Bart-S Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Opublikowano 28 Marca 2011 na spalanie ma wpływ ciężka noga a nie dystanse i większe hamulce, nie oszukujmy się, opony i felgi mają ale nie w takim stopniu jak się ogólnie twierdzi. Wydaje mi się, że w dużej mierze 8.9 wykręciłem przez powroty do stałej 160km/h z gazem w podłodze. No i ta masa (u mamy w BB, trochę podjadłem ). W sumie to chyba nie jest zle bo jak przegoniłem autko po mieście z Bartkiem na pokładzie to miałem 12,8, a chyba jechaliśmy dość dynamicznie. Potwierdzam, auto Siemiana fajnie się odpycha - szkoda Bartek, że nie mam porównania z Twoim. Nie zdążyłeś mnie przewieźć Bart-S nie wiem kiedy spot będzie ale w ten weekend jadę na poligon w Biedrusku upalać moje 4x4, niedługo będę w twoim rewirze więc może Ciebie odwiedzę z płytkami Zapraszam! BTW - po ostatnich perypetiach z zawieszeniem zapadła decyzja. Powrót do sprężyn 1BE + 18" S line. Obecne koła i sprężyny będą na sprzedaż - mam dosyć wkurwiania się na stan naszych dróg. Trasa do BT była OK, ale codzienna jazda po WLKP a szczególnie moim miejscu zamieszkania to totalna mordęga. Znów chciałbym poczuć przyjemność z jazdy...
Flyer Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 uh, jednak. ja dlatego wlasnie wrocilem do 18" btw, ciut mniejszy dystans zalatwilby sprawe, kupilem ostatnio 10mm H&R z pierscieniem
variocustoms Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 ostatnim który był jako pasażer był _Makki_ i chyba moje auto lepiej jechało niż jego 170 KM B8, Kuredu też tak twierdzi co do dróg i zawiasu, osobiście nie kupię już osobówki i nie zglebię ale wciąż będę do tego namawiał innych w imię -stylingu-, wystarczy jechać wolniej i trochę bardziej slalomem, ja jakoś dawałem radę i czasami nie jednego Mustanga czy Subarynę pogoniłem moim klekotem, jak by nie było to czasami mam do dyspozycji Mietka S500 na pneumatyce obniżanej i oponami 255 na 18" i też się fajnie jedzie ale trzeba czasami uważać, w końcu naprawią te nasze drogi co do obcierania kołami o nadkola to kwestia konfiguracji zawiasu i felg, twardość zawiasu ma tu kluczową rolę ale to temat do następnej flaszki po za tematem, czasami oglądam fotki mojego klekota tuż przed kradzieżą i łza w oku się kręci, na 100% jak by jej nie ukradli to bym śmigał na tej glebie co miałem
Flyer Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 a tak poza tematem Bartek - to ja bym zostawil te springi z przodu co masz, tylko kolo zmniejszyl... ja sam mam ochote opuscic przod, bo stoi jak koza :gwizdanie:
variocustoms Opublikowano 28 Marca 2011 Opublikowano 28 Marca 2011 Flyer popieram, Bart-S przejdź na 18'' i nie zmieniaj sprężyn, powinno być lepiej, ja miałem 225/45/18" i jazda na gwincie była bezbolesna
Bart-S Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Opublikowano 28 Marca 2011 No powiem Wam, że przód siedzi idealnie. To co na tył? Weitec -30. Weź tu dobierz coś innego - co springa zakładasz to auto inaczej siedzi. BTW - auto zostało sprowadzone do PL po kolizji (dostał lewy tylny błotnik). Pewnie pamiętacie mętlik jaki miałem po założeniu Poźkowych springów a potem H&R. Prawa strona siedzi niżej niż lewa - ostatnio się za to zabrałem (a właściwie Marcin bo ja siedziałem w tym czasie w pracy). Pomierzył wszystko co się dało i okazało się, że owszem - błotnik może trochę źle wybrany ale przede wszystkim elementy zawieszenia są do d*py (powykrzywiane - a więc nie wymienili wszystkiego). Ogarnianie zawiechy muszę zacząć zatem od tego... Potem spasowanie błotnika i na to komplet nowych amortyzatorów (bo obecne wykończyłem na 19" - trzeba im oddać, że sporo wytrzymały - do tej pory amorki na aucie są fabryczne). Na koniec w/w felga 18" i myślę, że radość z jazdy w końcu powróci Czekam na sugestie odnośnie sprężyn - skoro H&R -40 okazały się za mocne, to pewnie trzeba szukać -30 (całkiem możliwe, że całości dopełnia obecny stan tylnych amorków). Jeśli chodzi o look to będzie wyglądało podobnie jak u Szadziaka - w końcu pełny S line (no może bez zawiechy ).
wrclaguna Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 jak znam życie to Bart-S nie mógł nadążyć za Tobą wariacie i dlatego takie miał spalanie, normalnie z BT do Poznania to nie powinno się 5,5-6 przekroczyć, ja 3.0 TDIQ z Katowic do Poznania miałem 6.2 nie jadąc wcale jak dziadek sorry Bart za OT u mnie trasa Reszow -Bukowina-Reszow spalanie bylo 5.6 l bylem zdziwiony ale jechalismy bardzo spokojnie .Teraz w miescie pali 6.8 l
kileeer Opublikowano 29 Marca 2011 Opublikowano 29 Marca 2011 a tak poza tematem Bartek - to ja bym zostawil te springi z przodu co masz, tylko kolo zmniejszyl... ja sam mam ochote opuscic przod, bo stoi jak koza :gwizdanie: Już nie przesadzaj z tą kozą... dobrze jest u Ciebie [br]Dopisany: 29 Marzec 2011, 09:02_________________________________________________ Powrót do sprężyn 1BE + 18" S line. Nie podoba mi się to że tył niżej siedzi niż przód. na odwrót byłoby dla mnie na + bo teraz tak powiedzmy mam u siebie.
Bart-S Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Opublikowano 29 Marca 2011 Szukam oryginalnych felg 8 x 18" ET43 (jeden z wariantów S line, 9 ramienne). Fajnie gdyby trafiły się z letnimi oponami 235/40. Na allegro nie znalazłem takiej konfiguracji (albo opona nie ta, albo podejrzany sprzedawca, albo cena kosmiczna). Jeśli coś Wam się napatoczy - dajcie znać Poniżej wzór którego szukam...
bajk Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 miałem takie kiedyś - pogoniłem z jedną skrzywioną za 1200
norbi3000 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Szukam oryginalnych felg 8 x 18" ET43 (jeden z wariantów S line, 9 ramienne). Fajnie gdyby trafiły się z letnimi oponami 235/40. Na allegro nie znalazłem takiej konfiguracji (albo opona nie ta, albo podejrzany sprzedawca, albo cena kosmiczna). Jeśli coś Wam się napatoczy - dajcie znać Poniżej wzór którego szukam... Czaki ostatnio miał takie 2 komplety, może jeszcze coś mu zostało albo będzie miał
H4mm3R Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Bartku fajnie że w końcu płytka w RNSie ruszyła szkoda tylko że nie było gdzie przegonić mojego paździocha
KOval81 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Majster - zostaw sobie zawieszenie jakie masz w tej chwili, a zmień jedynie kółka na 18". Ja mam u siebie te same sprężyny z tego co pamiętam, ale na amorach KONI Sport - lepiej wybiera dziury, jest bardziej komfortowe i nigdy jeszcze nie udało mi się przytrzeć, nawet na pięknej drodze Legnica-Września :naughty: jadąc w listopadzie na Mazury A tak to siedzi obecnie u mnie, jak widać nie za wysoko - proszę wybaczyć szanowni esteci ufajdane auto - niedługo będzie polerka By koval81 at 2011-03-28[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 21:04_________________________________________________Żałuję, że nie byłem na Zlocie, bo bym się w końcu z Wami ochlaptusy wódeczki napił
Bart-S Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Opublikowano 30 Marca 2011 Mariusz - same fele nie załatwią sprawy. Muszę ogarnąć zawieszenie tył bo za nisko zeszło - jak tylko wrzucę coś do bagażnika, albo ktoś usiądzie z tyłu to opona chowa się już we wnęce nadkola (nie lubię tego efektu).
KOval81 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Rozumiem, że jeździłeś ostatnimi czasy na sprężynach H&R, o któryś kiedyś rozmawialiśmy? Jeśli tak, to one w moim odczuciu są bardziej miękkie niż seryjne 1BE, które miałem wcześniej założone, do tego szeroka guma, jaką miałeś założoną i masz efekt. Dlatego też ja nigdy nie byłem zwolennikiem zakładania krótkich sprężyn do seryjnych amorków - to nie jest zgrane zestawienie. W zeszłym roku jechałem z czwórką "pulpetów", po około 100kg każdy + moje 75kg i nic nie ocierało na sporych hopach. Zakładaj jakieś twardsze amory, komfort nadrobisz gumą i będzie ok.
kristof2009 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Koval kiedy na polerke lecisz łobuzie , ja już po jak cos dzwon do łukasza bo on troche roboty ma i wiesz jak to u niego z terminami, chyba ze gdzie indziej robisz. widze ze nowe fele zarzuciles w koncu musze je na zywca luknac . dawaj w kwietniu polecimy na scieme szyb
Bart-S Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Opublikowano 30 Marca 2011 Koval kiedy na polerke lecisz łobuzie , ja już po jak cos dzwon do łukasza bo on troche roboty ma i wiesz jak to u niego z terminami, chyba ze gdzie indziej robisz. widze ze nowe fele zarzuciles w koncu musze je na zywca luknac . dawaj w kwietniu polecimy na scieme szyb No to może wypróbować Twój setup = Koni. Druga ewentualność to amortyzatory 1BV. BTW wszystkie amorki założyłeś Koni?
Flyer Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Bartek, jesli komfort, to nie 1BV, kup nowe 1BE i bedziesz happy... i nie wypychaj kola za mocno. ET35-38 max, a najlepiej ori 43 :wink40: Odczuwalna roznica miedzy 1BE, a 1BV w moim aucie polegala na tym, ze w trasie masz prawie gokarta (1BV) albo plyniesz po nierownosciach (1BE). Gokarty byl fajny, ale na dobrych amorach, jak oslably to zrobila sie taczka
Bart-S Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Opublikowano 30 Marca 2011 Bartku fajnie że w końcu płytka w RNSie ruszyła szkoda tylko że nie było gdzie przegonić mojego paździocha No w sobotę popołudniem, jak się przespałem - byłem już gotowy na drugą turę Niestety nie udało się zgrać. BTW - Twoja płytka nadal nie bangla. Odpaliła kopia od Siemiana... Bartek, jesli komfort, to nie 1BV, kup nowe 1BE i bedziesz happy... i nie wypychaj kola za mocno. ET35-38 max, a najlepiej ori 43 No właśnie chciałbym to wszystko jakoś fajnie dobrać - pierwszy zamysł to właśnie 4x1BE ale... z tyłem to nie przejdzie (nawet na 18 będzie obcierać i schodzić za nisko przy obciążeniu). Musiałbym przejechać się autem Mariusza i zobaczyć jak Koni pracują.
KOval81 Opublikowano 30 Marca 2011 Opublikowano 30 Marca 2011 Koval kiedy na polerke lecisz łobuzie , ja już po jak cos dzwon do łukasza bo on troche roboty ma i wiesz jak to u niego z terminami, chyba ze gdzie indziej robisz. widze ze nowe fele zarzuciles w koncu musze je na zywca luknac . dawaj w kwietniu polecimy na scieme szyb No to może wypróbować Twój setup = Koni. Druga ewentualność to amortyzatory 1BV. BTW wszystkie amorki założyłeś Koni? Flyer miał 1BV i z tego co pamiętam, to nie bardzo nadają się do normalnego przemieszczania - z tego co mówił są bardzo twarde. Tak - ja u siebie cały komplet amorków - plus jest taki, że możesz je regulować, minus, że musisz je w tym celu demontować z auta, co przysparza nieco problemów. Mi d*pa nie trze, bo mam skręcone na około 80% twardości - może o przez to. Przód zostawiłem na około 50%. Zanim założyłem, poczytałem troszkę na zagranicznych forach - tam KONI składali z H&R lub Eibach'em i wychodził z tego bardzo fajny zestaw.[br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 21:47_________________________________________________O mnie gadzina zielona ubiegła [br]Dopisany: 30 Marzec 2011, 21:48_________________________________________________Bartek - zapraszam serdecznie, jak będziesz miał wolny czas - służę autkiem na testy
Rekomendowane odpowiedzi