AndyN Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 - automatyczna regulacja obiegu powietrza Proste do wyrezania i relatywnie niezbyt kosztowne - servotronic Na czym to polega i jak sprawdzić czy się to ma?
krystian821 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Czy to nie jest dodatkowe wspomaganie? u mnie po kodach wyposazenia wychodzi ze jest ale nie wiem jak to dziala bo kiera chodzi ciezko.
Bart-S Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 - servotronic Na czym to polega i jak sprawdzić czy się to ma? Czy to nie jest dodatkowe wspomaganie? u mnie po kodach wyposazenia wychodzi ze jest ale nie wiem jak to dziala bo kiera chodzi ciezko. Wspomaganie wspomagania... Teraz nazywa się to aktywnym układem kierowniczym - na postoju i przy małych prędkościach łatwiej kręcić kierownicą , z kolei przy dużych prędkościach czujesz większy opór. Sprawdzisz dzięki kodom wyposażenia - akurat wspomaganie jest opisane na wlepie serwisowej: 1N1 - standardowe wspomaganie 1N3 - servotronic
adamooo Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 ja za całość zawieszenia przód i tył nowe gniazda odboje i osłony z montażem zapłaciłem 1400zł (i wszyscy mówili że drogo) Bart bierz : http://allegro.pl/audi-a4-b6-3-0-v6-02r-dach-kompletny-solar-dach-i1672885804.html
Bart-S Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 Bart bierz : http://allegro.pl/audi-a4-b6-3-0-v6-02r-dach-kompletny-solar-dach-i1672885804.html Adaś - tylko ja muszę po to jechać. Cena dobra (obecny zestaw mam nagrany za 1500zł), tyle że łatwiej dojechać do Krakowa niż na ruską granicę W każdym bądź razie - dzięki
Chuck Norris Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 wychodzi na to, że to jeszcze golas To samo miałem napisać . U mnie też się kończą powoli amortyzatory, na przyszły rok planuję uporządkowanie całego zawieszenia. Bartku jeśli nie byłby to problem mógłbyś mi powiedzieć zestaw amortyzatorów, odbojników, gniazd na przód (chodzi mi o komplet), bo na tył już skopiowałem od Ciebie . Byłbym bardzo wdzięczny, bo nie za bardzo się na tym znam . Co do sprężyn to chyba wybiorę weiteca -30, myślę, że to będzie odpowiedni kompromis .
krystian821 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 - servotronic Na czym to polega i jak sprawdzić czy się to ma? Czy to nie jest dodatkowe wspomaganie? u mnie po kodach wyposazenia wychodzi ze jest ale nie wiem jak to dziala bo kiera chodzi ciezko. Wspomaganie wspomagania... Teraz nazywa się to aktywnym układem kierowniczym - na postoju i przy małych prędkościach łatwiej kręcić kierownicą , z kolei przy dużych prędkościach czujesz większy opór. Sprawdzisz dzięki kodom wyposażenia - akurat wspomaganie jest opisane na wlepie serwisowej: 1N1 - standardowe wspomaganie 1N3 - servotronic a czy da sie to jakos sprawdzic vagiem?
Bart-S Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 a czy da sie to jakos sprawdzic vagiem? Nie bo servotronic nie ma w B6/B7 osobnego sterownika. Po prostu na wlepce sprawdź - ewentualnie zdejmij półkę pod kierownicą i zobacz czy nad MCE masz przekaźnik oznaczony jako 629 (pozycja nr 3).
HiRide Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Teraz wiadomo co mozna wsadzic zamiast 1BE Bartek kupowales gdzies na necie czy osobiscie zestaw do wymiany amortyzatorow i reszty ? Ja Ci moge przewiezc busem ten dach ale nie wiem czy to oplacalne Pozatym to nie zagruby mod ?To juz raczej nie bedzie ta sztywnosc nadwozia co wczesniej,moze skrzypiec,cieknac woda i inne cuda.Ja bym nie cial dachu w takim samochodzie.....
adamooo Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 nie tnie dachu tylko spawa nowy cały płat..a poza tym co to za problem wspawać szyber ? Bart a do serva co jest jeszcze potrzebne ?
Bart-S Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 Pozatym to nie zagruby mod ?To juz raczej nie bedzie ta sztywnosc nadwozia co wczesniej,moze skrzypiec,cieknac woda i inne cuda.Ja bym nie cial dachu w takim samochodzie..... Mario - jak się za to zabiorę, to nie dopuszczam opcji, że gdzieś będzie leciała woda. Musi być zrobione na tip top. Jeśli się nie da - to odpuścimy projekt (ale z tego co wiem, da się i można to zrobić nie odbiegając standardem od fabryki). Ja Ci moge przewiezc busem ten dach ale nie wiem czy to oplacalne Ile mnie wyniesie ta usługa? Bartek kupowales gdzies na necie czy osobiscie zestaw do wymiany amortyzatorow i reszty ? Uderzaj do Toma77. Teraz wiadomo co mozna wsadzic zamiast 1BE Dziś zamówiłem zestaw na przód - będą kolejne testy. Na pewno dam znać *************************************************************************************************************** Bart a do serva co jest jeszcze potrzebne ? Generalnie to tylko przekaźnik, konkretny model magla no i wiązka. *************************************************************************************************************** Bartku jeśli nie byłby to problem mógłbyś mi powiedzieć zestaw amortyzatorów, odbojników, gniazd na przód (chodzi mi o komplet), bo na tył już skopiowałem od Ciebie . Byłbym bardzo wdzięczny, bo nie za bardzo się na tym znam . - Monroe Reflex E2054 (dla zawieszenia sport) - Monroe Protection Kit MK207 Tu już wychodzi drożej - bez gniazd, za komplet amorów i zabezpieczeń jest nieco ponad 500zł. W przyszłym tygodniu to założę - poczekaj na wyniki testów
Chuck Norris Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Ok, dzięki wielkie . Będę śledził temat.
dziadek Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Bartek apropos transportu dachu napisałem w "Kurierze klubowym"
Bart-S Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 ...a ja właśnie tam odpisałem Jak najbardziej dziadku jestem zainteresowany
filip1001 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Hah, Bartek, dzięki tobie dowiedziałem się, że mam servotronic napisałeś, że działa to tak, że przy małych prędkościach wspomaganie działa bardzo lekko i faktycznie u mnie tak jest ponadto jest w książce serwisowej 1N3 - nie wiem jak wcześniej ten kod przeoczyłem
Bart-S Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 Hah, Bartek, dzięki tobie dowiedziałem się, że mam servotronic napisałeś, że działa to tak, że przy małych prędkościach wspomaganie działa bardzo lekko i faktycznie u mnie tak jest ponadto jest w książce serwisowej 1N3 - nie wiem jak wcześniej ten kod przeoczyłem Dużo ludzi narzeka na tę funkcję - zwalam to na kwestię przyzwyczajenia. A Ty co o tym myślisz?
filip1001 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Hah, Bartek, dzięki tobie dowiedziałem się, że mam servotronic napisałeś, że działa to tak, że przy małych prędkościach wspomaganie działa bardzo lekko i faktycznie u mnie tak jest ponadto jest w książce serwisowej 1N3 - nie wiem jak wcześniej ten kod przeoczyłem Dużo ludzi narzeka na tę funkcję - zwalam to na kwestię przyzwyczajenia. A Ty co o tym myślisz? mi w sumie to odpowiada, tyle, że jak wsiadam do BRD to mam za każdym razem wrażenie, że tam wspomaganie padło ale do manewrowania, zawracania itd funkcja całkiem przyjemna, może jak ktoś jeździ tylko w trasie to tego nie docenia, ale jak kilka razy dziennie wjeżdżasz na plac jakiejś firmy, zawracasz się na malutkim parkingu a kiera aż się pali w rękach to na pewno uprzyjemnia to jazdę :gwizdanie:
adamooo Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 dużo rezania z wymianą przekładni ? ile kosztują mniej więcej graty ?
Bart-S Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 Magiel jest drogi - z przekładką też jest trochę roboty. Dokładnych danych nie mam, bo jak do tej pory robiłem tylko przymiarki... Coś się tak podpalił Adas?
Rekomendowane odpowiedzi