H4mm3R Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 http://rapidshare.com/files/373524878/manual001.pdf link ze skanem tych kilku stron o czujnikach ciśnienia w oponach(sorki że niektóre strony są po odwracane ale nie znalazłem w ustawieniach skanera żeby je obrócić przed zapisem). Einfuhrung - wprowadzenie Starker Reifendruckverlust - nagły spadek ciśnienia w oponie Messiger Reifendruckverlust - minimalny spadek ciśnienia w oponie Reifendrucke speichern - zapis obecnego stanu ciśnienia w oponach Radwechsel - zmiana koła Funktionsstorungen - problemy z komunikacją Teraz powiedz co by Cię z tego interesowało i jak co to postaram się to streścić
KERCZI Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Hej rezacze, czytam czytam i doczytac nie moge. Czy ma ktos fotke albo moze opisac jak zakleic ta pieprzona kratke zeby nie furczal SUB??? dzieki z gory
Bart-S Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2010 Teraz powiedz co by Cię z tego interesowało i jak co to postaram się to streścić Tomek - wielkie dzięki Interesuje mnie dział - problemy z komunikacją (to właśnie tą ikonę pokazuje FIS). Zapiąłem nowy sterownik kontroli ciśnienia - w przeciwieństwie do starszego modelu pokazuje jakiś błąd dot. sensorów, chyba coś ze zbyt niskim ciśnieniem (miałem dziś trochę na głowie więc nie zapisałem numeru - jutro po pracy zabieram się za dokładne testy). Kontrolka błędu komunikacji została na FIS. Bartek i jak homelink? Czekam za gratami z ASO (mocowania, wtyczki itd). Oprócz tego i tak będę musiał skołować słonecznik - na allegro i ebay-u pustki. Jeśli do końca miesiąca nic nie znajdę - pozostanie zakup nowego w serwisie. Podsumowując za Homelinka zabiorę się dopiero na początku maja. Hej rezacze, czytam czytam i doczytac nie moge. Czy ma ktos fotke albo moze opisac jak zakleic ta pieprzona kratke zeby nie furczal SUB??? dzieki z gory Wuju napisał, że zakleił go taśmą od strony wewnętrznej - myślę, że póki co zrobię tak samo. Docelowo pomyślę jednak nad tym aby przekierować strumień z otworu reflexa w inne miejsce - umożliwi to odblokowanie kratki i powrót do prawidłowej cyrkulacji powietrza...
wuju Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Hej rezacze, czytam czytam i doczytac nie moge. Czy ma ktos fotke albo moze opisac jak zakleic ta pieprzona kratke zeby nie furczal SUB??? dzieki z gory Wuju napisał, że zakleił go taśmą od strony wewnętrznej - myślę, że póki co zrobię tak samo. Docelowo pomyślę jednak nad tym aby przekierować strumień z otworu reflexa w inne miejsce - umożliwi to odblokowanie kratki i powrót do prawidłowej cyrkulacji powietrza... puki co nie ma żadnych skutków ubocznych zawsze zostaje z 2 strony kratka
H4mm3R Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Problemy z komunikacją: - jeśli komunikat pojawia się na końcu fazy rozpoznawania(uczenia), to system nie może rozpoznać kół, gdyż jedno albo kilka kół zostały zamontowane bez czujnika. - czujnik albo inna część tego systemu uległa uszkodzeniu. - system rozpoznał więcej niż 4 koła w systemie, np. podczas transportu auta z innymi. - następuje wymiana koła bez aktywnej funkcji "wymiana koła". - podczas założonym łańcuchów śnieżnych może dojść do zakłóceń. - na skutek błędu w komunikacji system może być nie aktywny. - nadajniki o tej same częstotliwości poprzez wytwarzanie silnego pola magnetycznego mogą prowadzić do czasowego zakłócania sygnału. - spróbować na tyle ile to możliwe usunąć wszelkie zakłócenia i wybrać w systemie "wymiana koła". Jeśli to nie pomoże proszę skontaktować się z fachową pomocą. i to by było na tyle. Jest tu jeszcze takie info. że pomiary ciśnienia przed zapisem powinno się robić na zimnych oponach, bo każdy wzrost temp. opon o 10C to ciśnienie w oponie wzrasta o ok 0,1bar.
smoku666 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 dajcie jakieś fotki z tym sub'em... ja również poproszę o fotki... mi też coś charczy to chyba jakiś rezonans jest...
Bart-S Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Problemy z komunikacją: - jeśli komunikat pojawia się na końcu fazy rozpoznawania(uczenia), to system nie może rozpoznać kół, gdyż jedno albo kilka kół zostały zamontowane bez czujnika. - czujnik albo inna część tego systemu uległa uszkodzeniu. - system rozpoznał więcej niż 4 koła w systemie, np. podczas transportu auta z innymi. - następuje wymiana koła bez aktywnej funkcji "wymiana koła". - podczas założonym łańcuchów śnieżnych może dojść do zakłóceń. - na skutek błędu w komunikacji system może być nie aktywny. - nadajniki o tej same częstotliwości poprzez wytwarzanie silnego pola magnetycznego mogą prowadzić do czasowego zakłócania sygnału. - spróbować na tyle ile to możliwe usunąć wszelkie zakłócenia i wybrać w systemie "wymiana koła". Jeśli to nie pomoże proszę skontaktować się z fachową pomocą. i to by było na tyle. Jest tu jeszcze takie info. że pomiary ciśnienia przed zapisem powinno się robić na zimnych oponach, bo każdy wzrost temp. opon o 10C to ciśnienie w oponie wzrasta o ok 0,1bar. Tomek - bardzo dziekuję. Zaraz napiszę Ci do czego doszedłem (próbowałem tłumaczyć trochę na własną rękę ) dajcie jakieś fotki z tym sub'em... ja również poproszę o fotki... mi też coś charczy to chyba jakiś rezonans jest... dajcie jakieś fotki z tym sub'em... Jeszcze nie zrobiliśmy tego ale... zaraz zrobię fotkę i pokażę Wam o co chodzi...
wuju Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 zrobiłeś? ja byłem zobaczyć czy coś widać ale niestety musiał bym rozbierać wszystko wiec kupa
Bart-S Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2010 zrobiłeś? ja byłem zobaczyć czy coś widać ale niestety musiał bym rozbierać wszystko wiec kupa Właśnie wracam Oto nasz problem - kratka wylotu powietrza pod prawą tylną lampą - aby się do niej dostać trzeba zrzucić osłonę krawędzi oraz prawy boczek bagażnika no i wzmaka. Powietrze, które wydostaje się z tuby wzmaka przez otwór bass reflexu uchodzi właśnie tą kratką. Kratka od strony zewnętrznej ma zamontowane gumowe osłonki/klapki (po to aby powietrze kurz z zewnątrz nie dostawało się do środka) - strzał powietrza jest na tyle silny, że przy udeżeniu woofera gumki podnoszą się gwałtownie i od razu opadają generując pierdnięcia które tak nas wkurzają. Początkowo myślałem, że cała kratka się trzęsie z powodu "pracy" głośnika niskotonowego... Ustawiłem na próbę wzmaka pod kątem, tak aby reflex dmuchał na podłogę bagażnika. Podkręciłem "dół" dość mocno i... zero pierdzenia. Zatem powodem jest gwałtowny przepływ powietrza a nie rezonans... Plan jest taki aby tak jak wuju - zakleić czymś tą kratkę od środka. Optymalnie jednak można by się pobawić i spróbować dołożyć do wzmaka jakiś dodatkowy element który kierowałby strumień powietrza w innym kierunku niż kratka wylotu powietrza... To tyle
wuju Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 nie ma chyba za bardzo na to miejsca z 2 strony też jest kratka wiec 1 można zakleić, drzwi się bez problemu zamykają [br]Dopisany: 09 Kwiecień 2010, 15:25_________________________________________________teraz mam takie pierdolniecie ze zaczęła mi pierdzieć klamka ta w boczku przy subie
Bart-S Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2010 nie ma chyba za bardzo na to miejsca z 2 strony też jest kratka wiec 1 można zakleić, drzwi się bez problemu zamykają Myślałem aby zgrzać z subem jakąś rurkę i skierować powietrze pod spodem w kierunku przeciwny do kratki - jednak faktem jest, że jej zaklejenie to najszybszy i najbardziej ekonomiczny sposób na pozbycie się pierdzenia teraz mam takie pierdolniecie ze zaczęła mi pierdzieć klamka ta w boczku przy subie Jak nie urok to sraczka :polew:
wuju Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 nie ma chyba za bardzo na to miejsca z 2 strony też jest kratka wiec 1 można zakleić, drzwi się bez problemu zamykają Myślałem aby zgrzać z subem jakąś rurkę i skierować powietrze pod spodem w kierunku przeciwny do kratki - jednak faktem jest, że jej zaklejenie to najszybszy i najbardziej ekonomiczny sposób na pozbycie się pierdzenia ale jak nie wypuścisz powietrza na zewnątrz to i tak pod tapicerką będzie się robiło takie ciśnienie ze i tak pewnie klapki będą się podnosić i pierdzieć
letallec Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 A nie można spuścić tego ciśnienia gdzieś w dół jakąś rurką pcv?
wuju Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 tylko dobrze klejącą taśmą to zrób, co by trzymała się i na środku kratki bo jak się membrana zrobi to też może prykać :gwizdanie:[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2010, 15:36_________________________________________________ A nie można spuścić tego ciśnienia gdzieś w dół jakąś rurką pcv? pod wydech można podpiąć będzie ładnie burczał w końcu :polew:
KERCZI Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 a nie mozna wywalic kratki i wcisnac jakas gabke co by separowala kurz z zewnatrz a jednoczesniej nie drgala i stukala?
Bart-S Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2010 a nie mozna wywalic kratki i wcisnac jakas gabke co by separowala kurz z zewnatrz a jednoczesniej nie drgala i stukala? Też o tym myślałem - jakiś minimalny przepływ powietrza przez gąbkę będzie a kurz nie powinien dostawać się do wewnątrz. Przy okazji spawania końcówek w poniedziałek pęknie jakiś patent
evul Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Opublikowano 9 Kwietnia 2010 ciekaw jestem czy jakies szczatki z przed liftu Ci zostaly, mozliwe ze cos bym zarekwirowal
Bart-S Opublikowano 9 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2010 ciekaw jestem czy jakies szczatki z przed liftu Ci zostaly, mozliwe ze cos bym zarekwirowal Od cholery Przy wolnej chwili zrobię jakiś spis
Rekomendowane odpowiedzi