Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Spokojny :D czarny sedan 2.7 Bi Turbo


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Minęło pół roku od zakupu i w końcu znalazłem czas , żeby opisać moją furke . Wcześniej miałem BMW E46 , a teraj jestem szczęśliwym posiadaczem AUDI :)

Moje auto to A4 B5 2.8 APR Quattro tiptronic , chociaż automat to i tak daje rade wielu mocnym autom :D (193 KM )

W wyposażeniu posiada sportowe podgrzewane fotele oraz kierownice S

Samochód zakupiłem z przebiegiem około 192 tys teraz ma już 200 tys i sprawuje się bez problemu

Rocznik 1999 samochód sprowadzony z szwajcarii , zarejestrowany był na kobiete wiec powinien jeszcze sporo pojeździć :)

Samochód jest w sedanie ma pościągane wszystkie znaczki z klapy, koła aluminiowe 15 Audi , ale dzięki temu w okolicy mówią , że mam 1.6 pod maską :D

samochód nie posiada xenonów ani nawigacji , uważam że nie potrzebne :)

No i teraz plany jakie mam wobec samochodu :

do 13 Kwietnia silnik i napędy w samochodzie ; Silnik juz w garażu w trakcie uszczelnia , skrzynia czeka na odebranie i bedzie całość wkładana

Plany na czerwiec założyć dobre koło i zmontować porządne zawieszenie na mazurskie zakręty :banan:

Z zewnatrz na ile sie da samochód pozostanie zwykłą a4 b5 , natomiast wedle tego co mi się ostatnio sni po nocach w środku z a4 pozostanie tylko deska reszta będzie wywalona i będą wsadzone 2 kubełki (nic pewnego ale już kompresor od klimy wywaliłem :grin: )

będzie odelżona to może wystarczą hamulce z 2.8 :polew:

a przede wszystkim auto ma być szybsze od prędkości pojawiania się nowych pomysłów w mojej głowie :grin:

Pozdrawiam :)

A oto i moja ADA :)

DSCF0489.jpg

DSCF0494.jpg

DSCF0499.jpg

DSCF0537.jpg

DSCF0543.jpg

DSCF0498fff.jpg

Opublikowano

Daj sobie spokój z modyfikacjami 2,8:wink: jak chcesz by to miało rece i nogi inwestuj w kompresor, tylko cena modyfikacji zrównoważy sie z wartoscią auta:whistling: jak chcesz wiecej mocy to chyba słuszny był by swap na 2,7

Opublikowano

Tak tylko swap 2.7 to już raczej oklepany temat a ja chciałbym iść nową drogą i chciałbym zrobić coś bez ciśnienia wole motory wolnossące , a jeżeli miało by już być doładowanie to kompresor tylko nie wiem jeszcze czy do tego silnika warto było by pchać owo urządzenie i dlatego chciałbym sprawdzić pierw jakby to chodziło z ostrzejszymi wałkami . kiedyś myślałem żeby spróbować wsadzić v8 z s6 ale to jeśli nawet by się udało to byłoby zbyt drogie i chyba bez sensu w tym aucie , na razie jeszcze nie znalazłem informacji żeby ktoś coś podobnego zrobił wiec pewnie jest to duże wyzwanie :) . Co do kobiet to na szczęście znam takie które radzą sobie z samochodem wyśmienicie i też nie lubią małych silników :D . No a jeśli ktoś słyszał o śmiałku który próbował do tej budy wpiąć v8 , to byłbym wdzięczny za info :) Pozdrawiam !

Opublikowano

Na audizne było pare projektów z ACK + kompresor:wink: to jest jedyne sensowne modzenie, nawet jest wątek o uturbianiu 2,8:wink:

Opublikowano

dzięki kolego :) poszukam co oni z tym kompresorem tam wymodzili, może coś ciekawego by z tego wyszło :) , turbina na pewno odpada bo dźwięk mnie nie satysfakcjonuje :(

---------- Post dopisany at 17:06 ---------- Poprzedni post napisany at 16:35 ----------

AUDI A6 A7 KOMPRESOR DOLADOWANIA 3.0 T FSi 3 TFSi (2662658121) - motoAllegro

teraz bede konsultował czy z tego co jest zawarte w aukcji by udało sie zaadaptowac cos do mnie :)

---------- Post dopisany 24-01-2013 at 12:44 ---------- Poprzedni post napisany 18-10-2012 at 17:06 ----------

Witam, sezon powoli się zbliża i czas zabrać się za realizacje planów :)

Autko stoi już częściowo porozbierane , zaczynam prace od nadwozia na końcu pójdzie zawieszenie i koła .

Co do nadwozia to planuje zrobić coś takiego jak w tym mercedesie Album 4 Ť Galeria 6 Ť ť załoga TK .

Czyli klamki grill znaczek listwa na tylnej klapie i lampy zrobione w złotym kolorze oraz felgi jeśli się znajda w odpowiedniej szerokości chociaż 9J o takim wzorze

*** ASA - BBS 19" 5X112 AUDI ,VW ,MERC *** (2928731775) - motoAllegro złoty rant

czarny środek i złote śrubki , koszta są dosyć znośne niedługo będę miał konkretną wycenę , ale do przeżycia .

Na obecną chwilę najwięcej dają mi do myślenia drzwi bo pod listwami są te niepotrzebne dziury i się zastanawiam jak to zrobić żeby było trwałe.

Czy może narazie nie odpuścić z tymi listwami środkowymi, wtedy dół też by został tylko zmieniony na s4.

Ogólnie dół też ma być czysty ale tam już mniej kłopotliwe no i próg na wzór rs4 tylko płytszy.

No i mam nadzieje , że wtedy będzie to wyglądało już dosyć fajnie a co do silnika ciężko się zdecydować bo silnik który bym chciał wsadzić ciężko trafić .

No i koszt oczywiście większy niż przy swapie na 2.7, ale jak już robić to robić konkretnie , żeby cieszyć się w pełni więc na silnik pewnie przyjdzie jeszcze poczekać.

Ale jedno wiem samochód tej wiosny ma przestać wyglądać jak normalne b5. Mam nadzieje , że w tym roku samochód będzie cieszył moje oczy z dnia na dzień coraz bardziej :)

No i oczywiście liczę na wasze opinie pozytywne jak i negatywne :)

Opublikowano

Kupiłes cos z tych rzeczy? bo piszesz tak jakby to wszystko od ręki mozna było dostać:whistling: a powiem Ci ze tak nie jest:decayed: progi od RS4, w sumie na alegro nie widziałem jeszcze:whistling: o progi od Eski ciężko... a o listwy jeszcze cięzej

Co do listw na drzwiach to musisz zaspawać dziury i umalować całość na nowo:whistling:

Opublikowano

Kolega siedzi w Anglii i coś potrzebuje to szukam on jedzie kupuje i wysyła mi tam jest trochę lepiej z tym i listwy dolne s4 tam idzie ogarnąć , ale to napisałem że jak nie bedę ryzykował z blacharka , progi tak samo Anglia , chociaż ktoś oferuje gotowce do a4 na allegro . A z rzeczy które muszę mieć a z nimi może być problem to tylko te progi więc myślę, że nawet jak byłby problem to przez 2 miesiące uda się znaleźć takowe . Na początek pójdą elementy do złocenia , a w tym czasie będę starał się zająć drzwiami A odnośnie tego spawania to mam obiekcje bo nie wiem czy się da zrobić żeby tylko punktowo pomalować , żeby nie ruszać całych drzwi, no i muszę pomyśleć do kogo się udac z drzwiami , żeby zrobił je dobrze. Do tematu się przygotowałem czas pokaże , jak wyjdzie realizacja :)

Opublikowano

daruj sobie punktowe malowanie:wink:

Opublikowano

pewnie posłucham tej rady :), ale zawsze człowiek kombinuje żeby jak najwięcej zostało na inne podzespoły , ale nie chciałbym mieć łat na lakierze :) A co sądzisz o tym złoceniu elementów ? , bo przemilczałeś ten temat

Opublikowano

A co dokładnie ma być złote, bo pokazałeś merca.. a to ma sie ni jak do A4, tak wiec napisz co planujesz ozłocić

Opublikowano

klamki przód obwódka grilla znaczek listwa na klapie tylnej ,lampy w środku i felgi rant i śrubki a Rotory czerń te same elementy jak w mercu

Opublikowano

Spokojny ? Przeciez to szatan

Opublikowano

w porównaniu z BMW które posiadałem z wyglądu jest spokojny , ale dusze ma narowistą :D , to i wygląd musi zmienić :)

Opublikowano
klamki przód obwódka grilla znaczek listwa na klapie tylnej ,lampy w środku i felgi rant i śrubki a Rotory czerń te same elementy jak w mercu

24073418290549509130810.jpg

z klamek bym zrezygnował:whistling: ewentualnie lusterka

Opublikowano

kolega w weekend ma mi zrobić virtuala zrobi się parę wersji i się okaże , jak to wygląda :) bede miał zdjęcia VT to postaram sie wrzucić

Opublikowano
Tak tylko swap 2.7 to już raczej oklepany temat a ja chciałbym iść nową drogą i chciałbym zrobić coś bez ciśnienia wole motory wolnossące , a jeżeli miało by już być doładowanie to kompresor tylko nie wiem jeszcze czy do tego silnika warto było by pchać owo urządzenie i dlatego chciałbym sprawdzić pierw jakby to chodziło z ostrzejszymi wałkami . kiedyś myślałem żeby spróbować wsadzić v8 z s6 ale to jeśli nawet by się udało to byłoby zbyt drogie i chyba bez sensu w tym aucie , na razie jeszcze nie znalazłem informacji żeby ktoś coś podobnego zrobił wiec pewnie jest to duże wyzwanie :) . Co do kobiet to na szczęście znam takie które radzą sobie z samochodem wyśmienicie i też nie lubią małych silników :D . No a jeśli ktoś słyszał o śmiałku który próbował do tej budy wpiąć v8 , to byłbym wdzięczny za info :) Pozdrawiam !

na racingforum z tego co pamiętam koleś miał s4 b5 i wywalił 2.7 BiT, włożyli mu 4,2 AHC z a8 + kompresor z jaguara + nitro 571KM/830Nm chyba i dalej to jeździ

chyba guzior z Wawy się tym zajmował

nawet kiedys dowiadywałem się ile by wynosił koszt wrzucenia V8 to guzior napisał ze swap na V8 z silnikiem to jakies 15 tys, a założenie kompresora do v6 10-12 tys

tu masz fotkę

ed4c13f81c078e8dgen.jpg

2ade4da4c74ccbc3gen.jpg

tu link do tematu

Audi S4 B5 Avant 4,2 V8 ABZ + M112 + Nitro by BRmotoRS - Racingforum - Drag, Drift & Time Attack - Racing Forum

tu masz jak to jedzie

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Aq3LZQ54FXg

Opublikowano

dzięki kolego :)

Ja na jesieni juz troche jeździłem w poszukiwaniu s6 , s4 ANGOLA , NA SWAP , i koszta mniej wiecej juz wiem jakioe są . Ale te co oglądałem mnie rozczarowały , więc trzeba czekac i może kiedyś sie upoluje jakies s4 b6 manual z rozwalonym tyłem w UK , napewno dzźwięk byłby przyjemny bo zdarza mi się na trasie spotykać z jedną s4 b7

Opublikowano

Witam po długiej ciszy . po długim czasie braku realizacji planów ze względu na wykonywaną prace .

W końcu powiedziałem sobie radość z życia najważniejsza i nocami i wolnymi chwilami robie moje spokojne Audi :).

Ostatecznie zewnetrznie niewiele sie ona zmieni pozostanie a4 pomimo gratów do przebudowy na s albo rs , może kiedys sie przydadzą .

Plany są następujące na urodziny tj. 13.04 ma wyjechac 2.7 biturbo i nie kulac :)

Na sezon dołoży sie mocniejsze heble i odpowiednie felgi żeby mozna było duże heble zmiescić bo lubie po zakretach jeździć .

Po niedzieli odbieram najważniejsza cześć czyli 2.7 Bi .

Pomimo , że uwielbiam głos wolnossaków to v8 nie bedzie bo nawet s6 które jest wieksze nie jeździ z nim dobrze pod względem sterowności a co by było w małym a4 :D

No i 2.7 ma te zalete że z czasem może łatwo zyskac moc . Będe starał sie zrobic jak najwięcej sam zobaczymy jak wyjdzie ...

Zacząłem dzisiaj i będe starał się to zlepić we własnym garażu bez kanału :D Wiem pomyślicie głupek :D

Ale na wszystko są sposoby :) Jakie to juz zobaczycie na zdjęciach bo będe starał się je wrzucac na bieżąco .

Początek Prac:

Zdj_cie_0038.jpg

Pzdr

---------- Post dopisany 26-02-2014 at 17:21 ---------- Poprzedni post napisany 22-02-2014 at 14:54 ----------

wjechał juz na garaż silnik 2.7 jescze tylko skrzynka pozostała . W weekend szkoła trzeba sie pouczyć a po niedzieli robota juz na ostro żeby się udało na urodziny :D

Zdj_cie_0041.jpg

Panowie ostatecznie auto z zewnatrz buda ma byc jak najbardziej seryjne a4 , Więc jakby ktos miał jakies podpowiedzi odnośnie odpowiedniego doprowadzenia powietrza do Ic , a napewno w seryjnym zderzaku będzie go za mało.

No i mam pytanie do osób które troche sie bawia elektronika w samochodach jaki interfejs diagnostyczny kupić żeby wszystko ogarniało . Narazie uzywałem zwykłego VAg KKl.

Byłbym wdzięczny za wsparcie radą :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...