Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mapy maja bk chcesz mam nawet takie ze speed cams na cala europe pod rnse :))

chcialem wyslac Ci priva ale nie poszlo ze niby jakis koma czy cos ....

ile trzeba dac za taka nowa rnse(priv) bo myslalem zeby wlozyc ja do r8 da sie bez cudowania czy tam sa inne gabarytowo?

masz moze dostep do nagrywanych bnse?

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
mapy maja bk chcesz mam nawet takie ze speed cams na cala europe pod rnse :))

chcialem wyslac Ci priva ale nie poszlo ze niby jakis koma czy cos ....

ile trzeba dac za taka nowa rnse(priv) bo myslalem zeby wlozyc ja do r8 da sie bez cudowania czy tam sa inne gabarytowo?

masz moze dostep do nagrywanych bnse?

Czy wejdzie do R8... Nie wiem jaka tam fabrycznie navi siedzi. Nie mam namiarów na mapki - sam używam ori 2011 AT.

...cena RNS-E LED poszła na priv :wink:

Jak tak patrzę na fotki wnętrza R8 - to chyba odpada. Albo podpytaj Kobrę7 czy da radę swapnąć elektronikę z wyświetlaczem do tej obudowy:

ag_08r8_mminav.jpg

Opublikowano

Tak jak pisze Brysio - BK

Opublikowano
Tak jak pisze Brysio - BK

Ori 1200zł :facepalm: ...960zł po rabatach też szału nie robi :kwasny:

Opublikowano
Tak jak pisze Brysio - BK

Ori 1200zł :facepalm: ...960zł po rabatach też szału nie robi :kwasny:

Ja mam inne ori :naughty: Andrzej pojedzie na kawę to Ci przywiezie :decayed:

Opublikowano
Tak jak pisze Brysio - BK

Ori 1200zł :facepalm: ...960zł po rabatach też szału nie robi :kwasny:

Ja mam inne ori :naughty: Andrzej pojedzie na kawę to Ci przywiezie :decayed:

:thumbup1:

Opublikowano

dokladnie 960zl musialbym na glowe upasc

jendo mnie zastanawia Bartek nie moge wyslac Ci priva przez - w nicku nie idzie z mojego kompa ale dzieki za info na Allegro obczailem sa tez w dobrych cenach

kurde musze sprawdzic ta moja bo u mnie chyba media jest zamiast cd/sd co nie musi nic wnosic oczywiscie ....

obudowa jest calkiem inna bo pokretlo jest u dolu a nie z boku bebechy te same ale czy to przelozy .... a dostanie rnse do r8 graniczy z cudem

---------- Post dopisany at 10:35 ---------- Poprzedni post napisany at 10:31 ----------

panowie szukam plytekdo bnse 2013 ma ktos?

Opublikowano

co sie narezałeś to czapki z głów !!! recaro , ach te recaro !!! a z tymi czujnikami ciśnienia w oponach to dużo rezania jest ? do zwykłej serii s-line avf da rade coś takiego zamontować ?

Opublikowano
co sie narezałeś to czapki z głów !!! recaro , ach te recaro !!! a z tymi czujnikami ciśnienia w oponach to dużo rezania jest ? do zwykłej serii s-line avf da rade coś takiego zamontować ?

To może odpowiem tak :wink:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-b7-uklad-kontroli-cisnienia-oponach-115181/

---------- Post dopisany 18-01-2013 at 18:24 ---------- Poprzedni post napisany 10-01-2013 at 01:30 ----------

co sie narezałeś to czapki z głów !!! recaro , ach te recaro !!! a z tymi czujnikami ciśnienia w oponach to dużo rezania jest ? do zwykłej serii s-line avf da rade coś takiego zamontować ?

To może odpowiem tak :wink:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-b7-uklad-kontroli-cisnienia-oponach-115181/

Trochę się ostatnio działo :grin: Po ostatniej korekcie zbieżności we Wrześni przy obecnej pogodzie auto prowadziło się tragicznie - non stop korekta bo d*pę zarzucało... Jadąc 70km/h czułem się jak na torze. I tak mając już dość okolicznych i Poznańskich mechaników zdecydowałem się (z polecenia) na serwis VW Staszak w Dusznikach. Auto zaprowadziłem we wtorek tuż przed zamknięciem warsztatu - następnego dnia rano już dostałem diagnozę i wstępny kosztorys napraw:

- uszkodzone gniazdo górnego tylnego wahacza przedniego (całkiem spory luz) uniemożliwiało prawidłowe wykonanie zbieżności. Do wymiany zwrotnica + wahacz który już niestety oberwał (jest po raz kolejny Lemforder 1BV dostarczony przez Tomka77).

Po podaniu zielonego światła - przyszedł czwartek a wraz z nim wszystkie potrzebne części. Auto około południa było gotowe (znów dostałem telefoniczny raport :wink:). Wykonano wszystkie pomiary, dokonano korekt i w końcu auto odzyskało swoją geometrię. Zadowolony z wyników prac zleciłem jeszcze przegląd (akurat wyskoczył) wraz z wymianą oleju (dostarczyłem Motula) i kompletu filtrów (tym razem ori zestaw). Do tego parę pierdółek tj. regulacja ustawienia linki ręcznego, wymiana osłon przegubów czy spasowanie i prawidłowy montaż przedniego zderzaka po ostatnich naprawach w ASO.

Za wszystko wyszło 2600zł (w tym 750zł robocizny) - nie ma tragedii tylko cena ori zwrotnicy zabija (1300zł).

Jedyne zastrzeżenia mam co do spasowania zderzaka - w końcu jest prawidłowo skręcony ale nie spasowano go dokładnie tak jak chciałem. Obiecano mi korektę przy następnej wizycie więc jest OK. Generalnie jestem bardzo zadowolony - auto znów prowadzi się świetnie i nie słychać już zawieszenia (po montażu zestawu od Tomka77 nie mogłem uwieżyć, że po wymianie kompletu wahaczy, końcówek drążków i łączników stabilizatora coś jeszcze tam słychać :facepalm:).

Jeśli ktoś chce skorzystać i nie boi się troszkę wyższych cen (chociaż nie jest tak źle jak na autoryzowany serwis - kasują 130zł/1h) to szczerze polecam. Arki i miczek.mk - dzięki za namiary :thumbup1:

Nie obyło się też bez dodatkowych atrakcji - odwożąc auto do serwisu w Dusznikach, autem transportującym mnie do domu miał być Passat... któremu wysrało się sprzęgło tuż po zjeździe na A2. I tak od wtorku do dziś napierdzielałem pieszo - jak się człowiek przyzwyczai, że ma czym tyłek wozić to jest masakra :facepalm: Tutaj jeszce raz dzięki dla Madasa za transport z Dusznik do domu i dla slo, który dziś zawiózł mnie po odbiór auta (na Was ludziska z forum zawsze można liczyć :notworthy:).

Opublikowano

Bartek ale Ty mówisz o Dusznikach Zdrój:shock3: bo to kawał drogi....ostatnio tam byłem na nartach:decayed:

Opublikowano
Bartek ale Ty mówisz o Dusznikach Zdrój:shock3: bo to kawał drogi....ostatnio tam byłem na nartach:decayed:

Nie wladi - Duszniki koło Poznania :wink:

---------- Post dopisany at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany at 21:30 ----------

Ładne autko wzorowa A4 , nie macie co z kasą robić :grin:

Eee tam. Projekt się nazywa full opcja a to zobowiązuje :wink:

Opublikowano

Bartek, jak coś będziesz wiedział więcej w temacie SDS/TV-Free w ledzie to podziel się tutaj w temacie. Też czekam na jakieś informacje.

Opublikowano

do 193ek czyli nowych navi kolega kobra7 dziala jesl chodzi o 192ki to zaden problem

Opublikowano

oj tam Bartek pierdoły pierdoły :kox: powiedz lepiej co w tym bagażniku wymodziłeś :naughty:

Opublikowano
co sie narezałeś to czapki z głów !!! recaro , ach te recaro !!! a z tymi czujnikami ciśnienia w oponach to dużo rezania jest ? do zwykłej serii s-line avf da rade coś takiego zamontować ?

To może odpowiem tak :wink:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-b7-uklad-kontroli-cisnienia-oponach-115181/

---------- Post dopisany 18-01-2013 at 18:24 ---------- Poprzedni post napisany 10-01-2013 at 01:30 ----------

co sie narezałeś to czapki z głów !!! recaro , ach te recaro !!! a z tymi czujnikami ciśnienia w oponach to dużo rezania jest ? do zwykłej serii s-line avf da rade coś takiego zamontować ?

To może odpowiem tak :wink:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-b7-uklad-kontroli-cisnienia-oponach-115181/

Trochę się ostatnio działo :grin: Po ostatniej korekcie zbieżności we Wrześni przy obecnej pogodzie auto prowadziło się tragicznie - non stop korekta bo d*pę zarzucało... Jadąc 70km/h czułem się jak na torze. I tak mając już dość okolicznych i Poznańskich mechaników zdecydowałem się (z polecenia) na serwis VW Staszak w Dusznikach. Auto zaprowadziłem we wtorek tuż przed zamknięciem warsztatu - następnego dnia rano już dostałem diagnozę i wstępny kosztorys napraw:

- uszkodzone gniazdo górnego tylnego wahacza przedniego (całkiem spory luz) uniemożliwiało prawidłowe wykonanie zbieżności. Do wymiany zwrotnica + wahacz który już niestety oberwał (jest po raz kolejny Lemforder 1BV dostarczony przez Tomka77).

Po podaniu zielonego światła - przyszedł czwartek a wraz z nim wszystkie potrzebne części. Auto około południa było gotowe (znów dostałem telefoniczny raport :wink:). Wykonano wszystkie pomiary, dokonano korekt i w końcu auto odzyskało swoją geometrię. Zadowolony z wyników prac zleciłem jeszcze przegląd (akurat wyskoczył) wraz z wymianą oleju (dostarczyłem Motula) i kompletu filtrów (tym razem ori zestaw). Do tego parę pierdółek tj. regulacja ustawienia linki ręcznego, wymiana osłon przegubów czy spasowanie i prawidłowy montaż przedniego zderzaka po ostatnich naprawach w ASO.

Za wszystko wyszło 2600zł (w tym 750zł robocizny) - nie ma tragedii tylko cena ori zwrotnicy zabija (1300zł).

Jedyne zastrzeżenia mam co do spasowania zderzaka - w końcu jest prawidłowo skręcony ale nie spasowano go dokładnie tak jak chciałem. Obiecano mi korektę przy następnej wizycie więc jest OK. Generalnie jestem bardzo zadowolony - auto znów prowadzi się świetnie i nie słychać już zawieszenia (po montażu zestawu od Tomka77 nie mogłem uwieżyć, że po wymianie kompletu wahaczy, końcówek drążków i łączników stabilizatora coś jeszcze tam słychać :facepalm:).

Jeśli ktoś chce skorzystać i nie boi się troszkę wyższych cen (chociaż nie jest tak źle jak na autoryzowany serwis - kasują 130zł/1h) to szczerze polecam. Arki i miczek.mk - dzięki za namiary :thumbup1:

Nie obyło się też bez dodatkowych atrakcji - odwożąc auto do serwisu w Dusznikach, autem transportującym mnie do domu miał być Passat... któremu wysrało się sprzęgło tuż po zjeździe na A2. I tak od wtorku do dziś napierdzielałem pieszo - jak się człowiek przyzwyczai, że ma czym tyłek wozić to jest masakra :facepalm: Tutaj jeszce raz dzięki dla Madasa za transport z Dusznik do domu i dla slo, który dziś zawiózł mnie po odbiór auta (na Was ludziska z forum zawsze można liczyć :notworthy:).

tego stukania z przodu juz nie slychac ?

Opublikowano
co sie narezałeś to czapki z głów !!! recaro , ach te recaro !!! a z tymi czujnikami ciśnienia w oponach to dużo rezania jest ? do zwykłej serii s-line avf da rade coś takiego zamontować ?

To może odpowiem tak :wink:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-b7-uklad-kontroli-cisnienia-oponach-115181/

---------- Post dopisany 18-01-2013 at 18:24 ---------- Poprzedni post napisany 10-01-2013 at 01:30 ----------

co sie narezałeś to czapki z głów !!! recaro , ach te recaro !!! a z tymi czujnikami ciśnienia w oponach to dużo rezania jest ? do zwykłej serii s-line avf da rade coś takiego zamontować ?

To może odpowiem tak :wink:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/all-b6-b7-uklad-kontroli-cisnienia-oponach-115181/

Trochę się ostatnio działo :grin: Po ostatniej korekcie zbieżności we Wrześni przy obecnej pogodzie auto prowadziło się tragicznie - non stop korekta bo d*pę zarzucało... Jadąc 70km/h czułem się jak na torze. I tak mając już dość okolicznych i Poznańskich mechaników zdecydowałem się (z polecenia) na serwis VW Staszak w Dusznikach. Auto zaprowadziłem we wtorek tuż przed zamknięciem warsztatu - następnego dnia rano już dostałem diagnozę i wstępny kosztorys napraw:

- uszkodzone gniazdo górnego tylnego wahacza przedniego (całkiem spory luz) uniemożliwiało prawidłowe wykonanie zbieżności. Do wymiany zwrotnica + wahacz który już niestety oberwał (jest po raz kolejny Lemforder 1BV dostarczony przez Tomka77).

Po podaniu zielonego światła - przyszedł czwartek a wraz z nim wszystkie potrzebne części. Auto około południa było gotowe (znów dostałem telefoniczny raport :wink:). Wykonano wszystkie pomiary, dokonano korekt i w końcu auto odzyskało swoją geometrię. Zadowolony z wyników prac zleciłem jeszcze przegląd (akurat wyskoczył) wraz z wymianą oleju (dostarczyłem Motula) i kompletu filtrów (tym razem ori zestaw). Do tego parę pierdółek tj. regulacja ustawienia linki ręcznego, wymiana osłon przegubów czy spasowanie i prawidłowy montaż przedniego zderzaka po ostatnich naprawach w ASO.

Za wszystko wyszło 2600zł (w tym 750zł robocizny) - nie ma tragedii tylko cena ori zwrotnicy zabija (1300zł).

Jedyne zastrzeżenia mam co do spasowania zderzaka - w końcu jest prawidłowo skręcony ale nie spasowano go dokładnie tak jak chciałem. Obiecano mi korektę przy następnej wizycie więc jest OK. Generalnie jestem bardzo zadowolony - auto znów prowadzi się świetnie i nie słychać już zawieszenia (po montażu zestawu od Tomka77 nie mogłem uwieżyć, że po wymianie kompletu wahaczy, końcówek drążków i łączników stabilizatora coś jeszcze tam słychać :facepalm:).

Jeśli ktoś chce skorzystać i nie boi się troszkę wyższych cen (chociaż nie jest tak źle jak na autoryzowany serwis - kasują 130zł/1h) to szczerze polecam. Arki i miczek.mk - dzięki za namiary :thumbup1:

Nie obyło się też bez dodatkowych atrakcji - odwożąc auto do serwisu w Dusznikach, autem transportującym mnie do domu miał być Passat... któremu wysrało się sprzęgło tuż po zjeździe na A2. I tak od wtorku do dziś napierdzielałem pieszo - jak się człowiek przyzwyczai, że ma czym tyłek wozić to jest masakra :facepalm: Tutaj jeszce raz dzięki dla Madasa za transport z Dusznik do domu i dla slo, który dziś zawiózł mnie po odbiór auta (na Was ludziska z forum zawsze można liczyć :notworthy:).

tego stukania z przodu juz nie slychac ?

Tak, z lewej strony - to właśnie była zwrotnica i pracujący w niej wahacz.

---------- Post dopisany at 13:19 ---------- Poprzedni post napisany at 13:17 ----------

Bartek, jak coś będziesz wiedział więcej w temacie SDS/TV-Free w ledzie to podziel się tutaj w temacie. Też czekam na jakieś informacje.
do 193ek czyli nowych navi kolega kobra7 dziala jesl chodzi o 192ki to zaden problem

Kobra7 działa ale bardziej nad wizualizacją PDC - w każdym bądź razie prace trwają. Jak co się pojawi dam znać :wink:

---------- Post dopisany at 13:25 ---------- Poprzedni post napisany at 13:19 ----------

oj tam Bartek pierdoły pierdoły :kox: powiedz lepiej co w tym bagażniku wymodziłeś :naughty:

Naprawdę nic specjalnego - wkrótce pokażę, cierpliwości.

---------- Post dopisany at 13:29 ---------- Poprzedni post napisany at 13:25 ----------

wzorowa, ale po co tyle kasy ładować ? to tylko auto w serii też była ładna

Wszystko zależy od tego co lubisz... Dla Ciebie to tylko auto, dla mnie sposób na oderwanie się od codzienności (z reguły tak już jest, że w hobby pakuje się kasę). Poza tym wiedzy, którą zdobyłem pracując przy tym aucie nie da się już wycenić :wink:

Opublikowano

święte słowa Bartek!! :thumbup1:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...