Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lusterko i tryb skandynawski


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam 2 problemy , pierwszy to jak mozna wylaczyc tryb skandynawski , mam zwykle lampy znaczy bez xenonow, bo dzisiaj bylem u kolegi podlaczyl pod kompa ale niemogl tego znalesc, a drugi problem to lusterko wsteczne ma sie przyciemniac w nocy ale cos nie dziala jak kupowalem auto od kuzyna to mowil ze to dzialalo ale zmienial modul konfortu i po tym nie dziala jak mozna to wlaczyc. wciskam na lusterku przycisk ale nic nie swieci...

Opublikowano

jaki masz włacznik swiateł??

tryb skandynawski jest w MCE musisz wejsc w kodowanie

[h=2]Coding[/h]

  • 0?xxx: Light Sensor
    • 0 = Light Sensor not installed
    • 1 = Light Sensor installed

    [*] 0x?xx: Trailer Hitch

    • 0 = Trailer Hitch not installed
    • 1 = Trailer Hitch installed

    [*] 0xx?x: Headlights

    • 0 = Halogen Headlights
    • 1 = Xenon Headlights

    [*] 0xxx?: Country

    • 1 = Rest of World
    • 2 = Northern Countries (Finland, Sweden, Norway, Denmark)
    • 3 = USA
    • 4 = Canada

przy okazji jesli masz lusterko fotochrom sprawdz czy masz sensor zakodowany ;)

Opublikowano

jeśli MCE masz w wersji LOW to chyba i tak nic nie zdziałasz musi być MCE w wersji HIGH

Opublikowano

a w czym mam to sprawdzic dokladnie , bo kolega sprawdzal w module komfortu i nie mogl znalesc nic zwizanego z lusterkiem...a co to jest to MCE a wlacznik to nie wiem jaki mam ...trzeba go wyciagnac i zczytac oznaczenie czy jak wam mam powiedziec jaki jest.

Opublikowano

ok to poczytalem , wiec mam wlacznik HIGH, i teraz tak mam ustawione czy na 0 czy na auto to mi sie swiatla zaswiecaja po przekreceniu stacyjki, a chcialbym to wylaczyc, jak kolega patrzyl to niby mam ustawione na inne kraje wiec w czym byl by problem?? a lusterko trzeba kodowac jakos przez komputer czy jak??

Opublikowano

a czym sie rozni tryb skandynawski od naszego?

Opublikowano

Na zimę to raczej odradzam kodować na Tryb Skandynawski :wink: Po d**ie dostaje AKU jak i przetwornice

Opublikowano

aha, no to rzeczywiscie patent po ch**u :decayed: ale skandynawowie kasiaste narody to ich stac na aku :grin:

Opublikowano

Najlepiej podaj dokładnie numer włącznika i numer MCE, musisz to sprawdzić vagiem, vcds-em, i tam wejść bodajże MCE ma 09, i sprawdzić kodowanie a z okienek spisać model MCE :hi:aby wyłączyć należy zamienić kodowanie zamiast 2 musisz dać 1.

Opublikowano

jutro sprawdze i dam znac , a z tym lusterkiem to gdzie mam szukac ... lusterko od strony szyby ma 2 czujniki...

---------- Post dopisany 23-10-2012 at 19:11 ---------- Poprzedni post napisany 19-10-2012 at 18:22 ----------

wlacznik mam z symbolem 8E0941 531 B a lusterko 8E0 857 511 E59 wiec wszystko powinno dzialac, do lusterka poprowadzony jest kabel 6 pinowy. wiec teraz nie wiem dlaczego nie dziala

Opublikowano
Na zimę to raczej odradzam kodować na Tryb Skandynawski :wink: Po d**ie dostaje AKU jak i przetwornice

Ewentualnie jak ktoś ma zakodowany tryb skandynawski, to aby odciążyć Aku

to przed rozruchem w zimie wystarczy wcześniej ustawiać przełącznik świateł na postojowe.

Opublikowano

wlacznik mam z symbolem 8E0941 531 B a lusterko 8E0 857 511 E59 wiec wszystko powinno dzialac, do lusterka poprowadzony jest kabel 6 pinowy. wiec teraz nie wiem dlaczego nie dziala

Opublikowano

mozesz tez sobie tryb canadyjski wlaczyc to beda CI sie palily postojowki przod tyl i halogeny(swiatla p. mgielne w zderzaku) bez swiatel mijania ja tak mam .. a potem jak wlaczasz na mijania to gasna halogeny p. mgielne .. prawie jak funcka CLH tylko bez czujnika i zapalana dopiero po przekreceniu kluczyka a nie po otwarciu samochodu ;)

Opublikowano

a czy dalo by cos jesli bym na chwile odłaczyl modul konfortu, zresetowaly by sie ustawienie, czy lepiej nic nie kombinowac??bo akurat mam rozkrecona obudowe ta pod podszybiem i modul jest na wieszku, tylko sie zastanawiam czy sie wiecej nic nie stanie??

Opublikowano
a czy dalo by cos jesli bym na chwile odłaczyl modul konfortu, zresetowaly by sie ustawienie, czy lepiej nic nie kombinowac??bo akurat mam rozkrecona obudowe ta pod podszybiem i modul jest na wieszku, tylko sie zastanawiam czy sie wiecej nic nie stanie??

chyba coś mylisz MK masz w podłodze pod nogami kierowcy

Opublikowano

a to na poszybiu jest komputer??a jesli jego odlacze to cos pomoze czy nic??lub co sie stanie jak go na chwile odlacze

Opublikowano

Ja bym zaczął trochę od innej strony. często zdarza się ( ja i kilku znajomków miało tak) że ludzie kupują przełączniki nie takie jak powinny być, jak pisałeś ze twój kuzyn przełożył moduł komfortu , może też zamienił przełącznik swiateł ( a tryb skandynawski masz wyłączony) to może wcześniej był inny przełącznik. Każdy z przełączników ma inaczej piny podłączone, może się okazać ze kosteke do przełącznika masz skonfigurowana do przełącznika o innym symbolu niż masz obecnie. U mnie było tak że kostke ustawiona miałem do przełącznika bez literki na końcu (wersja low) a założony miałem z Literką A na końcu . i swiatła mi się paliły po przekręceniu stacyjki do pierwszej pozycji. ( tryb europejski był włączony). Zamieniłem 2 piny miejscami i teraz mam wszystko jak należy. Opis pinów masz na forum http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b6-b7-modul-centralnej-elektryki-wlacznik-swiatel-czujnik-swiatla-clh-138327/ pozdro

Opublikowano
a to na poszybiu jest komputer??a jesli jego odlacze to cos pomoze czy nic??lub co sie stanie jak go na chwile odlacze

MCE pod kierownica po lewej możesz odpiąć i nic z tego nie wyniknie ale MK (moduł komfortu) pod siedzeniem kierowcy jak odepniesz to sracisz komunikację w pilotach (oczywiście łatwo można ja przywrócić)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...