Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

- automatyczna regulacja obiegu powietrza

Proste do wyrezania i relatywnie niezbyt kosztowne

- servotronic

Na czym to polega i jak sprawdzić czy się to ma? :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

- servotronic

Na czym to polega i jak sprawdzić czy się to ma? :mysli:

Czy to nie jest dodatkowe wspomaganie? u mnie po kodach wyposazenia wychodzi ze jest ale nie wiem jak to dziala bo kiera chodzi ciezko.

Wspomaganie wspomagania... Teraz nazywa się to aktywnym układem kierowniczym - na postoju i przy małych prędkościach łatwiej kręcić kierownicą , z kolei przy dużych prędkościach czujesz większy opór.

Sprawdzisz dzięki kodom wyposażenia - akurat wspomaganie jest opisane na wlepie serwisowej:

1N1 - standardowe wspomaganie

1N3 - servotronic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja za całość zawieszenia przód i tył nowe gniazda odboje i osłony z montażem zapłaciłem 1400zł (i wszyscy mówili że drogo)

Bart bierz :

http://allegro.pl/audi-a4-b6-3-0-v6-02r-dach-kompletny-solar-dach-i1672885804.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adaś - tylko ja muszę po to jechać. Cena dobra (obecny zestaw mam nagrany za 1500zł), tyle że łatwiej dojechać do Krakowa niż na ruską granicę :decayed:

W każdym bądź razie - dzięki :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wychodzi na to, że to jeszcze golas :polew:

To samo miałem napisać :).

U mnie też się kończą powoli amortyzatory, na przyszły rok planuję uporządkowanie całego zawieszenia.

Bartku jeśli nie byłby to problem mógłbyś mi powiedzieć zestaw amortyzatorów, odbojników, gniazd na przód (chodzi mi o komplet), bo na tył już skopiowałem od Ciebie :). Byłbym bardzo wdzięczny, bo nie za bardzo się na tym znam :kwasny:.

Co do sprężyn to chyba wybiorę weiteca -30, myślę, że to będzie odpowiedni kompromis :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- servotronic

Na czym to polega i jak sprawdzić czy się to ma? :mysli:

Czy to nie jest dodatkowe wspomaganie? u mnie po kodach wyposazenia wychodzi ze jest ale nie wiem jak to dziala bo kiera chodzi ciezko.

Wspomaganie wspomagania... Teraz nazywa się to aktywnym układem kierowniczym - na postoju i przy małych prędkościach łatwiej kręcić kierownicą , z kolei przy dużych prędkościach czujesz większy opór.

Sprawdzisz dzięki kodom wyposażenia - akurat wspomaganie jest opisane na wlepie serwisowej:

1N1 - standardowe wspomaganie

1N3 - servotronic

a czy da sie to jakos sprawdzic vagiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy da sie to jakos sprawdzic vagiem?

Nie bo servotronic nie ma w B6/B7 osobnego sterownika. Po prostu na wlepce sprawdź - ewentualnie zdejmij półkę pod kierownicą i zobacz czy nad MCE masz przekaźnik oznaczony jako 629 (pozycja nr 3).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz wiadomo co mozna wsadzic zamiast 1BE :)

Bartek kupowales gdzies na necie czy osobiscie zestaw do wymiany amortyzatorow i reszty ?

Ja Ci moge przewiezc busem ten dach ale nie wiem czy to oplacalne :tongue4:

Pozatym to nie zagruby mod ?To juz raczej nie bedzie ta sztywnosc nadwozia co wczesniej,moze skrzypiec,cieknac woda i inne cuda.Ja bym nie cial dachu w takim samochodzie.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie tnie dachu tylko spawa nowy cały płat..a poza tym co to za problem wspawać szyber ? Bart a do serva co jest jeszcze potrzebne ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozatym to nie zagruby mod ?To juz raczej nie bedzie ta sztywnosc nadwozia co wczesniej,moze skrzypiec,cieknac woda i inne cuda.Ja bym nie cial dachu w takim samochodzie.....

Mario - jak się za to zabiorę, to nie dopuszczam opcji, że gdzieś będzie leciała woda. Musi być zrobione na tip top. Jeśli się nie da - to odpuścimy projekt (ale z tego co wiem, da się i można to zrobić nie odbiegając standardem od fabryki).

Ja Ci moge przewiezc busem ten dach ale nie wiem czy to oplacalne :tongue4:

Ile mnie wyniesie ta usługa? :decayed:

Bartek kupowales gdzies na necie czy osobiscie zestaw do wymiany amortyzatorow i reszty ?

Uderzaj do Toma77.

Teraz wiadomo co mozna wsadzic zamiast 1BE :)

Dziś zamówiłem zestaw na przód - będą kolejne testy. Na pewno dam znać :good:

***************************************************************************************************************

Bart a do serva co jest jeszcze potrzebne ?

Generalnie to tylko przekaźnik, konkretny model magla no i wiązka.

***************************************************************************************************************

Bartku jeśli nie byłby to problem mógłbyś mi powiedzieć zestaw amortyzatorów, odbojników, gniazd na przód (chodzi mi o komplet), bo na tył już skopiowałem od Ciebie :). Byłbym bardzo wdzięczny, bo nie za bardzo się na tym znam :kwasny:.

- Monroe Reflex E2054 (dla zawieszenia sport)

- Monroe Protection Kit MK207

Tu już wychodzi drożej - bez gniazd, za komplet amorów i zabezpieczeń jest nieco ponad 500zł. W przyszłym tygodniu to założę - poczekaj na wyniki testów :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hah, Bartek, dzięki tobie dowiedziałem się, że mam servotronic :polew:

napisałeś, że działa to tak, że przy małych prędkościach wspomaganie działa bardzo lekko i faktycznie u mnie tak jest :bag: ponadto jest w książce serwisowej 1N3 - nie wiem jak wcześniej ten kod przeoczyłem :embarrassed::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hah, Bartek, dzięki tobie dowiedziałem się, że mam servotronic :polew:

napisałeś, że działa to tak, że przy małych prędkościach wspomaganie działa bardzo lekko i faktycznie u mnie tak jest :bag: ponadto jest w książce serwisowej 1N3 - nie wiem jak wcześniej ten kod przeoczyłem :embarrassed::decayed:

Dużo ludzi narzeka na tę funkcję - zwalam to na kwestię przyzwyczajenia. A Ty co o tym myślisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hah, Bartek, dzięki tobie dowiedziałem się, że mam servotronic :polew:

napisałeś, że działa to tak, że przy małych prędkościach wspomaganie działa bardzo lekko i faktycznie u mnie tak jest :bag: ponadto jest w książce serwisowej 1N3 - nie wiem jak wcześniej ten kod przeoczyłem :embarrassed::decayed:

Dużo ludzi narzeka na tę funkcję - zwalam to na kwestię przyzwyczajenia. A Ty co o tym myślisz?

mi w sumie to odpowiada, tyle, że jak wsiadam do BRD to mam za każdym razem wrażenie, że tam wspomaganie padło :polew:

ale do manewrowania, zawracania itd funkcja całkiem przyjemna, może jak ktoś jeździ tylko w trasie to tego nie docenia, ale jak kilka razy dziennie wjeżdżasz na plac jakiejś firmy, zawracasz się na malutkim parkingu a kiera aż się pali w rękach to na pewno uprzyjemnia to jazdę :gwizdanie: :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Magiel jest drogi - z przekładką też jest trochę roboty. Dokładnych danych nie mam, bo jak do tej pory robiłem tylko przymiarki...

Coś się tak podpalił Adas? :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...