SkOs Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 witam wlasnie wymienilem olej na mobila 1 10w40 praca silnika jest jakby lepsza itp itd ale to co mnie zastanawia to ze jak wyciagam bagnet to czasem nawet olej potrafi z niego skapnac (10kropel pi razy oko) czy to normalne ?
Tommy Gun Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 Wtf ?? Trudno żeby olej kapał do góry mając na uwadze siłę grawitacji... Może masz za dużo oleju w silniku (ulubiona bolączka mechaników), ponadto zawsze po wymianie jest wrażenie że silnik chodzi lepiej, ciszej, delikatniej... A po drugie czytałeś wątek olejowy w którym jest wyłożone jak na tacy że silniki turbodoładowane muszą pracować na oleju syntetycznym --> 10w40 Mobila to akurat nie jest syntetyk.
SkOs Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 ale ja na tym oleju juz wale z 2 lata
danu44 Opublikowano 17 Października 2012 Opublikowano 17 Października 2012 ale ja na tym oleju juz wale z 2 lata No i dobrze, jak ci tak pasuje i uwazasz ze silnik jest z tego zadowolony, to super. A czy ten olej zaczą teraz z bagnetu ci skapywac, czy wczesniej tez tak było. Bo 2 lata na nim jezdzisz to chyba cos zauwazyłes...? A co to wogole za olej jest...? Mobil 1 i 10w40? No i kolego SkOs... badz tak dobry i uzupelnij swoj profil...!!! Bo nic o Tobie ani o autku nie wiadomo. No to pozdrowionka... PS. A moze masz za rzadki ten olej. Choc bardziej skłaniałabym sie do teori kolegi Marcina
marlon Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 witamwlasnie wymienilem olej na mobila 1 10w40 ale ja na tym oleju juz wale z 2 lata Świetny kłopot, dobrze sprecyzowane pytanie i autoodpowiedź... Kolega SkOs sam rozwikłał zagadkę nurtującego go pytania... Ja do AVG leje 10w40(Castrol, Lotos, TOTAL, ...) jak i do AFN też 10w40. Wymieniam do max 10tys km. Nic się nie dzieje. Może zaraz będą tu lecieć obelgi w moją stronę, ale wg mnie olej to olej, ważne żeby był odpowiedni stan. Przy autach z przebiegami rzędu 300kkm i więcej nie ma co się spuszczać nad olejem, czy 0, czy 5 czy 10, jaki producent itp. Oczywiście, chcesz poczuć jakość i zaspokoić "efekt snoba" kup drogie. Ważniejsza jest jakość ropki...
SotoM Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 po wyjeciu miarki skapuje 10 kropel oleju...bo lejesz oleje który ma za zadanie uszczelnić i zamulić części,tworzy powierzchnie jak MotoDr. nie ma sie co przejmowac...nie zwracaj na to uwagi wazne ze masz 3.8L w silniku
tomx Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 zeby kazdy w polsce mial takie problemy to bylo by pieknie:) i to jest wlasnie to:decayed: przebieg 300 tysi lac byle gowno i do przodu leciec polska mentalnosc a ile ma ci z tego bagnetu skapnac?
vauxhall95 Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Lepiej wlac 15w40 niz zmienic olej po 15tyśiacach
McCoob Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Turbodiesle jeźdzące po DE mają po 500k i sobie spokojnie pomykają na oleju syntetycznym, to tylko Polacy potrafią powiedzieć "300k? to już padaka, kupię półsyntetyk albo mineralny" a później płacz bo się turbina wysrała. Porażka takie myślenie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się