Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co daje usunięcie katalizatora w Audi A4 B6 1.9TDI?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja żałuje bo gdy silnik jest zimny, wydech pierdzi jak polonez, odradzam wybicie samej platyny i zostawienie ori puszki, jesli juz to wspawanie rury lub zamiennik od gruchota.

Opublikowano

W moze przelot? Bede rozwazal kazda opcje podczas montazu dwururki;p

Opublikowano

Ja żadnego pierdzenia nie zauważyłem.

Opublikowano
Ja żadnego pierdzenia nie zauważyłem.

Ja tez, nic a nic..

Opublikowano

Moj jak jest zimny to jakos popierduje, jak sie rozgrzeje jest ok

Opublikowano

A jak wyglada sprawa usuwania kata w B5 AJL 180KM 1.8T? Ktos mial z tym doczynienia?

Opublikowano

A powiedzcie bo nikt się nie odniósł co z druga sonda za katem ?

Opublikowano

no jak to co, siedzi grzecznie wkręcona w tulejkę. Podobno się to sprawdza, ja tak mam drugą sondę "oszukaną" ale wyskakuje błąd 16524 i 17522 które da się wykasować ale za jakiś czas się powtarzają. Przed usunięciem kata też czasem coś się pojawiało więc stawiam na zużytą sondę. Żaden check się nie pojawia, jak wykonuję testy vagiem (silnik ANB) to wszystko przechodzi testy OK łącznie z katem którego nie ma więc sonda dobrze oszukana.

W razie problemów pozostaje usunięcie w ecu co trochę kosztuje.

Opublikowano

Tulejke dystansowa tak ?

No różnie z nią bywa czytałem

Opublikowano

Tak tuleja dystansowa.

Raczej się sprawdza skoro na testach wszystko wychodzi w porządku i checka nie ma. W moim przypadku sonda już po prostu klęka:decayed:

Opublikowano

Niestety z tulejką sie do końca nie sprawdza, zamiast jednego błedu masz dwa inne, może tylko rzadziej check wyskakuje, tylko wyłaczenie w ecu daje pewność.

Opublikowano

No a co z 1.8T AJL?:eusathink:

Opublikowano
No a co z 1.8T AJL?:eusathink:

A masz drugą sonde? W ajl raczej nie ma więc nie ma problemu.

Opublikowano

mi bardziej chodzi o efektywnosc wyciecia, skutki, skomplikowanie demontarzu itp:decayed:

Opublikowano

Przepływ spalin o wiele lepszy więc turbina szybciej wstaje, jest deczko głośniej i słychać jak turbo gwizda. Przyrostu mocy raczej nie odczujesz bo to pewnie zaledwie kilka KM ale DP jak i TIP to podstawa przed zrobieniem programu aby wynik był lepszy.

Przy demontażu trochę trzeba się z katem poszarpać ale i tak całkiem nieźle wychodzi, a montaż DP to już z górki:wink:

Jak jest 1 sonda to odpada ewentualny problem z jej usuwaniem, a DP pokrywa sprzedaż kata.

Jednym słowem nie ma się nad czym zastanawiać:whistling:

Opublikowano

DP to ta pierwsza rura od turbinki a TIP?

Opublikowano

TIP do dolot do turbo tyle że sztywny (metalowy) a nie to co fabryka daje:wink:

Opublikowano

:decayed:a gdybym oprocz/zamiast wywalenia kata zdecydowal sie dac nowy przelot to jakiej srednicy najlepiej i czy srodkowy tlumik dawac koniecznie czy bezpośrednia rura byla by lepsza?:decayed:

Opublikowano
to w A4 B6 1,9tdi są dwie sondy???

nie ma żadnej sondy, mieszają tematy, w 18T są sondy

Opublikowano

jak nie ma jak jest katalizator to musi być sonda żeby podgrzewać spaliny itd i sterować dawka paliwa spalanego

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...