Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Bart-S

Rekomendowane odpowiedzi

z tym że 92W wygląda inaczej, nie ma tego powiększonego rantu jak 92Y, także przy wyborze zwróć uwagę

Rant jest albo go nie ma, może się zdarzyć że w różnych indeksach prędkości albo nośności może inaczej wyglądać ale to nie ma większego znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

I co, to niby mało chroni rant??:polew:

Niektórzy mają niedosyt :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra... Większość jest jednak za 225 więc w tym kierunku pójdziemy: Bridgestone Potenza RE050A 225/40 R18 92Y XL.

Indeksy są z nadwyżką bo nie wiadomo czy nie wylądują później na innym aucie (...i ew. sprzedać też będzie łatwiej).

Liczyłem profil i wyszło mi 4mm różnicy (225 = 90mm, 235 = 94mm). Dla porównania na 19" mam 82,25mm a na obecnych 17" 105,75mm zatem to przejście na 18" raczej poczuję :decayed: No ale i tak będzie lepiej niż na RS-ach :grin:

---------- Post dopisany at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany at 21:28 ----------

Dziękuję wszystkim za ciekawą debatę :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartku indeksy nosnosci sa w konkretnym nadmiarze na Twoje auto V by starczylo w zupelnosci

Y - 300kmh

w - 270kmh

mi potrzeba 235 35 r19 ( Y ) y w nawiasie oznacza powyzej 300kmh :)

[TABLE=class: wikitable]

Klasse

L

M

N

P

Q

R

S

T

U

H

V

VR

W

ZR

Y

[/TD]

km/h

120

130

140

150

160

170

180

190

200

210

240

>210

270

>240

300

[TD]

[/TABLE]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartku indeksy nosnosci sa w konkretnym nadmiarze na Twoje auto V by starczylo w zupelnosci

Y - 300kmh

w - 270kmh

mi potrzeba 235 35 r19 ( Y ) y w nawiasie oznacza powyzej 300kmh :)

[TABLE=class: wikitable]

Klasse

L

M

N

P

Q

R

S

T

U

H

V

VR

W

ZR

Y

[/TD]

km/h

120

130

140

150

160

170

180

190

200

210

240

>210

270

>240

300

[TD]

[/TABLE]

To prawda ale jeśli miałbym te koła założyć do czegoś... mocniejszego to znów zabraknie. Za indeksy praktycznie nic nie dopłacam, więc... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartek jutro CI podeślę to 225 jak leży w razie czego

OK :thumbup1:

---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ----------

Jezdze na Pzero od dwoch miesiecy i jestem zadowolony bardzo -mimo za 19' to bardzo komfortowe i ciche takze moge polecic

Mariusz pozbyłeś się 18" :eusathink:

przepraszam ze tak pozno odpisuje ale nie bylo mnie na forum :wink:

Nie pozbylem sie 18'

Odebralem od lakiernika i leza w garazu.Jest na nich nowy proszek.

Nawet do konca nie wiem jaki to kolor(jakis jasny grafit w polysku) bo mial cos eksperymentowac i leza brudne z kurzu.

Umyje je ,porobie fotki i moze wystawie na forum w dziale sprzedam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda ale jeśli miałbym te koła założyć do czegoś... mocniejszego to znów zabraknie. Za indeksy praktycznie nic nie dopłacam, więc... :wink:

do czegoś mocniejszego nie zakładałbym 225, tylko 235 :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To prawda ale jeśli miałbym te koła założyć do czegoś... mocniejszego to znów zabraknie. Za indeksy praktycznie nic nie dopłacam, więc... :wink:

do czegoś mocniejszego nie zakładałbym 225, tylko 235 :wink:

dokładnie, bo co to będzie za trakcja - jedna osoba ma na forum 225 w 300KM - nie wiem jak tym się da jeździć po zakrętach :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracając jeszcze do naciągu opony to wszystko zależy od konkretnego modelu opony. teraz mam pirelli p zero 235/35/19 na feldze 8'. jezdzi się na nich bardzo przyjemnie ale z wygląd mnie troche denerwuje. michelin wyglądał fajnie, był na równo z felgą i miał rant ochronny, a pirelka wygląda na naciągniętą i jest na równi z rantem... nie chce myśleć jakby ta opona w 225 wyglądała...

1.jpg

2.jpeg

7.jpeg

8.jpeg

Ale z drugiej strony... Jak kupisz coś mocniejszego to przecież nie będziesz się kulał na 18'....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładnie wygląda Siemianku, przynajmniej teraz nie obciera :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć sąsiad!

Te bridżstony mam z tyłu u siebie, masz kilka fotek:(Tył 275/40 9,5J przód (inna guma) 245/45 8J)

dscf8244a.jpg

dscf8243t.jpg

dscf8242w.jpg

dscf8241.jpg

dscf8238.jpg

dscf8237w.jpg

Tak po krótce coś Ci napiszę, może Ci się przydać

- opona super dobrze się kleji na suchym. Mam problem z zerwaniem przyczepności, na mokrym też nie narzekam.

- dość wolno się zużywa, ale robię małe przebiegi, więc nie wiem.

- Ma rant ochronny, nie bój nic. Wygląda moim zdaniem OK.

- Jest ku(&^sko sztywna, tzn ścianki boczne. U mnie w 7er nie widać, że auto stoi na flaku. (99W)

- jak będziesz zakładał we WRZ, to tylko jeden zakład potrafi ją założyć (ze względu na to co powyżej) - objazdowa k.kosłomu.

- również ze względu na powyższe wzrost komfortu możesz mieć wątpliwy... :/ Wielu ludzi podziela moje zdanie, że jest to najdwardsza opona jaką znam.

- również ze względu na powyższe nie bierz indeksów na zapas, im więcej, tym jeszcze sztywniejsze. Tak BTW indeksy maksymalnych prędkości nie mówią tylko o max speedach. Nie mówi się o tym głośno ze względu na marketing, ale opona Y jest zoptymalizowana do jazdy z większą prędkością, tzn, że przy 100km/h V może się lepiej kleić co Y, ale akurat problem przyczepności to tu nie problem. No i koledzy dobrze Ci radzą, 225 przy mocnej furze...?

Acha no i opona jest ciężka, a nawet bardzo ciężka. Odbija się to na osiągach, zwłaszcza 0-xx.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam ze tak pozno odpisuje ale nie bylo mnie na forum :wink:

Nie pozbylem sie 18'

Odebralem od lakiernika i leza w garazu.Jest na nich nowy proszek.

Nawet do konca nie wiem jaki to kolor(jakis jasny grafit w polysku) bo mial cos eksperymentowac i leza brudne z kurzu.

Umyje je ,porobie fotki i moze wystawie na forum w dziale sprzedam.

A to pochwal się co założyłeś teraz :decayed:

---------- Post dopisany at 07:31 ---------- Poprzedni post napisany at 07:28 ----------

Cześć sąsiad!

Te bridżstony mam z tyłu u siebie, masz kilka fotek:(Tył 275/40 9,5J przód (inna guma) 245/45 8J)

http://img511.imageshack.us/img511/4605/dscf8244a.jpg

http://img534.imageshack.us/img534/9471/dscf8243t.jpg

http://img535.imageshack.us/img535/1723/dscf8242w.jpg

http://img17.imageshack.us/img17/1081/dscf8241.jpg

http://img830.imageshack.us/img830/8766/dscf8238.jpg

http://img822.imageshack.us/img822/2819/dscf8237w.jpg

Tak po krótce coś Ci napiszę, może Ci się przydać

- opona super dobrze się kleji na suchym. Mam problem z zerwaniem przyczepności, na mokrym też nie narzekam.

- dość wolno się zużywa, ale robię małe przebiegi, więc nie wiem.

- Ma rant ochronny, nie bój nic. Wygląda moim zdaniem OK.

- Jest ku(&^sko sztywna, tzn ścianki boczne. U mnie w 7er nie widać, że auto stoi na flaku. (99W)

- jak będziesz zakładał we WRZ, to tylko jeden zakład potrafi ją założyć (ze względu na to co powyżej) - objazdowa k.kosłomu.

- również ze względu na powyższe wzrost komfortu możesz mieć wątpliwy... :/ Wielu ludzi podziela moje zdanie, że jest to najdwardsza opona jaką znam.

- również ze względu na powyższe nie bierz indeksów na zapas, im więcej, tym jeszcze sztywniejsze. Tak BTW indeksy maksymalnych prędkości nie mówią tylko o max speedach. Nie mówi się o tym głośno ze względu na marketing, ale opona Y jest zoptymalizowana do jazdy z większą prędkością, tzn, że przy 100km/h V może się lepiej kleić co Y, ale akurat problem przyczepności to tu nie problem. No i koledzy dobrze Ci radzą, 225 przy mocnej furze...?

Acha no i opona jest ciężka, a nawet bardzo ciężka. Odbija się to na osiągach, zwłaszcza 0-xx.

Cześć Robert :grin: Kurcze szkoda, że tak późno - zakup już dokonany :kwasny:

BTW - wieści do mnie dotarły (jak to we Wrześni :grin:), tylko nie mogę dojść, która to chatka... Wyszło mi - że ta na przeciwko boiska do kosza :eusathink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracając jeszcze do naciągu opony to wszystko zależy od konkretnego modelu opony. teraz mam pirelli p zero 235/35/19 na feldze 8'. jezdzi się na nich bardzo przyjemnie ale z wygląd mnie troche denerwuje. michelin wyglądał fajnie, był na równo z felgą i miał rant ochronny, a pirelka wygląda na naciągniętą i jest na równi z rantem... nie chce myśleć jakby ta opona w 225 wyglądała...

http://www.monna.com.pl/21.5/1.jpg

http://www.monna.com.pl/21.5/2.jpeg

http://www.monna.com.pl/21.5/7.jpeg

u mnie to wygląda identycznie 225/40/18 felga 8'... opony mam Viking Protech II asymetria..... jeszcze nie jezdziłem i troche sie boje o rant felgi bo felgi tez nowki:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcieliście wiedzieć czym różni się szyba 2-warstwowa od standardowej... Poniżej różnica w odcieniu (dla mnie 2 warstwy są po prostu "bezbarwne" w stosunku seryjnych dymionych na zielono):

2warstwvs4KC.JPG

...i jeszcze rzut z boczku aby wiadomo było z czym mamy do czynienia :wink:

2warstw.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...