tomaszw Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Witajcie, czy powyższa operacja jest bardzo skomplikowana? Czy można to samemu zrobić? Czy trzeba łancuszek przy montażu rozpinać? Czy przy tej wymianie trzeba tez wymienic uszczelkę pod deklem? (pytam sie bo była robiona ze 2 mies. temu )
wgabor Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Jest skomplikowana ,nie jestem mechanikiem wymienilem lancuszek i napinacz sam przejechalem już 20tys i jeżdzi aleeee:kox: jak se przypomne co ja musialem tam rozbierac .Oddaj lepiej mechanikowi
Onkel Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Trochę zabawy jest. Sam tego nie robiłem ale chlopaki opisywali jak to mniej więcej wygląda. A co do uszczelki to podobno jest zasada, która mówi, że drugi raz nie zakłada się tej samej uszczelki bo wiadomo lekko inaczej dekiel przyłożysz i już leży inaczej na uszczelce i po jakimś czasie może zacząć lecieć olej także jak już robić to lepiej kupić i mieć spokój.
darkle Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Zabawy jest sporo. Po prostu trzeba wyciągać wałki rozrządu, a więc poza zdjęciem pokrywy trzeba zdjąć pasek rozrządu i odkręcić górną część głowicy pod którą są wałki. To jest składane na silikon ale później wypada dać nowy pasek, już bez wymiany rolek. Co do uszczelki pod pokrywą ja zdejmowałem w swoim ALT i nastawiałem się na jej wymianę tym bardziej że wcześniej już się pociła. Ale że pokrywę zdejmowałem spontanicznie więc nie kupiłem nowej i po naprawdę dokładnym jej wyczyszczeniu założyłem starą. Po 300km spodziewałem się potopu w świecach ale było sucho. Na razie zrobiłem 25 tys km i nadal wszędzie jest sucho:decayed:
tomaszw Opublikowano 11 Października 2012 Autor Opublikowano 11 Października 2012 Jakie sa ceny za graty, a ile za robocinę? Łańcuszek 50-150 Napinacz od 550
grzes1150 Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Jakie sa ceny za graty, a ile za robocinę?Łańcuszek 50-150 Napinacz od 550 Jaja chyba jakieś Nie chcę Cię dołować ale same graty to koszt prawie 2tyś zł (napinacz 1520zł, łańcych 180zł, uszczelka pod dekiel + uszczelki pod napinacz 120zł,...+ robocizna ok 150zł.
tomaszw Opublikowano 11 Października 2012 Autor Opublikowano 11 Października 2012 NAPINACZ ŁAŃCUCHA ROZRZĄDU 058109088H AUDI VW 1.8T (2691213657) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Napinacz łańcucha VW AUDI 1,8 T 058109088E/K (2695692568) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
grzes1150 Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Ja płaciłem za graty w ASO po najwyższych zniżkach za wszystko 1500zł. Też miałęm ochotę na te z allegro ale mechanik mi powiedział że jak chce to na własne ryzyko bo z tymi właśnie z allegro jest tak że często po wymianie jest znacznie gorzej niż na starym. Obstawiam że producent odpad poprodukcyjny zamiast zezłomować wolał komuć odsprzedać i mamy teraz promocję ---------- Post dopisany at 16:46 ---------- Poprzedni post napisany at 16:46 ---------- Ale to twoje auto i zrobisz jak uważasz ---------- Post dopisany at 16:53 ---------- Poprzedni post napisany at 16:46 ---------- W sklep-gajos nowy nastawnik 1701zł netto
risones Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 ja za wymiane łancucha i napinacza dałem 400 ale za to graty 3x tansze w ALT
pioteros Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 mozna kupić zawsze zamiennik FEBI który spokojnie polata tych pare lat przez które bedziemy uzytkowac auto dopoki nie sprzedamy, a jednoczesnie nie wydawac tyle hajsu w bloto na czesci z serwisu ktore nie sa tego warte jeśli te z allegro są podejrzane co wiecej, teraz sa takie czasy ze nawet czesci ori z ASO nei daja 100% gwarancji ze nie trafi nam sie bubel
Rafal-L Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Ja uwazam ze jezeli chcesz troche samochodem posmigac kup ori;) ja niedawno go zminialem, troche pracy przytym jest,napewno dalbys rade to ogarnac samemu jezeli Jestes ogarniety troche w mechanice, jak nie to pozostaje oddac to jedynie w rece mechanika;)
TomOskroba Opublikowano 13 Października 2016 Opublikowano 13 Października 2016 (edytowane) odświeżam i mam pytanie, wiadomo że w co 3 ALT w końcu ten napinacz/łańcuch zaczyna pracować jak traktor co jest dokładnie przyczyną ? łańcuch ? czy napinacz ? czy trzeba wymieniać od razu obie te rzeczy ? czy jazda na tym już zużytym jest niewskazana ? nie słyszałem żeby silnik dostawał przez to po d*pie. Edytowane 13 Października 2016 przez TomOskroba
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się