jacek666b Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Witam. Ostatnio mam dziwną przypadłość, na zimnym silniku auto nie ma mocy aczkolwiek słychać suszarę jak pracuje, dopiero po osiągnięciu 90 stopni (aczkolwiek nie zawsze) auto reaguje poprawnie na gaz. Zauważyłem wyciek oleju w miejscu w którym stalowy wąż doprowadza olej do turbo-jest tam jakaś uszczelka? Jak naprawić takie coś? Może to być przyczyną tej dolegliwości z brakiem mocy (olej na coś wali w turbinie i ją zatyka?!)
Pan Waldek Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Nie ma uszczelki. Jest tylko nakrętka na końcu węża olejowego.
baszmak7 Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 lepiej to napraw bo załatwisz turbo-chodzi o smarowanie
OLIVER Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Zauważyłem wyciek oleju w miejscu w którym stalowy wąż doprowadza olej do turbo-jest tam jakaś uszczelka? Jacek ...To nie stalowy wąż tylko rutka olejowa doprowadzająca olej Czy jest tam jakaś uszczelka pytasz ...Tak jest miedziana podkładka pod nyplem wkręconym do turbo....Natomiast rurka ma zakończenie stożkowe i dociągana jet nakrętką do nypla (króćca śrubowego ) zobacz sobie sam ... zależy skąd masz wyciek ...czy z pod nypla ? czy z połączenia nypel - rurka ... każdy z tych wycieków powinno dać się usunąć po przez umiejętne dokręcenie
pioteros Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 sprobuj dokrecic odrobine z umiarem, wyczyscic benzynka jak auto jest schlodzone, wytrzec do sucha i poobserwowac czy przestalo
Pan Waldek Opublikowano 12 Października 2012 Opublikowano 12 Października 2012 Tylko uwaga, żeby nie ukręcić tej rurki. Trzeba mieć dwa klucze nr17 w tym jeden z aso lub zeszlifowany
jacek666b Opublikowano 12 Października 2012 Autor Opublikowano 12 Października 2012 Skąd wyciek.. Hm na pewno olej stoi patrząc od góry na tą rurkę olejową... Najpierw spróbuję dokręcić i zobaczymy.. Może to być przyczyna tego "zimnego" braku mocy?
OLIVER Opublikowano 13 Października 2012 Opublikowano 13 Października 2012 .. Może to być przyczyna tego "zimnego" braku mocy? To nie ma nic wspólnego z brakiem mocy.... zrób sobie komplet kogów i załóż nowy temat w dziale Diagnostyka Vag... i na pewno wyjdzie przyczyna .....
krzysiek23 Opublikowano 14 Października 2012 Opublikowano 14 Października 2012 dokladnie nie ma to nic wspolnego z moca,odkrec rurke potem nypel,kup w agromie nowa podkladke miedziana 20-30gr zaloz nowa,zakrec nypel potem rurke ale musi byc prosto zeby rurka pod nia osiadla idealnie w otworze nypla i bedzie git.....ja uzywam klucza oczkowego ktory ma specjalnie zrobiony otwor zeby nalozyc go przez rurke,jest bezpieczniejszy niz plaski bo nie ma obawy ze sie zesliznie.....
mazur1990 Opublikowano 18 Lutego 2023 Opublikowano 18 Lutego 2023 (edytowane) Witam, u mnie pojawił się wyciek, mechanik już drugi raz poprawił, dał podklakę i dalej wyciek, czuć olejem. Jak to najlepiej rozwiązać? Koledzy pisali żeby dać nypel. Można wiedzieć z jakim gwintem ten nypel dać (zwykły czy drobny)? Lub link do aukcji jak już ktoś kupował. Silnik 2.0 TDI CAGA 143KM Edytowane 18 Lutego 2023 przez mazur1990
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się