Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Po wszystim praktycznie zero problemów - odpowiednie zakodowanie sterownika kolumny kierowniczej oraz nauczenie go VIN-u. Następnie kasowanie błędów (powstałych głównie przez odłączenie aku). Po skasowaniu błędów w sterowniku airbag jest czysto i nic nie wraca (przyjął poduszkę). Multifunkcja działa bez zarzutu. Został mi jeszcze do opanowania ABS - za 30 minut wyjeżdżam do pracy, wtedy się tym zajmę (no i sprawdzę jeszcze czy manetki zmiany biegów działają).

Bartku czy jeśli mam dobry moduł i taśmę to też mnie czeka kodowanie VIN'u i ABS'u :mysli: czy poza tipem będę musiał jeszcze te kodować ?

PS kabelek jutro wyjedzie do Ciebie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wszystim praktycznie zero problemów - odpowiednie zakodowanie sterownika kolumny kierowniczej oraz nauczenie go VIN-u. Następnie kasowanie błędów (powstałych głównie przez odłączenie aku). Po skasowaniu błędów w sterowniku airbag jest czysto i nic nie wraca (przyjął poduszkę). Multifunkcja działa bez zarzutu. Został mi jeszcze do opanowania ABS - za 30 minut wyjeżdżam do pracy, wtedy się tym zajmę (no i sprawdzę jeszcze czy manetki zmiany biegów działają).

Bartku czy jeśli mam dobry moduł i taśmę to też mnie czeka kodowanie VIN'u i ABS'u :mysli: czy poza tipem będę musiał jeszcze te kodować ?

PS kabelek jutro wyjedzie do Ciebie :wink4:

jak nie zmieniasz modułu to nie wysypie się kodowanie Vinu i Absu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartku czy jeśli mam dobry moduł i taśmę to też mnie czeka kodowanie VIN'u i ABS'u :mysli: czy poza tipem będę musiał jeszcze te kodować ?

PS kabelek jutro wyjedzie do Ciebie :wink4:

Moduł i taśmę raczej będziesz miał OK - więc w tym przypadku wymieniasz tylko obręcz i poduszkę. Problem uczenia VIN-u, zmian kodowania i wixy z ABS Ciebie nie dotyczą :)

PS kabelek jutro wyjedzie do Ciebie :wink4:

Dzięki :decayed::good:

Karwa. Przestaję śledzić ten wątek. Za każdym razem dostaję takiego ślinotoku, że żona myśli, że siedzę na jakichś porno stronkach :slina: :slina: :slina:

Graty Bartek. Szacun dla Ciebie :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Arturo, no to teraz już wiem skąd ta ślina w moim wątku :polew: Następny mod ze specjalną dedykacja dla Ciebie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartku czy jeśli mam dobry moduł i taśmę to też mnie czeka kodowanie VIN'u i ABS'u :mysli: czy poza tipem będę musiał jeszcze te kodować ?

Moduł i taśmę raczej będziesz miał OK - więc w tym przypadku wymieniasz tylko obręc z i poduszkę. Problem uczenia VIN-u, zmian kodowania i wixy z ABS Ciebie nie dotyczą :)

:good::hi: [br]Dopisany: 06 Styczeń 2011, 20:22_________________________________________________

jak nie zmieniasz modułu to nie wysypie się kodowanie Vinu i Absu

:good::hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK - ABS załatwiony (Siemian i Dominikt - dzięki za pomoc, z Wami wszystko idzie znacznie sprawniej :good:)

Wrażenia - kiera wydaje się mniejsza (pewnie przez to, że bardziej masywna). Przez to też nie obraca się tak lekko jak model z B6. Ale zaradzimy i temu (będzie servotronik :decayed:).

Spory plus to przyjaźniejsze dla usera MF - rolką operuje się znacznie sprawniej niż przyciskiem (przynajmniej robiąc głośniej i ciszej oraz zmieniając utwory/stacje nie ma tego denerwującego kliknięcia). No i zmiana biegów teraz to bajka (pozycja w której umieszczone są przełączniki zmiany biegów w kierownicy B6 to jest jakaś masakra).

Na koniec - wizualnie, w środku auta czuję się znacznie lepiej. Podziękowania dla wszystkich, którzy znęcali się nad moją starą kierą - mieliście rację :decayed::good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz to wnętrze nabrało właściwych kształtów :wink4: świetne auto, na prawdę

fajnie by było w BT oblukać te wszystkie twoje bajery, myślę że da się załatwić ? :naughty::cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eeee nie mój kierunek - może gdybym miał RS4 :)

Teraz to wnętrze nabrało właściwych kształtów :wink4: świetne auto, na prawdę

fajnie by było w BT oblukać te wszystkie twoje bajery, myślę że da się załatwić ? :naughty::cool1:

Nie widzę problemu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK - ABS załatwiony (Siemian i Dominikt - dzięki za pomoc, z Wami wszystko idzie znacznie sprawniej :good:)

Wrażenia - kiera wydaje się mniejsza (pewnie przez to, że bardziej masywna). Przez to też nie obraca się tak lekko jak model z B6. Ale zaradzimy i temu (będzie servotronik :decayed:).

Spory plus to przyjaźniejsze dla usera MF - rolką operuje się znacznie sprawniej niż przyciskiem (przynajmniej robiąc głośniej i ciszej oraz zmieniając utwory/stacje nie ma tego denerwującego kliknięcia). No i zmiana biegów teraz to bajka (pozycja w której umieszczone są przełączniki zmiany biegów w kierownicy B6 to jest jakaś masakra).

Na koniec - wizualnie, w środku auta czuję się znacznie lepiej. Podziękowania dla wszystkich, którzy znęcali się nad moją starą kierą - mieliście rację :decayed::good:

Spoko Bartek zawsze do usług :decayed::wink4:

To że kiera wydaje się mniejsza wynika z tego że ma minimalnie grubszy wieniec niż kiera z b6 i b7.

Także, mimo że mało osób widzi róznice, ja szukam kiery z a4 b8 (takiej jak Ty masz).

Miałem okazje jechać autem z tymi dwoma rodzajami kierownic i przy szybkiej jezdzie dużo lepiej trzyma się tą grubszą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magdalenah się nie odzywa więc wystawiam na sprzedaż...

- kierownica skórzana (multifunkcja + zmiana biegów) z poduszką

- sterownik kolumny kierowniczej 8E0 953 549 N

- taśma 8E0 953 541 D

Jest tu wszystko co potrzeba do odpalenia multifunkcji (oraz zmiany biegów jeśli ktoś ma automatyczną skrzynię). Moduł N pracuje także z tempomatem.

wheel.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK - ABS załatwiony (Siemian i Dominikt - dzięki za pomoc, z Wami wszystko idzie znacznie sprawniej :good:)

Wrażenia - kiera wydaje się mniejsza (pewnie przez to, że bardziej masywna). Przez to też nie obraca się tak lekko jak model z B6. Ale zaradzimy i temu (będzie servotronik :decayed:).

Spory plus to przyjaźniejsze dla usera MF - rolką operuje się znacznie sprawniej niż przyciskiem (przynajmniej robiąc głośniej i ciszej oraz zmieniając utwory/stacje nie ma tego denerwującego kliknięcia). No i zmiana biegów teraz to bajka (pozycja w której umieszczone są przełączniki zmiany biegów w kierownicy B6 to jest jakaś masakra).

Na koniec - wizualnie, w środku auta czuję się znacznie lepiej. Podziękowania dla wszystkich, którzy znęcali się nad moją starą kierą - mieliście rację :decayed::good:

Bartku nie ma problemu jeżeli tylko umiem i mogę to służę pomocą ale i tak w pomaganiu innym Ty jesteś mistrzem :good:

Kierownica i efekt z jej założenia :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiera ko. Tak jak pisałem sam takiej szukam. Ale coś czuje że u mnie napierw będzie większe tubro z CAHA :kox: :kox: :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiera ko. Tak jak pisałem sam takiej szukam. Ale coś czuje że u mnie napierw będzie większe tubro z CAHA :kox: :kox: :kox:

ło ja... nawet nie pamiętam że to pisałem. Impreza musiałą być ostra :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mysle ze z 50tys lekko cena by byla :gwizdanie:

nie grzesz chłopie... nie grzesz...

autko stoi jakieś 35k

dodatki to jakieś 50k a pewnie będzie i z 60k

więc jak nie wystawiałaby dziś za jakieś 65k - a nawet 70k to nie gadam z nim ;)

... i pewnie by sprzedał... a już tym bardziej jak by słupek (czy nawet cały silnik) i skrzynię wymienił na coś nowszego... tak z 50kkm przelotu... toć to byłby rarytas...

ale szczerze mówiąc to po tym wszystkim poszedłbym w delikatne zmiany mechaniczne... tak z 200KM by starczyło... i cieszył się jazdą jako drugim autkiem w domu...

a sobie kupił coś nowszego... B8 czy cóś...

tylko te cholerne ubezpieczalnie - tego nie mogę zrozumieć... jak takie autko można wyceniać na 45k :wallbash: a złodzejstwa pełno...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mysle ze z 50tys lekko cena by byla :gwizdanie:

nie grzesz chłopie... nie grzesz...

autko stoi jakieś 35k

dodatki to jakieś 50k a pewnie będzie i z 60k

więc jak nie wystawiałaby dziś za jakieś 65k - a nawet 70k to nie gadam z nim ;)

... i pewnie by sprzedał... a już tym bardziej jak by słupek (czy nawet cały silnik) i skrzynię wymienił na coś nowszego... tak z 50kkm przelotu... toć to byłby rarytas...

ale szczerze mówiąc to po tym wszystkim poszedłbym w delikatne zmiany mechaniczne... tak z 200KM by starczyło... i cieszył się jazdą jako drugim autkiem w domu...

a sobie kupił coś nowszego... B8 czy cóś...

tylko te cholerne ubezpieczalnie - tego nie mogę zrozumieć... jak takie autko można wyceniać na 45k :wallbash: a złodzejstwa pełno...

Grzesiu - pomysł który rzuciłeś mi na letnim zlocie, ten ze swapem na 3.0TDI jest extra...

Jeśli kiedyś padnie CVT to można by o tym pomyśleć. W takim przypadku chciałbym też przeszczepu na Quattro i Tiptronika - czego więcej chcieć :)

BTW - wycenę zrobiłeś jak prawdziwy ekspert :decayed::good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek... z 3.0 (takim dłubniętym na jakieś 280KM) to ja bym to sobie do emerytury zostawił... bo tak od 2020 roku to będzie już tylko drożeć :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...