Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


H4mm3R

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy może ma ktoś na zbyciu blendę do grilla S4 kolor 1RR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ja chyba mam :)

Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Panowie bo się trochę załamałem.

Czy jest możliwość że będzie potrzebny remont silnika jeżeli mam 2x więcej oleju niż jest max na miarce i ewidentnie widać że jest rozrzedzony paliwem? :facepalm:

Pacjent 2.0 TDI BPW

Kompletnie nic nie czuć aby ubyło mocy, nie kopci ( mam DPF na pokładzie możliwe że temu) , czy jest możliwość że to tylko uszczelka pod głowicą? Płyn chłodniczy w normie.

Usuń DPF i problem zniknie, temat poruszany na forum.

:hi:

Zastosowałem się do porady i jestem już po kastracji.

Z DPF'em to wyszła świetna sprawa bo chciałem go wywalić a okazało się że ktoś to już zrobił jednak nie umiał wyłączyć z sterownika silnika to wywalił tablice błędów. :facepalm: Ale jestem już po, DPF usunięty z programu i to działa.

Jednak Problem nie zniknął. Zrobiłem od prawidłowego wywalenia DPF'a 209 KM i mam jakieś 150-200 ml oleju więcej. :co:

Co sprawdzać w następnej kolejności? Wtryski? Czy może spróbować wymienić uszczelniacze na wtryskach? :eusathink:

Co do Wtrysków VCDS pokazuje na pierwszym +0.21, na drugim -0.44 na trzecim +0.06 i na czwartym -0.01

Co robić w następnej kolejności? Co jeszcze może być winne przy przybywaniu oleju?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień uszczelnienia i sprawdź w jakim stanie są gniazda wtrysków. Jak to nie pomoże to głowica w górę i remont.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień uszczelnienia i sprawdź w jakim stanie są gniazda wtrysków. Jak to nie pomoże to głowica w górę i remont.

:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień uszczelnienia i sprawdź w jakim stanie są gniazda wtrysków. Jak to nie pomoże to głowica w górę i remont.

:decayed:

Ty się nie śmiej :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz już moge :grin: , ciśnienie zeszło to wiesz.... :grin::grin::grin: w ogóle Tomku to jeden bix mi mryga więc pewnie niedługo się odezwe po żarnik w dobrej cenie :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz już moge :grin: , ciśnienie zeszło to wiesz.... :grin::grin::grin: w ogóle Tomku to jeden bix mi mryga więc pewnie niedługo się odezwe po żarnik w dobrej cenie :decayed:

To fakt :decayed: spoko, pisz jak co

apropo żarników to Tomku na jakich jeździsz ??

5lat temu kupiłem używanego bixa do siebie i po dzień dzisiejszy nic nie wymieniłem. Chyba mam tam fabryczne osramy 4300K. Teraz to bym pewnie night breakery założył które mam w ofercie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek napisz mi na priv ile za night breakery, wziąłbym od razu 2 sztuki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie szybkie pytanie

Jade autem i te 120 - 200 km/h i kiedy spojrzalem na wskaznik temp to dziwnie wskazówka opadla minimalnie a potem znow na 90 stopni. Mialem dzis juz tak kilka razy. Czy to nie przypadkiem termostat pada?

Wysłane z S7 Edge

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie szybkie pytanie

Jade autem i te 120 - 200 km/h i kiedy spojrzalem na wskaznik temp to dziwnie wskazówka opadla minimalnie a potem znow na 90 stopni. Mialem dzis juz tak kilka razy. Czy to nie przypadkiem termostat pada?

Wysłane z S7 Edge

Przy takiej prędkości bym obstawiał czujnik temperatury bo silnik był raczej nagrzany i chodził na pełnym obiegu, a jak by się termostat nie otwierał to byś pewnie zagotował przy tej prędkości. Przynajmniej tak mi się wydaje ale pewnie wypowie się ktoś kto wie więcej na ten temat :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też obstawiam czujnik, sam miałem takie akcje że wskazówka w momencie skakała z 70C do 130C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis zrobilem z 400 km i wlasnie pare razy widzialem ze wskazowka spadala z 90 stopni a zaraz sie podnosila. Przy termostacie raczej tez by blad wyskoczyl,ile taki czujnik kosztuje w aso ? Oraz gdzie sie znajduje pod maska ??

Wysłane z S7 Edge

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okey dziekuje za info. Jeszcze odnosnie tematu w przeciagu ile km temp powinna sie nagrzac do 90 stopni w taka pogode jak mamy teraz.?

Wysłane z S7 Edge

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powinno to być to. Nie ma oznaczenia do BFB ale podchodzi do 1.8T. W ASO ~179zł

06_A919501_A.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Afroo. Jak narazie o dziwo dzis jezdzac autkiem nic się nie dzialo z temp

Wysłane z S7 Edge

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...