Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Regeneracja osłony przegubu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej,

podczas wymiany końcówek drążka zauważyłem, że mam pękniętą osłonę prawego przegubu. Jest to małe pęknięcie, pokazało się trochę smaru. Wiem, że najlepszym sposobem jest wymiana osłony. Z powodu totalnego braku czasu, muszę rozwiązać problem półśrodkami.

Jest możliwość zaklejenia tej dziury? Oczywiście trzeba odtłuścić i oczyścić pęknięcie. Polecacie jakiś klej do tych rzeczy? Musi to być jakiś olejo/smaro odporny klej.

Jakieś sugestie?

Opublikowano

Tutaj nic nie pomoże ; ) Przy skręcaniu guma będzie sie napreżac itd po chwili i tak peknie ;] Aż tak dużo roboty nie ma ;] 2 godzinki i zrobione.

Opublikowano

jeżeli zastosujesz "jakieś półśrodki" to za miesiąc

bedziesz musiał wymieniać osłone razem z przegubem :facepalm:

Opublikowano

Devast ma racje,zmień lepiej całą osłone,przecierz tam nie ma wiele roboty,a demontaż i montaż przegubu jest banalny.

Opublikowano

tak naprawdę jest to 30-40 min pracy. Mój znajomy kiedyś miał podobne pęknięcie i próbował kleić - nie warto podcierać d*py szkłem;]

Opublikowano

Dzięki,

w weekend wjechałem na kanał i oceniłem stan gumy. Niestety dziura w osłonie jest na odcinku 50% całego obwodu. Dziś zamówiłem osłonę Lobro.

W AJM-ie podobno są problemy przy ściąganiu przegubu - sposób na wkręcanie śruby nie pomaga. Trzeba wyciągnąć jakąś zawleczkę sprężynową i zbijać młotkiem gumowym. Myślę na wyciągnięciu całej półośki, nie chcę uszkodzić przegubu, aby nie zwielokrotnić sobie wydatków.

Już po wymianie. Poszło w miarę gładko :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...