Zimny75 Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 z tym że 92W wygląda inaczej, nie ma tego powiększonego rantu jak 92Y, także przy wyborze zwróć uwagę Rant jest albo go nie ma, może się zdarzyć że w różnych indeksach prędkości albo nośności może inaczej wyglądać ale to nie ma większego znaczenia.
variocustoms Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 225/40/18 Conti Sport 3 felga 7,5 cala
H4mm3R Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 I co, to niby mało chroni rant?? Niektórzy mają niedosyt
Bart-S Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Opublikowano 17 Maja 2013 Dobra... Większość jest jednak za 225 więc w tym kierunku pójdziemy: Bridgestone Potenza RE050A 225/40 R18 92Y XL. Indeksy są z nadwyżką bo nie wiadomo czy nie wylądują później na innym aucie (...i ew. sprzedać też będzie łatwiej). Liczyłem profil i wyszło mi 4mm różnicy (225 = 90mm, 235 = 94mm). Dla porównania na 19" mam 82,25mm a na obecnych 17" 105,75mm zatem to przejście na 18" raczej poczuję No ale i tak będzie lepiej niż na RS-ach ---------- Post dopisany at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany at 21:28 ---------- Dziękuję wszystkim za ciekawą debatę
Brysio Opublikowano 17 Maja 2013 Opublikowano 17 Maja 2013 Bartku indeksy nosnosci sa w konkretnym nadmiarze na Twoje auto V by starczylo w zupelnosci Y - 300kmh w - 270kmh mi potrzeba 235 35 r19 ( Y ) y w nawiasie oznacza powyzej 300kmh [TABLE=class: wikitable] Klasse L M N P Q R S T U H V VR W ZR Y [/TD] km/h 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 240 >210 270 >240 300 [TD] [/TABLE]
Bart-S Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Opublikowano 17 Maja 2013 Bartku indeksy nosnosci sa w konkretnym nadmiarze na Twoje auto V by starczylo w zupelnosciY - 300kmh w - 270kmh mi potrzeba 235 35 r19 ( Y ) y w nawiasie oznacza powyzej 300kmh [TABLE=class: wikitable] Klasse L M N P Q R S T U H V VR W ZR Y [/TD] km/h 120 130 140 150 160 170 180 190 200 210 240 >210 270 >240 300 [TD] [/TABLE] To prawda ale jeśli miałbym te koła założyć do czegoś... mocniejszego to znów zabraknie. Za indeksy praktycznie nic nie dopłacam, więc...
HiRide Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Bartek jutro CI podeślę to 225 jak leży w razie czego OK ---------- Post dopisany at 23:45 ---------- Poprzedni post napisany at 23:44 ---------- Jezdze na Pzero od dwoch miesiecy i jestem zadowolony bardzo -mimo za 19' to bardzo komfortowe i ciche takze moge polecic Mariusz pozbyłeś się 18" przepraszam ze tak pozno odpisuje ale nie bylo mnie na forum Nie pozbylem sie 18' Odebralem od lakiernika i leza w garazu.Jest na nich nowy proszek. Nawet do konca nie wiem jaki to kolor(jakis jasny grafit w polysku) bo mial cos eksperymentowac i leza brudne z kurzu. Umyje je ,porobie fotki i moze wystawie na forum w dziale sprzedam.
Flyer Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 To prawda ale jeśli miałbym te koła założyć do czegoś... mocniejszego to znów zabraknie. Za indeksy praktycznie nic nie dopłacam, więc... do czegoś mocniejszego nie zakładałbym 225, tylko 235
dziadek Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 To prawda ale jeśli miałbym te koła założyć do czegoś... mocniejszego to znów zabraknie. Za indeksy praktycznie nic nie dopłacam, więc... do czegoś mocniejszego nie zakładałbym 225, tylko 235 dokładnie, bo co to będzie za trakcja - jedna osoba ma na forum 225 w 300KM - nie wiem jak tym się da jeździć po zakrętach
siemian Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 wracając jeszcze do naciągu opony to wszystko zależy od konkretnego modelu opony. teraz mam pirelli p zero 235/35/19 na feldze 8'. jezdzi się na nich bardzo przyjemnie ale z wygląd mnie troche denerwuje. michelin wyglądał fajnie, był na równo z felgą i miał rant ochronny, a pirelka wygląda na naciągniętą i jest na równi z rantem... nie chce myśleć jakby ta opona w 225 wyglądała... Ale z drugiej strony... Jak kupisz coś mocniejszego to przecież nie będziesz się kulał na 18'....
H4mm3R Opublikowano 21 Maja 2013 Opublikowano 21 Maja 2013 Ładnie wygląda Siemianku, przynajmniej teraz nie obciera
mroova81 Opublikowano 22 Maja 2013 Opublikowano 22 Maja 2013 Cześć sąsiad! Te bridżstony mam z tyłu u siebie, masz kilka fotek:(Tył 275/40 9,5J przód (inna guma) 245/45 8J) Tak po krótce coś Ci napiszę, może Ci się przydać - opona super dobrze się kleji na suchym. Mam problem z zerwaniem przyczepności, na mokrym też nie narzekam. - dość wolno się zużywa, ale robię małe przebiegi, więc nie wiem. - Ma rant ochronny, nie bój nic. Wygląda moim zdaniem OK. - Jest ku(&^sko sztywna, tzn ścianki boczne. U mnie w 7er nie widać, że auto stoi na flaku. (99W) - jak będziesz zakładał we WRZ, to tylko jeden zakład potrafi ją założyć (ze względu na to co powyżej) - objazdowa k.kosłomu. - również ze względu na powyższe wzrost komfortu możesz mieć wątpliwy... :/ Wielu ludzi podziela moje zdanie, że jest to najdwardsza opona jaką znam. - również ze względu na powyższe nie bierz indeksów na zapas, im więcej, tym jeszcze sztywniejsze. Tak BTW indeksy maksymalnych prędkości nie mówią tylko o max speedach. Nie mówi się o tym głośno ze względu na marketing, ale opona Y jest zoptymalizowana do jazdy z większą prędkością, tzn, że przy 100km/h V może się lepiej kleić co Y, ale akurat problem przyczepności to tu nie problem. No i koledzy dobrze Ci radzą, 225 przy mocnej furze...? Acha no i opona jest ciężka, a nawet bardzo ciężka. Odbija się to na osiągach, zwłaszcza 0-xx.
Bart-S Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Opublikowano 23 Maja 2013 przepraszam ze tak pozno odpisuje ale nie bylo mnie na forum Nie pozbylem sie 18' Odebralem od lakiernika i leza w garazu.Jest na nich nowy proszek. Nawet do konca nie wiem jaki to kolor(jakis jasny grafit w polysku) bo mial cos eksperymentowac i leza brudne z kurzu. Umyje je ,porobie fotki i moze wystawie na forum w dziale sprzedam. A to pochwal się co założyłeś teraz ---------- Post dopisany at 07:31 ---------- Poprzedni post napisany at 07:28 ---------- Cześć sąsiad! Te bridżstony mam z tyłu u siebie, masz kilka fotek:(Tył 275/40 9,5J przód (inna guma) 245/45 8J) http://img511.imageshack.us/img511/4605/dscf8244a.jpg http://img534.imageshack.us/img534/9471/dscf8243t.jpg http://img535.imageshack.us/img535/1723/dscf8242w.jpg http://img17.imageshack.us/img17/1081/dscf8241.jpg http://img830.imageshack.us/img830/8766/dscf8238.jpg http://img822.imageshack.us/img822/2819/dscf8237w.jpg Tak po krótce coś Ci napiszę, może Ci się przydać - opona super dobrze się kleji na suchym. Mam problem z zerwaniem przyczepności, na mokrym też nie narzekam. - dość wolno się zużywa, ale robię małe przebiegi, więc nie wiem. - Ma rant ochronny, nie bój nic. Wygląda moim zdaniem OK. - Jest ku(&^sko sztywna, tzn ścianki boczne. U mnie w 7er nie widać, że auto stoi na flaku. (99W) - jak będziesz zakładał we WRZ, to tylko jeden zakład potrafi ją założyć (ze względu na to co powyżej) - objazdowa k.kosłomu. - również ze względu na powyższe wzrost komfortu możesz mieć wątpliwy... :/ Wielu ludzi podziela moje zdanie, że jest to najdwardsza opona jaką znam. - również ze względu na powyższe nie bierz indeksów na zapas, im więcej, tym jeszcze sztywniejsze. Tak BTW indeksy maksymalnych prędkości nie mówią tylko o max speedach. Nie mówi się o tym głośno ze względu na marketing, ale opona Y jest zoptymalizowana do jazdy z większą prędkością, tzn, że przy 100km/h V może się lepiej kleić co Y, ale akurat problem przyczepności to tu nie problem. No i koledzy dobrze Ci radzą, 225 przy mocnej furze...? Acha no i opona jest ciężka, a nawet bardzo ciężka. Odbija się to na osiągach, zwłaszcza 0-xx. Cześć Robert Kurcze szkoda, że tak późno - zakup już dokonany BTW - wieści do mnie dotarły (jak to we Wrześni ), tylko nie mogę dojść, która to chatka... Wyszło mi - że ta na przeciwko boiska do kosza
mroova81 Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 BTW - wieści do mnie dotarły (jak to we Wrześni ), tylko nie mogę dojść, która to chatka... Wyszło mi - że ta na przeciwko boiska do kosza Jeszcze nieco dalej, zaraz koło tej kolejowej.
Bielun22 Opublikowano 23 Maja 2013 Opublikowano 23 Maja 2013 wracając jeszcze do naciągu opony to wszystko zależy od konkretnego modelu opony. teraz mam pirelli p zero 235/35/19 na feldze 8'. jezdzi się na nich bardzo przyjemnie ale z wygląd mnie troche denerwuje. michelin wyglądał fajnie, był na równo z felgą i miał rant ochronny, a pirelka wygląda na naciągniętą i jest na równi z rantem... nie chce myśleć jakby ta opona w 225 wyglądała...http://www.monna.com.pl/21.5/1.jpg http://www.monna.com.pl/21.5/2.jpeg http://www.monna.com.pl/21.5/7.jpeg u mnie to wygląda identycznie 225/40/18 felga 8'... opony mam Viking Protech II asymetria..... jeszcze nie jezdziłem i troche sie boje o rant felgi bo felgi tez nowki:wink:
Bart-S Opublikowano 5 Czerwca 2013 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2013 Chcieliście wiedzieć czym różni się szyba 2-warstwowa od standardowej... Poniżej różnica w odcieniu (dla mnie 2 warstwy są po prostu "bezbarwne" w stosunku seryjnych dymionych na zielono): ...i jeszcze rzut z boczku aby wiadomo było z czym mamy do czynienia
dziadek Opublikowano 6 Czerwca 2013 Opublikowano 6 Czerwca 2013 No tak "golas" lekki i wiatr go po drodze miota trzeba choć szybami dociążyć
Rekomendowane odpowiedzi