Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Te fela 18 ma ramiona lekko wklesle?

Niestety to nie ta o której myślisz - tutaj ET=43 (żałuję... :facepalm:).

Szkoda ale i tak będzie OK. Pelen s line:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra - 3 warianty do wyboru:

1. 225/40 R18 92W XL

2. 225/40 R18 92Y XL

3. 235/40 R18 95Y XL

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak 1 tańsze to bierz 1 :) Po co indeks Y w 130konnym aucie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 2, na wszelki wypadek jakbym kiedyś z przepaści rozpędził się do 300 :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam 2, na wszelki wypadek jakbym kiedyś z przepaści rozpędził się do 300 :grin:

no to faktycznie musiał by być cufal :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście że 3. po coś zalecenia producenta są

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście że 3. po coś zalecenia producenta są

Jakby tak wszystkiego przestrzegać to byś serią jeździł :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podaj mi choć jeden powod dla którego opona 225/40 jest lepsza od 235/40.

ja moge podac pełno dlaczego 235 jest lepsza:

-nie ma przekłamań bo rozmiar koła jest odpowiedni

-lepiej siedzi na feldze bo nie jest naciągnięta a co za tym idzie chroni lepiej rant felgi przed uszkodzeniami

-jest wyższa a co za tym idzie bardziej chroni koła przed pokrzywieniem itd...

-zapewnia lepszą przyczepność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podaj mi choć jeden powod dla którego opona 225/40 jest lepsza od 235/40.

ja moge podac pełno dlaczego 235 jest lepsza:

-nie ma przekłamań bo rozmiar koła jest odpowiedni różnica to -1,2% więc tyle co nic

-lepiej siedzi na feldze bo nie jest naciągnięta a co za tym idzie chroni lepiej rant felgi przed uszkodzeniami 225/40 na 8J feldze to faktycznie naciąg po byku..

-jest wyższa a co za tym idzie bardziej chroni koła przed pokrzywieniem itd... no tak.. te 8mm różnicy, sporo daje...

-zapewnia lepszą przyczepność jedyny +

Autem ma jeździć żona bartka, to przy 225/40 lżej się kierownicą kręci, nie rzuca tak mocno w koleinach i sporo osób zmienia z 235 na 225 i jakoś nie żałują.

Poza tym siemian 235/35R19 też niema na wlepie w audi :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz rację Tomek. U mnie tak samo przesiadka z 17" 235/45 na 18" 225/40 o wiele bardziej polepszyły się właściwości jezdne o jakich wspomniałeś.

Bartek Bierz 225:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producent również zaleca aby nie wymieniać oleju w skrzyni...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Producent również zaleca aby nie wymieniać oleju w skrzyni...

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Porównanie chyba nie za bardzo..:wink:.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podaj mi choć jeden powod dla którego opona 225/40 jest lepsza od 235/40.

ja moge podac pełno dlaczego 235 jest lepsza:

-nie ma przekłamań bo rozmiar koła jest odpowiedni różnica to -1,2% więc tyle co nic

-lepiej siedzi na feldze bo nie jest naciągnięta a co za tym idzie chroni lepiej rant felgi przed uszkodzeniami 225/40 na 8J feldze to faktycznie naciąg po byku..

-jest wyższa a co za tym idzie bardziej chroni koła przed pokrzywieniem itd... no tak.. te 8mm różnicy, sporo daje...

-zapewnia lepszą przyczepność jedyny +

Autem ma jeździć żona bartka, to przy 225/40 lżej się kierownicą kręci, nie rzuca tak mocno w koleinach i sporo osób zmienia z 235 na 225 i jakoś nie żałują.

Poza tym siemian 235/35R19 też niema na wlepie w audi :whistling:

lżej się kierownicą kręci... no prosze Cie... Po pierwsze to nie jest tarpan żeby się cięzko kierownicą kreciło... po drugie bartek ma servotronic który przy mocniejszym dmuchnięciu w kierownice już skręca więc w ogole... Jeśli ma tym jezdzić żona Bartka to tym bardziej założyłbym 235 bo ciężej taką opone rozwalić i pokrzywić felge na dziurze albo krawęzniku...

Prosze was... nie jezdzimy czikłeczento żeby na rozmiar opon patrzeć przez pryzmat ciężkości kręcenia kierownicą...

Argument że sporo osób zmienia na 225 i nie narzekają nie jest dla mnie argumentem... Sporo osób głosuje też na PiS...

---------- Post dopisany at 11:59 ---------- Poprzedni post napisany at 11:55 ----------

podaj mi choć jeden powod dla którego opona 225/40 jest lepsza od 235/40.

ja moge podac pełno dlaczego 235 jest lepsza:

-nie ma przekłamań bo rozmiar koła jest odpowiedni różnica to -1,2% więc tyle co nic to daj mi 1,2% swoich zarobków

-lepiej siedzi na feldze bo nie jest naciągnięta a co za tym idzie chroni lepiej rant felgi przed uszkodzeniami 225/40 na 8J feldze to faktycznie naciąg po byku.. no nie będzie to wyglądało tak brzydko jak u Ciebie ale zawsze

-jest wyższa a co za tym idzie bardziej chroni koła przed pokrzywieniem itd... no tak.. te 8mm różnicy, sporo daje.. moim zdaniem przy wpadnięciu w dziure każdy mm jest ważny...

-zapewnia lepszą przyczepność jedyny +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sensu się przegadywać jak małe dzieci. Jeden preferuję węższe drugi szersze, każdy ma w swojej wypowiedzi trochę racji.

Co byś Bartek nie kupił to będziesz zadowolony:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...