H4mm3R 267 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Najlepiej zdjąć schowek i tam masz rurkę z klimy do parownika. Ja filtry wymieniam co wymiana oleju... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejK 2 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Najlepiej zdjąć schowek i tam masz rurkę z klimy do parownika. Ja filtry wymieniam co wymiana oleju... I psikasz bezpośrednio na parownik?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Najlepiej zdjąć schowek i tam masz rurkę z klimy do parownika. Ja filtry wymieniam co wymiana oleju... I psikasz bezpośrednio na parownik?? To do środka, potem odpalasz auto i włączasz klimę żeby pozbyć się zapachu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejK 2 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Czyli psikam w tą rurkę która tam jest tak?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Tak, oczywiście wcześniej trzeba zdjąć zaślepkę. Chyba że masz lodówkę w schowku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciejK 2 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 Tak mam chłodzony schowek. Wtedy robi się to inaczej?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 12 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 To wkładasz wężyk z preparatu do pokrętła z nawiewu w schowku i tym samym nie musisz demontować schowka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aragon99 0 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Pany, pytanie za 100 pkt. czy "otwieraczki" do szyb po stronie kierowcy nr OEM 8E0959851C można zamienić na te z A5 nr OEM 8K0959851C, a może ktoś ma na zbyciu ten 8E0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz72 0 Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 Panowie, czy jak się sprawdza VAGiem przebieg, to czasami wyskoczy błąd i nie można zobaczyć ori , tzn że jest kręcony czy to jest inna przyczyna? Największą różnice jaką zobaczyłem to na budzikach 182tyś km a faktyczny 416 tyś km , gościowi aż się nogi ugięły, a sekundy wcześniej twierdził że na 100% jest pewny pochodzenia i przebiegu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IroN_87 0 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Z nie każdego sterownika da się odczytać, tzn nie każdy zapisuje i wtedy wyskakuje błąd Sent from my Lumia 820 using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niestandardowy 0 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Od czego to zalezy? Sprawdzalem w b6-bylo, b7-2007r bylo, w T5 z 2004r bylo, a u mnie w b7-2005r wyskakuje blad. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Moim zdaniem jak już było coś kombinowane w sterowniku to wtedy może zblokować dostęp dla vcdsa.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janusz72 0 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Też mi się tak wydaje, bo autko było nieźle zorane, a przebieg niski jak na wiek i zużycie! Trafiłem już tak kilka razy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAT1000 9 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Ale czasami jest poprzestawiany przebieg i faktyczny potrafi pokazać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
main 0 Opublikowano 20 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2015 Panowie ktoś jeszcze chętny?? zostały jeszcze 3 sztuki do pełnego zamowienia http://a4-klub.pl/index.php?/forum/116-bluzy-i-polary/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IroN_87 0 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Stosujecie takie pokrowce na gwint? http://allegro.pl/nowosc-pokrowce-do-zawieszen-gwintowanych-gwint-i5101458321.htmlNie rdzewieje pod tym przez zimę? Bo nie wiem czy zamówić, czy lepiej nawalić smaru grafitowego.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAT1000 9 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Ktoś to miał, tylko nie pamiętam kto, ale sprawdzało się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Ja zimą jeżdżę na gwincie, więc zbędne takie wynalazki.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IroN_87 0 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Ja zimą jeżdżę na gwincie, więc zbędne takie wynalazki.. Wybacz, ale nie rozumiem Chciałeś napisać, że zimą nie jeździsz na gwincie i nie potrzebujesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 23 Czerwca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2015 Myślałem że to śpiwór na sprężyny żeby im zimą zimno nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się