shakal 3 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Może kostka jest źle wpięta w głośnik dolny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spideros 0 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Wlasnie sprawdzalem przed zalozeniem boczka ta kostke 3 razy i jest ok, kabelki tez. W sumie moglem podmienic inny glosnik i sprawdzic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakal 3 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Zdejmij boczek, podepnij inny głośnik i będziesz wiedział, że albo głośnik albo coś z kablami lub wtyczką jest nie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spideros 0 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Ok tylko musze najpierw kupic te plastikowe bolce, bo przy pierwszym demontazu boczka 3 polamaly sie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shakal 3 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Za każdym razem jakiś leci na szczęście koszt nie duży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spideros 0 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Dzis kupowalem w ASO 2zl szt. tylko glupi nie wzialem na zapas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 No właśnie nie mam pojęcia, odgłosy dochodzą z lewej strony silnika mam nadzieje że to nie wałek Nie wiem co robić żeby nie zaszkodzić czy się nim przejechać i zobaczyć czy radzi sobie przy obciążeniu czy jakoś transportować jutro do lekarzy. przypadkiem wąż od dolotu nie poszedł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 No właśnie nie mam pojęcia, odgłosy dochodzą z lewej strony silnika mam nadzieje że to nie wałek Nie wiem co robić żeby nie zaszkodzić czy się nim przejechać i zobaczyć czy radzi sobie przy obciążeniu czy jakoś transportować jutro do lekarzy. przypadkiem wąż od dolotu nie poszedł? To by syczało, a tam napierd*la jakby szklanki poleciały... ---------- Post dopisany at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany at 21:49 ---------- bigos Ty masz BPW? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Mi kiedys w 1.9 rozszczelnila sie rura przy samej turbinie i chodził jak traktor (jeszcze bardziej:decayed:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigos_s 0 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 Tia BPW ---------- Post dopisany at 22:12 ---------- Poprzedni post napisany at 22:04 ---------- Zdjąłem właśnie pokrywę filtra powietrza i dopiero stamtąd to nap**rdalać zaczęło. Powiedzcie mi czy po odkręceniu wlewu oleju na pracującym silniku powinno być nadciśnienie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 7 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 A kopci coś? W sumie masz DPF to za dużo nie zobaczysz. Po sprawdzaj węże z turbo do IC i z IC do kolektora. Jak będą ok to pokrywa zaworów w dół.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 w gore Tomasz, w gore ---------- Post dopisany at 23:08 ---------- Poprzedni post napisany at 23:04 ---------- Tia BPW---------- Post dopisany at 22:12 ---------- Poprzedni post napisany at 22:04 ----------Zdjąłem właśnie pokrywę filtra powietrza i dopiero stamtąd to nap**rdalać zaczęło. Powiedzcie mi czy po odkręceniu wlewu oleju na pracującym silniku powinno być nadciśnienie ?ja mam u siebie nadcisnienie, i to nawet calkiem spore ... nie wiem czy mam sie tym martwic czy nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bigos_s 0 Opublikowano 7 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2014 A kopci coś? W sumie masz DPF to za dużo nie zobaczysz. Po sprawdzaj węże z turbo do IC i z IC do kolektora. Jak będą ok to pokrywa zaworów w dół.. Nie mam "już" DPFa zabrał Rogal Ostatnio zaczął mocniej kopcić i to na czarno Założyłem w technicznym wątek http://a4-klub.pl/2-0-197/czego-to-objawy-327657/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 8 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 A kopci coś? W sumie masz DPF to za dużo nie zobaczysz. Po sprawdzaj węże z turbo do IC i z IC do kolektora. Jak będą ok to pokrywa zaworów w dół.. Nie mam "już" DPFa zabrał Rogal Ostatnio zaczął mocniej kopcić i to na czarno Założyłem w technicznym wątek http://a4-klub.pl/2-0-197/czego-to-objawy-327657/ Jak na czarno to za mocna mieszanka, bo masz wytarty wałek lub szklanki i zbyt słabo otwiera zawory. Choroba BPW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WhyMe? 1 Opublikowano 8 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2014 Jak by ktoś coś wiedział w temacie http://a4-klub.pl/kupie-23/b7-pas-przedni-ori-bixenon-skretny-327771/#post4245866 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aragon99 0 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Zastanawiam się nad wymianą przedniego grilla, a przynajmniej go oklejenia jakąś dobrą folią. Mam pytanie. Czy można zdemontować sam grill bez konieczności demontażu całego zderzaka? Mój obecny grill pozostawia wiele do życzenia, jest już wypłowiały, dwie listwy poziome przy oooo są uszkodzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Zastanawiam się nad wymianą przedniego grilla, a przynajmniej go oklejenia jakąś dobrą folią. Mam pytanie. Czy można zdemontować sam grill bez konieczności demontażu całego zderzaka? Mój obecny grill pozostawia wiele do życzenia, jest już wypłowiały, dwie listwy poziome przy oooo są uszkodzone. Nie, musisz zdjąć zderzak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Panowie,w A3 8P jak jest z 2.0TDI,są jakieś skuchy z tym silnikiem,jaki kod szukać najlepiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 9 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Panowie,w A3 8P jak jest z 2.0TDI,są jakieś skuchy z tym silnikiem,jaki kod szukać najlepiej? To jest ten sam słupek co w B7, de facto wszystkie poza BMM, bo to jednostka 8V, a tu powyżej 200KKM zaczynają się problemy z wałkiem, hydrostosami itd. A jednostki typu BKD (tą bym też omijał ze względu na podatność pęknięć głowicy) AZV, BMN, BUY są bardziej rozwojowe i w razie większej awarii jest dużo zastępczych jednostek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomeks 12 Opublikowano 9 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2014 Czyli jak brać,to AZV BMN BUY,tak?,a napęd pompy oleju jak,tez z tym imbusikiem i zebatkami z plasteliny? moze 1.9 lepiej szukać,jak tam jest z wyrezaniem cyrka ~180PS,dużo większy koszt niż w 2.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się