Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 28.05.2020 o 20:06, musti napisał:
ZDERZAK-PRZEDNI-AUDI-A4-B7-04-08R-RS-STY
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 1269 zł - ZDERZAK PRZEDNI AUDI A4 B7...

Ktoś coś się wypowie ? 

Znajomy uszkodził zderzak i szuka czegoś 

 

 

Mozart ma chyba taki zderzak więc jego popytaj. 

  • Pomoc techniczna 1
  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
7 minut temu, Rob@k napisał:

Mozart ma chyba taki zderzak więc jego popytaj. 

Dokładnie ...

 

D1EF3E54-E84A-418E-BECD-3A9ABF7EFE63.thumb.jpeg.7a2bb0689a6530940a054a284e8c6c39.jpeg

Opublikowano

Witam ma ktoś foto auta z quattro od spodu sypie mi się jedna osłona termiczna i chce ustalić która to, próbowałem wdrapać się pod auto ale mam dosyć obniżone a chciałbym zamówić przez weekend ("brak dostępu do kanału) 

Pozdrawiam 

Opublikowano

jest ktoś w stanie zmierzyć końcówki/nakładki wydechu w rs4 b7?

Opublikowano

Panowie jakie numery mają kierownice powietrza pod zderzak s-line? Czy silnik ma znaczenie? Na forum znalazłem takie:

8E0 117 335 P - LEWA
8E0 117 336 N - PRAWA

 

Na olx znalazłem kierownice o numerze 8E0 117 335 N niby pod s-line.  Tylko ten numer dziwny.

image;s=644x461
WWW.OLX.PL

Witam! Na sprzedaż posiadam kierownicę powietrza do intercoolera pochodząca z Audi A4 B7 2.0tfsi, pasuje pod zderzak S Line. Strona montażu: Lewa (kierowcy) Numer części: 8E0 117 335 N Stan bardzo...

 

Opublikowano

do 2,0t bena
8E117336N

8E117335N

do 2,7-3,0 diesel
8E0117335P
8E0117336N

Opublikowano

Tak ETKA podaje:

Silnik 1,9 4 cyl. diesel BKE, BRB
PR-2K1 - 8E0 117 335 K (lewa) dla chłodnicy 8E0 145 805 S
PR-2K7 - 8E0 117 335 N (lewa) dla chłodnicy 8E0 145 805 S

Silnik 2,0 4 cyl. diesel BNA, BLB, BRE, BRF, BVF, BVG
PR-2K1 - 8E0 117 335 K (lewa) dla chłodnicy 8E0 145 805 AA
PR-2K7 - 8E0 117 335 N (lewa) dla chłodnicy 8E0 145 805 AA

Silnik 2,0 4 cyl. diesel BPW
PR-2K1 - 8E0 117 335 K (lewa) dla chłodnicy 8E0 145 805 S
PR-2K7 - 8E0 117 335 N (lewa) dla chłodnicy 8E0 145 805 S

Silnik 2,0 4 cyl. diesel BRD, BVA
PR-2K1 - 8E0 117 335 K (lewa) dla chłodnicy 8E0 145 805 AA
PR-2K7 - 8E0 117 335 N (lewa) dla chłodnicy 8E0 145 805 AA

PR-2K1 - 8E0 117 336 J (prawa) dla chłodnicy 8E0 145 806 Q
PR-2K7 - 8E0 117 336 N (prawa) dla chłodnicy 8E0 145 806 Q

Silnik 2,5 6cyl. diesel BDG
PR-2K1 - 8E0 117 335 Q (lewa) dla chłodnicy 8E0 145 805 P
PR-2K7 - 8E0 117 335 P (lewa) dla chłodnicy 8E0 145 805 P

PR-2K1 - 8E0 117 336 H (prawa) dla chłodnicy 8E0 145 806 C
PR-2K7 - 8E0 117 336 M (prawa) dla chłodnicy 8E0 145 806 C

Silnik 2,7/3.0 6cyl. diesel BKN, ASB, BPP, BSG
PR-2K1 - 8E0 117 335 Q (lewa) dla chłodnicy 8E0 145 805 AD
PR-2K7 - 8E0 117 335 P (lewa) dla chłodnicy 8E0 145 805 AD

PR-2K1 - 8E0 117 336 J (prawa) dla chłodnicy 8E0 145 806 L
PR-2K7 - 8E0 117 336 N (prawa) dla chłodnicy 8E0 145 806 L

Silnik 1,8 4cyl. BFB
PR-2K1 - 8E0 117 335 Q (lewa) dla chłodnicy 8E0 145 805 N
PR-2K7 - 8E0 117 335 P (lewa) dla chłodnicy 8E0 145 805 N

Silnik 2,0 4cyl. BGB, BUL, BWE, BPG, BWT, BYK, BPJ
PR-2K1 - 8E0 117 335 K (lewa) dla chłodnicy 8E0 145 805 AA
PR-2K7, VJ6 - 8E0 117 335 N (lewa) dla chłodnicy 8E0 145 805 AA

PR-2K1 - 8E0 117 336 J (prawa) dla chłodnicy 8E0 145 806 M lub 8E0 145 806 Q
PR-2K7, VJ6 - 8E0 117 336 N (prawa) dla chłodnicy 8E0 145 806 M lub 8E0 145 806 Q

Opublikowano (edytowane)

Czyli wychodzi na to, że numery dałem dobre lewa do BFB (1.8T) i prawa od 2.0T (bo w BFB nie było fabrycznie prawego icka). Teraz pytanie czy jak kupie prawą od 2.0T to czy będzie pod nią pasował prawy ICek z BEX'a?

 

Druga sprawa to taka, że mam prawą kratkę z dziurą czyli od 2.0T. Żeby nie kupować kierownicy powietrza na tą chwile (jeszcze nie mam IC'ka od BEX'a) to muszę dokupić kratkę pełną. Jaki numer ma kratka pełna? Chyba że tam jest jakiś dodatkowy element. Ktoś coś? Znalazłem takie zdjęcie w necie ale nie mogę dotrzeć do numeru.

 

IMG_20190321_125641.jpg.197aa3fe504a6486cbb5078f2c797096.jpg

 

EDIT: Chyba znalazłem 8E0807682G01C

Edytowane przez Damianq
Opublikowano

kratkę masz "pełną" bądź "pustą" i tyle koniec

Opublikowano

Pełna kratka ma zaślepkę właśnie to co @Damianq zaznaczyłeś da się zdemontować.

Opublikowano

Ktoś podrzuci numery wkładów fotochrom do lusterek ? 

Opublikowano

Siemka!

Szykuję się do profilaktycznej wymiany sprzęgła i dwumasy w moim Audi a4 b7 1.9 TDI wersja BRB. Sprzęgło bierze mniej więcej w 3/4 wysokości, uślizgów nie ma, dwumasa też się nie odzywa ale chyba wolę wymienić wszystko w komplecie zapobiegawczo. Jakiej firmy części polecacie oraz czy znacie jakieś strony gdzie można kupić je w dobrej cenie? Ewentualnie ktoś może ma jakieś kody rabatowe?

Pozdrawiam

Opublikowano
25 minut temu, m1kow napisał:

Siemka!

Szykuję się do profilaktycznej wymiany sprzęgła i dwumasy w moim Audi a4 b7 1.9 TDI wersja BRB. Sprzęgło bierze mniej więcej w 3/4 wysokości, uślizgów nie ma, dwumasa też się nie odzywa ale chyba wolę wymienić wszystko w komplecie zapobiegawczo. Jakiej firmy części polecacie oraz czy znacie jakieś strony gdzie można kupić je w dobrej cenie? Ewentualnie ktoś może ma jakieś kody rabatowe?

Pozdrawiam

https://a4-klub.pl/forum/155-fora-sponsorowane-sprzedaż/

Opublikowano

Dziękuję za link. Sam bym pewnie nie znalazł :)

Przyszło mi jeszcze coś do głowy. Na jutro jestem umówiony na diagnostykę i chiptuning - stage 1. Będziemy celować w okolicę 140-150 km. Jak sprawdza się wtedy sprzęgło dedykowane do serii z 116 km? Zastanawiam się czy nie lepiej byłoby kupić mocniejsze. Może ktoś po programie coś podpowie albo sam zmienił na inne mocniejsze?

Opublikowano

Seria da radę :thumbup1: 

Opublikowano

To super, wtedy zaczaję się na zestaw dedykowany do serii. A obicie sprzęgła kevlarem ma sens? Widzę, że niektórzy stosują takie praktyki.

Opublikowano
1 godzinę temu, m1kow napisał:

To super, wtedy zaczaję się na zestaw dedykowany do serii. A obicie sprzęgła kevlarem ma sens? Widzę, że niektórzy stosują takie praktyki.

Tak, ale nie w 1.9TDI przy 150KM

Opublikowano
4 godziny temu, m1kow napisał:

Dziękuję za link. Sam bym pewnie nie znalazł :)

Przyszło mi jeszcze coś do głowy. Na jutro jestem umówiony na diagnostykę i chiptuning - stage 1. Będziemy celować w okolicę 140-150 km. Jak sprawdza się wtedy sprzęgło dedykowane do serii z 116 km? Zastanawiam się czy nie lepiej byłoby kupić mocniejsze. Może ktoś po programie coś podpowie albo sam zmienił na inne mocniejsze?

u siebie mam 144/363niuta sprzęgło ori a na blacie 296tyś...

Jeśli u Ciebie nic się  nie odzywa i jest 'ok' to nie kombinuj i jeździj na tym co masz. Z resztą z tego co gdzieś kiedyś mi sie obiło o uszy sprzęgło łapie zawsze w tym samym punkcie(sprzęgło samonastawne). Pzd

Opublikowano
5 godzin temu, m1kow napisał:

Przyszło mi jeszcze coś do głowy. Na jutro jestem umówiony na diagnostykę i chiptuning - stage 1

Gdzie się wybierasz na strojenie? Gdzieś w 3M? 

Miałeś już hamowane auto? 

Bo u mnie to były przeboje :D kunie wyzdychały :D - możesz poczytać w moim wątku - za pierwszym razem ukręciłem niecałe 84 kuce ... sprzęgło też miałem ok - wtedy jeszcze fabryka ... po ogarnięciu kucy do 116 sprzęgło zaczęło się ślizgać :facepalm:

Dopiero po wymianie sprzęgła udało się zrobić 139/291 

 

Opublikowano (edytowane)
33 minuty temu, lewiatan1989 napisał:

Dopiero po wymianie sprzęgła udało się zrobić 139/291 

 

:eusathink:Coś taki ten niut jakiś kulawy wyszedł... 

Edytowane przez M@rcin

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...