Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B7 Crew


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Sprawdz pompki vagiem i jak sa ok to na razie bym sie wstrzymal. Czekal do ostatniej chwili bo po co zmieniac w razie czego dobre na dobre? :) autko fajne ;)

A co do swistu po wywaleniu dpf-a tez mi glosniej turbine slychac ;)

Edytowane przez niestandardowy
  • Odpowiedzi 12.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Co do pompowtryskow to autko kupione dla siostry , w grudniu przyjedzie i jedzie nim do Holandii i nie chce aby miala problem na Autobanie jak jej jakas pompka odmowi posluszenstwa :/ inna sprawa, ze w 2015r chyba mi juz tego nie wymienia bo ktos gdzies pisal, ze ta akcja serwisowa jest do silnikow BRD w autach max 7 letnich?

Marcin gdzie wejsc przez VAGcom by to sprawdzic? i czy pełna wersja 3,11n2 nie jest za stara do tej B7 ?

Opublikowano

B7 masz na CANie i takim vagiem wszystkiego już tam nie zrobisz.

Sprawdź grupę 13 i 23 na zimnym i ciepłym silniku.

Opublikowano

Dzieki za info Tomku sprawdze i podziele sie wynikami ;)

Opublikowano

Panowie, pomozcie, jakie oznaczenie hamulcy ma 3.0 tdi?

potrzebne do kodowania:

* 0x?xx: Hamulce
o 2 = Brembo 17" (PR-1LJ)
o 3 = FN3 16" (PR-1LT/1LF)
o 4 = HP2 16" (PR-1LX)
o 4 = FNR 16" (PR-1LA/1LG)
o 5 = FN3 15" (PR-1LB/1LE)
o 6 = C54 (PR-1LZ)

Opublikowano

Ja mam heble z eSy i nic w kodowaniu nie zmieniałem :whistling:

Opublikowano

musze to sprawdzic. nadal po zmianie na 320 hamulce lekko trzymaja, po dluzszej jezdzie wszystko puchnie i i wozidlo hamuje...

jezeli po zmianie kodowania byo by to samo to albo pompa hamulcową wywalam albo pompe ABS. ja juz wszystko sprawdzilem i qfa... rece lecą ...

Opublikowano

kto ma czarnego avanta b7 w dieslu, STA blachy, na pneumatyce ?

Opublikowano

kto ma czarnego avanta b7 w dieslu, STA blachy, na pneumatyce ?

Znajomy :decayed:

Opublikowano

H4mm3R, wspominałeś wcześniej ze w miejsce BRB podszedł by silnik BPW.Dużo przerabiania by z tym było? Czy pasował by BPW w miejsce BRB normalnie?

Oczywiście kwestia juz jest całego, kompletnego silnika

Opublikowano

Tylko słupek podmieniasz bo to i to 8V, trzeba by posprawdzać w etce kolektory ale raczej jest wszystko to samo.

Opublikowano

Tylko to by podlegało pod 1.9 czy już 2.0?

Opublikowano

Co w końcu posypało się w BRB ?

Opublikowano (edytowane)

Można powiedzieć że wszystko.

Z miski olejowej wyciagnieto juz nie opiłki a kawałki stali wielkości 1/3 zapałki.

Ciężko wałem kręcić, tzn jakieś 3/4 obrotu idzie dobrze, a dalej z dużym oporem.

Tragedia normalnie.

Ale gora silnika zdrowa, wałek rozrządu ładny. Tylko kawałek wtrysku się odłamał

Edytowane przez Frodus
Opublikowano

No ok,ale co się stało z silnikiem?

Opublikowano

Zatarl się i jeszcze coś siadlo. Jak to zobaczyłem wszystko zdemontowane to aż mi się płakać chciało.

Jutro napisze dokładniej bo ostatnio nie mam głowy do tego

Opublikowano

Tylko to by podlegało pod 1.9 czy już 2.0?

Słupek z PD z 2.0 a reszta Twoja...

Opublikowano

kto ma czarnego avanta b7 w dieslu, STA blachy, na pneumatyce ?

Znajomy :decayed:

Ma u nas konto ??

pytanko

czy taka listwa

http://allegro.pl/audi-a3-a4-a6-q7-podswietlenie-klapy-tablicy-led-i4545218767.html

podejdzie do b7 avant ? niby pisze że tak

ale czy wszystko jest P&P ? styki lampki, przycisk otwarcia klapy ? wszystko pasuje ?

Opublikowano

Gumish, nie wiem jak Ty ale ja nie mam zamka otwierania klapy...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...