem takiego dymu nie było. Spalanie rowniez w normie. na zimnym silniku tak około 8 litrów bo mam 3km do pracy.
Martin_Speed Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 a moze faktycznie sprawdz jeszcze raz swiece...ojciec mial identyczne objawy...niemogl sie odnalesc na obrotach przez 2-3 sekundy, kupa bialego dumu....Wymienił zaworek zwrotny, uszczelniacze na PD a potem swiece ijest okej moze Mechanik nie wsadzil nowych swiec
Jarek882 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 Na bank sa nowe bo mechanik to sasiad. przekaznik od swiec odbija czyli grzeja. i dawał mi do reki te stare swiece. wymieniłem aku na nowy i troche lepiej pali. ---------- Post dopisany at 11:55 ---------- Poprzedni post napisany at 10:50 ---------- a jak najlepiej sprawdzic czy swiece grzeja i dochodzi do nich napiecie?
adrian998998 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 Jak najszybciej sprawdzic. Juz Ci mowie. Z tylu od grodzi masz czujnik temperatury cieczy (taki zielony badz niebieski na 4 piny) ponizej vacu pompy. Jak patrzysz od strony filtra powietrza bedziesz jego widzial. Odlacz jego i wtedy podlacz kontrolke pod wtyczke od danej swiecy i zobaczysz czy jest zasilanie 12v. Najprosciej odlacz i sprawdz jak zgasnie kontrolka swiec zarowych to zakrec i zobacz czy lepiej odpali. Pozdrawiam
Jarek882 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 masz moze jakas fotke gdzie ten czujnik sie znajduje ? ---------- Post dopisany at 13:13 ---------- Poprzedni post napisany at 12:44 ---------- To jest ten czujnik numer jeden http://i15.photobucket.com/albums/a353/NeilScarrott/G62Location2.jpg co jest pokazany na zdjeciu ?
konrad_A4 Opublikowano 4 Listopada 2012 Opublikowano 4 Listopada 2012 To, że napięcie dochodzi do świecy - nie znaczy, że ona 'grzeje'
Jarek882 Opublikowano 4 Listopada 2012 Autor Opublikowano 4 Listopada 2012 Odłączyłem czujnik i chyba lepiej pali. tylko jak zapaliłem jak jeszcze swiecila sie kontrolka od swiec to obroty wpadly na 2 tys i opadly normalnie. nastepnie zapalilem jak kontrolka od swiec zgasla odpalil normalnie i bez dymka nawet niebieskiego. ---------- Post dopisany at 16:14 ---------- Poprzedni post napisany at 13:53 ---------- ---------- Post dopisany at 16:43 ---------- Poprzedni post napisany at 16:14 ---------- podpiąłem vaga i grupy 004 i 007 na zimnym silniku Imageshack - 57718272.png
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się