Bart-S 75 Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 5 - Brembo 17" (czyli 1LJ = 345x30mm) tego cudaka nie rozumiem, skąd tam Brembo ? A kto robił hamulce dla S4 B6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Ate, takie same zaciski jak u Ciebie jedynie co to wieksze jarzma i tarcze w stylu 288-312 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Ate, takie same zaciski jak u Ciebiejedynie co to wieksze jarzma i tarcze w stylu 288-312 mm To powiem Ci lepiej - w ABS z B7 też jest wpis Brembo. ATE zrobiło cały zestaw czy też któryś komponent wyszedł z innej fabryki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 tylko w RS4 B7 na przodzie było Brembo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 tylko w RS4 B7 na przodzie było Brembo Tak ale to 1LP, którego ja w wykazie nie mam. OK... Już się doszukałem. Można próbować zakodować "3"... W B7 3.0TDI ma zestaw Tevesa 320x30mm opisany kodem 1LA... Tą samą tarczę wykorzystuje A6 C5FL - tutaj jednak opisane jest to kodem 1LG (a taki mam do wyboru w kodowaniu). ---------- Post dopisany at 12:21 ---------- Poprzedni post napisany at 11:23 ---------- Na włączonym silniku też nie przechodzi - to dziwne, bo nawet zakładając, że Audi zabezpieczyło oprogramowanie tak aby móc zakodować tylko konfiguracje wypuszczone na rynek to w takim razie powinienem bez problemu zakodować 312mm które wychodziło np. z 2.5TDI + CVT (a ta sztuka mi się nie udaje). W takim razie wychodzi na to, że VCDS jest za słaby aby to ruszyć (chociaż w C5 już zmieniałem kodowanie hebli i nie było żadnych problemów). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madbar 2 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Może będziesz musiał skorzystać z pomocy ASO i pójdzie VASem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 jest jeszcze inna mozliwosc sterownik nie dopuszcza zmiany kodowanioa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_o23 199 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 no ale czy to kodowanie jest konieczne?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madbar 2 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 jest jeszcze inna mozliwoscsterownik nie dopuszcza zmiany kodowanioa Znaczy ten konkretny czy każdy sterownik ABS ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 tego niestety nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 3 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Nie chce ktoś oryginalnego mocowania dla Nokii E52? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madbar 2 Opublikowano 3 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2012 Lepiej napisz, czy przekodowales hamulce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GILI 2 Opublikowano 4 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2012 Nie chce ktoś oryginalnego mocowania dla Nokii E52?http://www.a4-klub.pl/manuale-www/Bart-s/sell/E52holder.JPG Mam w Volvo ori,telefon,ale trzeba przekładać kartę,da się to jakoś spiąć?,bo firmowy mam właśnie e52. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 6 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2012 Bartku stary komandosie wszystko gra , graty w bagażniku ,Robert miło było poznać nawed ci ten ropniok jeżdzi :decayed: hej Andrzej mnie rowniez milo bylo poznac ) moj grat daje rade jak narazie smiga a juz 200kkm na zegarze ) ale Twoj tez sie dobrze odpycha ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S 75 Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Nie chce ktoś oryginalnego mocowania dla Nokii E52?http://www.a4-klub.pl/manuale-www/Bart-s/sell/E52holder.JPG Mam w Volvo ori,telefon,ale trzeba przekładać kartę,da się to jakoś spiąć?,bo firmowy mam właśnie e52. Ten moduł raczej do Volvo nie podejdzie Bartku stary komandosie wszystko gra , graty w bagażniku ,Robert miło było poznać nawed ci ten ropniok jeżdzi :decayed: hej Andrzej mnie rowniez milo bylo poznac ) moj grat daje rade jak narazie smiga a juz 200kkm na zegarze ) ale Twoj tez sie dobrze odpycha ) Dzięki za nocną akcję chłopaki - graty po części są już u mnie Lepiej napisz, czy przekodowales hamulce? Sprawdzone. VAS nie dał rady... Jeśli chodzi o skuteczność hamowania - pozostaje porządne odpowietrzenie bloku ABS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur82 1 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Bartek mi robił mech wczoraj i też mówił, że najciężej było porządnie odpowietrzyć układ...ale powiem Ci, że chyba mu się udało bo jest malina, więc może idź w tą stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Sprawdzone. VAS nie dał rady... Jeśli chodzi o skuteczność hamowania - pozostaje porządne odpowietrzenie bloku ABS. jak to jest? Wszyscy zmieniają heble jak chcą m.in. Siemian i reszta a jedno z najbardziej zrezanych aut na forum "powiedziało" nie i uj "nie chcę takich hamulców"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madbar 2 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Lepiej napisz, czy przekodowales hamulce? Sprawdzone. VAS nie dał rady... Jeśli chodzi o skuteczność hamowania - pozostaje porządne odpowietrzenie bloku ABS. Znowu sterownik, który nie przyjmuje jakiegoś kodowania,........ tak jak komfort?? Bartku, dasz radę odpowiedzieć na PW? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pocas 2 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 Sprawdzone. VAS nie dał rady... Jeśli chodzi o skuteczność hamowania - pozostaje porządne odpowietrzenie bloku ABS. jak to jest? Wszyscy zmieniają heble jak chcą m.in. Siemian i reszta a jedno z najbardziej zrezanych aut na forum "powiedziało" nie i uj "nie chcę takich hamulców"? Bo może wszyscy zmieniają heble bez zmiany kodowania?:> Np. tak jak ja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Brysio 0 Opublikowano 8 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2012 siemian na specjalne kodowaine pod opcjami jest napis siemian - co oznacza ze auto samo musi wiedziec jakie ma heble )) bo i tak zaraz spali ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi