Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dobra cena, ja bym brał :wink:

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Cena jak i opona jest bardzo dobra :wink:

Opublikowano

500€ za 4x 18cali dobra cena

Opublikowano

Te fela 18 ma ramiona lekko wklesle?

Niestety to nie ta o której myślisz - tutaj ET=43 (żałuję... :facepalm:).

Szkoda ale i tak będzie OK. Pelen s line:wink:

Opublikowano

Wojtek byśgo w końcu pokazał... :whistling::decayed:

Opublikowano

Dobra - 3 warianty do wyboru:

1. 225/40 R18 92W XL

2. 225/40 R18 92Y XL

3. 235/40 R18 95Y XL

Opublikowano

2.

Opublikowano

jak 1 tańsze to bierz 1 :) Po co indeks Y w 130konnym aucie ?

Opublikowano

ja mam 2, na wszelki wypadek jakbym kiedyś z przepaści rozpędził się do 300 :grin:

Opublikowano
ja mam 2, na wszelki wypadek jakbym kiedyś z przepaści rozpędził się do 300 :grin:

no to faktycznie musiał by być cufal :grin:

Opublikowano

oczywiście że 3. po coś zalecenia producenta są

Opublikowano
oczywiście że 3. po coś zalecenia producenta są

Jakby tak wszystkiego przestrzegać to byś serią jeździł :whistling:

Opublikowano

podaj mi choć jeden powod dla którego opona 225/40 jest lepsza od 235/40.

ja moge podac pełno dlaczego 235 jest lepsza:

-nie ma przekłamań bo rozmiar koła jest odpowiedni

-lepiej siedzi na feldze bo nie jest naciągnięta a co za tym idzie chroni lepiej rant felgi przed uszkodzeniami

-jest wyższa a co za tym idzie bardziej chroni koła przed pokrzywieniem itd...

-zapewnia lepszą przyczepność

Opublikowano
podaj mi choć jeden powod dla którego opona 225/40 jest lepsza od 235/40.

ja moge podac pełno dlaczego 235 jest lepsza:

-nie ma przekłamań bo rozmiar koła jest odpowiedni różnica to -1,2% więc tyle co nic

-lepiej siedzi na feldze bo nie jest naciągnięta a co za tym idzie chroni lepiej rant felgi przed uszkodzeniami 225/40 na 8J feldze to faktycznie naciąg po byku..

-jest wyższa a co za tym idzie bardziej chroni koła przed pokrzywieniem itd... no tak.. te 8mm różnicy, sporo daje...

-zapewnia lepszą przyczepność jedyny +

Autem ma jeździć żona bartka, to przy 225/40 lżej się kierownicą kręci, nie rzuca tak mocno w koleinach i sporo osób zmienia z 235 na 225 i jakoś nie żałują.

Poza tym siemian 235/35R19 też niema na wlepie w audi :whistling:

Opublikowano

Masz rację Tomek. U mnie tak samo przesiadka z 17" 235/45 na 18" 225/40 o wiele bardziej polepszyły się właściwości jezdne o jakich wspomniałeś.

Bartek Bierz 225:wink:

Opublikowano

Producent również zaleca aby nie wymieniać oleju w skrzyni...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Opublikowano
Producent również zaleca aby nie wymieniać oleju w skrzyni...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Porównanie chyba nie za bardzo..:wink:.....

Opublikowano
podaj mi choć jeden powod dla którego opona 225/40 jest lepsza od 235/40.

ja moge podac pełno dlaczego 235 jest lepsza:

-nie ma przekłamań bo rozmiar koła jest odpowiedni różnica to -1,2% więc tyle co nic

-lepiej siedzi na feldze bo nie jest naciągnięta a co za tym idzie chroni lepiej rant felgi przed uszkodzeniami 225/40 na 8J feldze to faktycznie naciąg po byku..

-jest wyższa a co za tym idzie bardziej chroni koła przed pokrzywieniem itd... no tak.. te 8mm różnicy, sporo daje...

-zapewnia lepszą przyczepność jedyny +

Autem ma jeździć żona bartka, to przy 225/40 lżej się kierownicą kręci, nie rzuca tak mocno w koleinach i sporo osób zmienia z 235 na 225 i jakoś nie żałują.

Poza tym siemian 235/35R19 też niema na wlepie w audi :whistling:

lżej się kierownicą kręci... no prosze Cie... Po pierwsze to nie jest tarpan żeby się cięzko kierownicą kreciło... po drugie bartek ma servotronic który przy mocniejszym dmuchnięciu w kierownice już skręca więc w ogole... Jeśli ma tym jezdzić żona Bartka to tym bardziej założyłbym 235 bo ciężej taką opone rozwalić i pokrzywić felge na dziurze albo krawęzniku...

Prosze was... nie jezdzimy czikłeczento żeby na rozmiar opon patrzeć przez pryzmat ciężkości kręcenia kierownicą...

Argument że sporo osób zmienia na 225 i nie narzekają nie jest dla mnie argumentem... Sporo osób głosuje też na PiS...

---------- Post dopisany at 11:59 ---------- Poprzedni post napisany at 11:55 ----------

podaj mi choć jeden powod dla którego opona 225/40 jest lepsza od 235/40.

ja moge podac pełno dlaczego 235 jest lepsza:

-nie ma przekłamań bo rozmiar koła jest odpowiedni różnica to -1,2% więc tyle co nic to daj mi 1,2% swoich zarobków

-lepiej siedzi na feldze bo nie jest naciągnięta a co za tym idzie chroni lepiej rant felgi przed uszkodzeniami 225/40 na 8J feldze to faktycznie naciąg po byku.. no nie będzie to wyglądało tak brzydko jak u Ciebie ale zawsze

-jest wyższa a co za tym idzie bardziej chroni koła przed pokrzywieniem itd... no tak.. te 8mm różnicy, sporo daje.. moim zdaniem przy wpadnięciu w dziure każdy mm jest ważny...

-zapewnia lepszą przyczepność jedyny +

Opublikowano

225/40 przy opcji 2 i feldze 8 cali wystaje sporo za rant

Opublikowano

Nie ma sensu się przegadywać jak małe dzieci. Jeden preferuję węższe drugi szersze, każdy ma w swojej wypowiedzi trochę racji.

Co byś Bartek nie kupił to będziesz zadowolony:wink:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...