Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Te będą good? Lepsze od tych valeo?

według etki jest różnica 3cm więc z cabrio nie podejdzie...:kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie o tym miałem mówić. U nas jest 55cm prawa i lewa strona. :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

akjam, ja mam wycieraczki z Boscha AeroTwin na wiosnę lato i jesień a na zimę Valeo Areo i jestem zadowolony w stu procentach :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kupuje tylko ASO tez i wymieniam tylko raz w roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapytam tutaj, może ktoś będzie wiedział... ostatnio zauważyłem, że ze środkowych kratek nawiewu przy nastawieniu auto powietrze prawie nie leci - dopiero jak wcisnę nawiew na środek, to leci. coś jest nie tak, czy już ja sfiksowałem i szukam wszędzie problemów? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie tak na szybko rozkminiłem czemu u mnie w Klimatroniku w kanale 12 było ustawione na 1 (być może komuś się przyda to ustawienie..., ja powróciłem do 0):

Kanał 12 wygląda tak:

Kanał świeżego powietrza charakterystyczne dmuchawy 012

0 = Auto (odpowiednik kodowania)

1 = Low Power (mniej niż "reszta świata" kodowania)

2 = Normalna moc (odpowiednik "reszty świata", kodowania)

3 = Zwiększona moc (odpowiednik "US / Japan" kodowania)

I teraz tak:

- Ja posiadam Webasto oryginalnie (nawet je ostatnio wyciągałem i regenerowałem), więc ustawienie na 1 - czyli zmniejszony przepływ, powoduje o kreskę mniejszy nadmuch, tym samym powoduje to szybsze/większe nagrzewanie się silnika, a mniejsze wnętrza kabiny (co za tym idzie szyby itp.),

- To samo odnosi się do nagrzewania zimnego auta i prawdopodobnie eliminuje to ustawienie w mniejszym stopniu niedogrzanie się auta do 90*C - czyli ustawienie na 1 daje mniej powietrza na kabinę o około kreskę nadmuchu, silnik szybciej łapie temperaturę, natomiast wolniej/mniej nam się nagrzewa kabina.

Zmiana opcji nie powoduje żadnej innej zmiany, jeżeli by były pytania np, o komponenty elektrycznej nagrzewnicy itp., wszystko dalej działa tak samo - można sobie wypróbować wchodząc w kanał 12 i na włączonej klimie wystarczy, że wpiszemy tylko wartość w kanał bez zapisywania i już można dostrzec zmianę siły nawiewu. Pozdrawiam

Obadam to przy następnej okazji :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok thx antonio. coś jestem przewrażliwiony po ostatniej awarii pompy oleju i innych kwiatkach, które wyszły przy tym tj. IC, chłodnicy klimy, poduszce silnika :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziomble potrzebuje kupic obrysowki boczne do b7 usa przod/tył . Widze ze sa dwa rodzaje na przod i tyl , czym sie to cholerstwo moze roznic ? ( nie chce zamowic jednych zeby sie okazalo ze potrzebuje te drugie ) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ziomble potrzebuje kupic obrysowki boczne do b7 usa przod/tył . Widze ze sa dwa rodzaje na przod i tyl , czym sie to cholerstwo moze roznic ? ( nie chce zamowic jednych zeby sie okazalo ze potrzebuje te drugie ) :)

Na przód masz żółte, na tył czerwone. I te i te nie świecą jak np w volvo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok to wiem ale za dwa rozne numery przednich i tylnich z tego co spojrzalem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ok to wiem ale za dwa rozne numery przednich i tylnich z tego co spojrzalem :)

Pod zderzak z RS to ma być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ile jest roboty przy zdjęciu tylnego zderzaka?Muszę wymienić czujnik parkowania zbieram się do tego jak pies do jeża :whistling:

w kombi do czujnikow zewnetrznych dostaniesz sie od dolu, do czujnikow srodkowych trzeba zdemontowac taki plastik na sroku zderzaka, jak dzwigniesz klape to zobaczysz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pany :hi:

Z racji iż nigdy nie przeliczałem spalania to nie wiem jaka jest norma więc zapytam tutaj.

Nie udało mi się nigdy dobić do 1000 km na baku zawsze tak 900-950 a w bak wlewam zazwyczaj 60-64l ON.

Czy oby nie za dużo przepala mi ta moja lokomotywa ? (2l 8v BPW)

Soft seria. Tubo, wtryski seria. Ile wasze BPW palą :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a po co dobijać do 1000km? spalanie możesz obliczyc po dowolnej ilośic przejechanych kilometrów,nawet po 10:whistling:

z tego co podałeś,twoje auto pali od 6,31 do 7,11

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wiem :decayed: tak tylko zastanawiałem się ile spali takie BPW :decayed:

Nasłuchałem się jak mało to spalają te nasze TDI i te moje 6,7 litrów mogło by być dużo ale to chyba tylko takie gadanie o spalaniu 5-5.5l

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...