Wojtek_A4 Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Te fela 18 ma ramiona lekko wklesle? Niestety to nie ta o której myślisz - tutaj ET=43 (żałuję... ). Szkoda ale i tak będzie OK. Pelen s line:wink:
Bart-S Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Opublikowano 17 Maja 2013 Dobra - 3 warianty do wyboru: 1. 225/40 R18 92W XL 2. 225/40 R18 92Y XL 3. 235/40 R18 95Y XL
slo Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 jak 1 tańsze to bierz 1 Po co indeks Y w 130konnym aucie ?
marcin_o23 Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 ja mam 2, na wszelki wypadek jakbym kiedyś z przepaści rozpędził się do 300
Arturoo Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 ja mam 2, na wszelki wypadek jakbym kiedyś z przepaści rozpędził się do 300 no to faktycznie musiał by być cufal
siemian Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 oczywiście że 3. po coś zalecenia producenta są
H4mm3R Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 oczywiście że 3. po coś zalecenia producenta są Jakby tak wszystkiego przestrzegać to byś serią jeździł
siemian Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 podaj mi choć jeden powod dla którego opona 225/40 jest lepsza od 235/40. ja moge podac pełno dlaczego 235 jest lepsza: -nie ma przekłamań bo rozmiar koła jest odpowiedni -lepiej siedzi na feldze bo nie jest naciągnięta a co za tym idzie chroni lepiej rant felgi przed uszkodzeniami -jest wyższa a co za tym idzie bardziej chroni koła przed pokrzywieniem itd... -zapewnia lepszą przyczepność
H4mm3R Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 podaj mi choć jeden powod dla którego opona 225/40 jest lepsza od 235/40.ja moge podac pełno dlaczego 235 jest lepsza: -nie ma przekłamań bo rozmiar koła jest odpowiedni różnica to -1,2% więc tyle co nic -lepiej siedzi na feldze bo nie jest naciągnięta a co za tym idzie chroni lepiej rant felgi przed uszkodzeniami 225/40 na 8J feldze to faktycznie naciąg po byku.. -jest wyższa a co za tym idzie bardziej chroni koła przed pokrzywieniem itd... no tak.. te 8mm różnicy, sporo daje... -zapewnia lepszą przyczepność jedyny + Autem ma jeździć żona bartka, to przy 225/40 lżej się kierownicą kręci, nie rzuca tak mocno w koleinach i sporo osób zmienia z 235 na 225 i jakoś nie żałują. Poza tym siemian 235/35R19 też niema na wlepie w audi
P-U-M-A Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Masz rację Tomek. U mnie tak samo przesiadka z 17" 235/45 na 18" 225/40 o wiele bardziej polepszyły się właściwości jezdne o jakich wspomniałeś. Bartek Bierz 225:wink:
barrowiec1 Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Producent również zaleca aby nie wymieniać oleju w skrzyni... Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Arturoo Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Producent również zaleca aby nie wymieniać oleju w skrzyni...Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Porównanie chyba nie za bardzo.......
siemian Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 podaj mi choć jeden powod dla którego opona 225/40 jest lepsza od 235/40.ja moge podac pełno dlaczego 235 jest lepsza: -nie ma przekłamań bo rozmiar koła jest odpowiedni różnica to -1,2% więc tyle co nic -lepiej siedzi na feldze bo nie jest naciągnięta a co za tym idzie chroni lepiej rant felgi przed uszkodzeniami 225/40 na 8J feldze to faktycznie naciąg po byku.. -jest wyższa a co za tym idzie bardziej chroni koła przed pokrzywieniem itd... no tak.. te 8mm różnicy, sporo daje... -zapewnia lepszą przyczepność jedyny + Autem ma jeździć żona bartka, to przy 225/40 lżej się kierownicą kręci, nie rzuca tak mocno w koleinach i sporo osób zmienia z 235 na 225 i jakoś nie żałują. Poza tym siemian 235/35R19 też niema na wlepie w audi lżej się kierownicą kręci... no prosze Cie... Po pierwsze to nie jest tarpan żeby się cięzko kierownicą kreciło... po drugie bartek ma servotronic który przy mocniejszym dmuchnięciu w kierownice już skręca więc w ogole... Jeśli ma tym jezdzić żona Bartka to tym bardziej założyłbym 235 bo ciężej taką opone rozwalić i pokrzywić felge na dziurze albo krawęzniku... Prosze was... nie jezdzimy czikłeczento żeby na rozmiar opon patrzeć przez pryzmat ciężkości kręcenia kierownicą... Argument że sporo osób zmienia na 225 i nie narzekają nie jest dla mnie argumentem... Sporo osób głosuje też na PiS... ---------- Post dopisany at 11:59 ---------- Poprzedni post napisany at 11:55 ---------- podaj mi choć jeden powod dla którego opona 225/40 jest lepsza od 235/40. ja moge podac pełno dlaczego 235 jest lepsza: -nie ma przekłamań bo rozmiar koła jest odpowiedni różnica to -1,2% więc tyle co nic to daj mi 1,2% swoich zarobków -lepiej siedzi na feldze bo nie jest naciągnięta a co za tym idzie chroni lepiej rant felgi przed uszkodzeniami 225/40 na 8J feldze to faktycznie naciąg po byku.. no nie będzie to wyglądało tak brzydko jak u Ciebie ale zawsze -jest wyższa a co za tym idzie bardziej chroni koła przed pokrzywieniem itd... no tak.. te 8mm różnicy, sporo daje.. moim zdaniem przy wpadnięciu w dziure każdy mm jest ważny... -zapewnia lepszą przyczepność jedyny +
marcin_o23 Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 225/40 przy opcji 2 i feldze 8 cali wystaje sporo za rant
P-U-M-A Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Nie ma sensu się przegadywać jak małe dzieci. Jeden preferuję węższe drugi szersze, każdy ma w swojej wypowiedzi trochę racji. Co byś Bartek nie kupił to będziesz zadowolony:wink:
Rekomendowane odpowiedzi