Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] A4 Avant 1.9TDI 131KM S line, Recaro (Projekt: "Full Opcja")


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bartek i jak homelink?

  • Odpowiedzi 5.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

http://rapidshare.com/files/373524878/manual001.pdf link ze skanem tych kilku stron o czujnikach ciśnienia w oponach(sorki że niektóre strony są po odwracane ale nie znalazłem w ustawieniach skanera żeby je obrócić przed zapisem).

Einfuhrung - wprowadzenie

Starker Reifendruckverlust - nagły spadek ciśnienia w oponie

Messiger Reifendruckverlust - minimalny spadek ciśnienia w oponie

Reifendrucke speichern - zapis obecnego stanu ciśnienia w oponach

Radwechsel - zmiana koła

Funktionsstorungen - problemy z komunikacją

Teraz powiedz co by Cię z tego interesowało i jak co to postaram się to streścić :wink4:

Opublikowano

Hej rezacze, czytam czytam i doczytac nie moge. Czy ma ktos fotke albo moze opisac jak zakleic ta pieprzona kratke zeby nie furczal SUB???

dzieki z gory

Opublikowano

Teraz powiedz co by Cię z tego interesowało i jak co to postaram się to streścić :wink4:

Tomek - wielkie dzięki :notworthy: Interesuje mnie dział - problemy z komunikacją (to właśnie tą ikonę pokazuje FIS).

Zapiąłem nowy sterownik kontroli ciśnienia - w przeciwieństwie do starszego modelu pokazuje jakiś błąd dot. sensorów, chyba coś ze zbyt niskim ciśnieniem (miałem dziś trochę na głowie więc nie zapisałem numeru - jutro po pracy zabieram się za dokładne testy). Kontrolka błędu komunikacji została na FIS.

Bartek i jak homelink?

Czekam za gratami z ASO (mocowania, wtyczki itd). Oprócz tego i tak będę musiał skołować słonecznik - na allegro i ebay-u pustki. Jeśli do końca miesiąca nic nie znajdę - pozostanie zakup nowego w serwisie. Podsumowując za Homelinka zabiorę się dopiero na początku maja.

Hej rezacze, czytam czytam i doczytac nie moge. Czy ma ktos fotke albo moze opisac jak zakleic ta pieprzona kratke zeby nie furczal SUB???

dzieki z gory

Wuju napisał, że zakleił go taśmą od strony wewnętrznej - myślę, że póki co zrobię tak samo. Docelowo pomyślę jednak nad tym aby przekierować strumień z otworu reflexa w inne miejsce - umożliwi to odblokowanie kratki i powrót do prawidłowej cyrkulacji powietrza...

Opublikowano

Hej rezacze, czytam czytam i doczytac nie moge. Czy ma ktos fotke albo moze opisac jak zakleic ta pieprzona kratke zeby nie furczal SUB???

dzieki z gory

Wuju napisał, że zakleił go taśmą od strony wewnętrznej - myślę, że póki co zrobię tak samo. Docelowo pomyślę jednak nad tym aby przekierować strumień z otworu reflexa w inne miejsce - umożliwi to odblokowanie kratki i powrót do prawidłowej cyrkulacji powietrza...

puki co nie ma żadnych skutków ubocznych :decayed: zawsze zostaje z 2 strony kratka :cool1:

Opublikowano

dajcie jakieś fotki z tym sub'em...

Opublikowano

Problemy z komunikacją:

- jeśli komunikat pojawia się na końcu fazy rozpoznawania(uczenia), to system nie może rozpoznać kół, gdyż jedno albo kilka kół zostały zamontowane bez czujnika.

- czujnik albo inna część tego systemu uległa uszkodzeniu.

- system rozpoznał więcej niż 4 koła w systemie, np. podczas transportu auta z innymi.

- następuje wymiana koła bez aktywnej funkcji "wymiana koła".

- podczas założonym łańcuchów śnieżnych może dojść do zakłóceń.

- na skutek błędu w komunikacji system może być nie aktywny.

- nadajniki o tej same częstotliwości poprzez wytwarzanie silnego pola magnetycznego mogą prowadzić do czasowego zakłócania sygnału.

- spróbować na tyle ile to możliwe usunąć wszelkie zakłócenia i wybrać w systemie "wymiana koła". Jeśli to nie pomoże proszę skontaktować się z fachową pomocą.

i to by było na tyle.

Jest tu jeszcze takie info. że pomiary ciśnienia przed zapisem powinno się robić na zimnych oponach, bo każdy wzrost temp. opon o 10C to ciśnienie w oponie wzrasta o ok 0,1bar.

Opublikowano

dajcie jakieś fotki z tym sub'em...

ja również poproszę o fotki... mi też coś charczy :kox: to chyba jakiś rezonans jest...
Opublikowano

Problemy z komunikacją:

- jeśli komunikat pojawia się na końcu fazy rozpoznawania(uczenia), to system nie może rozpoznać kół, gdyż jedno albo kilka kół zostały zamontowane bez czujnika.

- czujnik albo inna część tego systemu uległa uszkodzeniu.

- system rozpoznał więcej niż 4 koła w systemie, np. podczas transportu auta z innymi.

- następuje wymiana koła bez aktywnej funkcji "wymiana koła".

- podczas założonym łańcuchów śnieżnych może dojść do zakłóceń.

- na skutek błędu w komunikacji system może być nie aktywny.

- nadajniki o tej same częstotliwości poprzez wytwarzanie silnego pola magnetycznego mogą prowadzić do czasowego zakłócania sygnału.

- spróbować na tyle ile to możliwe usunąć wszelkie zakłócenia i wybrać w systemie "wymiana koła". Jeśli to nie pomoże proszę skontaktować się z fachową pomocą.

i to by było na tyle.

Jest tu jeszcze takie info. że pomiary ciśnienia przed zapisem powinno się robić na zimnych oponach, bo każdy wzrost temp. opon o 10C to ciśnienie w oponie wzrasta o ok 0,1bar.

Tomek - bardzo dziekuję. Zaraz napiszę Ci do czego doszedłem (próbowałem tłumaczyć trochę na własną rękę ;))

dajcie jakieś fotki z tym sub'em...

ja również poproszę o fotki... mi też coś charczy :kox: to chyba jakiś rezonans jest...

dajcie jakieś fotki z tym sub'em...

Jeszcze nie zrobiliśmy tego ale... zaraz zrobię fotkę i pokażę Wam o co chodzi...

Opublikowano

zrobiłeś? ja byłem zobaczyć czy coś widać ale niestety musiał bym rozbierać wszystko wiec kupa :kwasny:

Właśnie wracam ;)

Oto nasz problem - kratka wylotu powietrza pod prawą tylną lampą - aby się do niej dostać trzeba zrzucić osłonę krawędzi oraz prawy boczek bagażnika no i wzmaka.

kratkasolo.JPG

Powietrze, które wydostaje się z tuby wzmaka przez otwór bass reflexu uchodzi właśnie tą kratką. Kratka od strony zewnętrznej ma zamontowane gumowe osłonki/klapki (po to aby powietrze kurz z zewnątrz nie dostawało się do środka) - strzał powietrza jest na tyle silny, że przy udeżeniu woofera gumki podnoszą się gwałtownie i od razu opadają generując pierdnięcia które tak nas wkurzają. Początkowo myślałem, że cała kratka się trzęsie z powodu "pracy" głośnika niskotonowego... Ustawiłem na próbę wzmaka pod kątem, tak aby reflex dmuchał na podłogę bagażnika. Podkręciłem "dół" dość mocno i... zero pierdzenia. Zatem powodem jest gwałtowny przepływ powietrza a nie rezonans...

kratkaisub.JPG

Plan jest taki aby tak jak wuju - zakleić czymś tą kratkę od środka. Optymalnie jednak można by się pobawić i spróbować dołożyć do wzmaka jakiś dodatkowy element który kierowałby strumień powietrza w innym kierunku niż kratka wylotu powietrza...

otworsub.JPG

To tyle ;)

Opublikowano

nie ma chyba za bardzo na to miejsca :tongue4:

z 2 strony też jest kratka wiec 1 można zakleić, drzwi się bez problemu zamykają :wink4:[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2010, 15:25_________________________________________________teraz mam takie pierdolniecie :kox: ze zaczęła mi pierdzieć klamka ta w boczku przy subie :wallbash::polew:

Opublikowano

nie ma chyba za bardzo na to miejsca :tongue4:

z 2 strony też jest kratka wiec 1 można zakleić, drzwi się bez problemu zamykają :wink4:

Myślałem aby zgrzać z subem jakąś rurkę i skierować powietrze pod spodem w kierunku przeciwny do kratki - jednak faktem jest, że jej zaklejenie to najszybszy i najbardziej ekonomiczny sposób na pozbycie się pierdzenia :wink4:

teraz mam takie pierdolniecie :kox: ze zaczęła mi pierdzieć klamka ta w boczku przy subie :wallbash::polew:

Jak nie urok to sraczka :decayed::polew: :polew:

Opublikowano

nie ma chyba za bardzo na to miejsca :tongue4:

z 2 strony też jest kratka wiec 1 można zakleić, drzwi się bez problemu zamykają :wink4:

Myślałem aby zgrzać z subem jakąś rurkę i skierować powietrze pod spodem w kierunku przeciwny do kratki - jednak faktem jest, że jej zaklejenie to najszybszy i najbardziej ekonomiczny sposób na pozbycie się pierdzenia :wink4:

ale jak nie wypuścisz powietrza na zewnątrz to i tak pod tapicerką będzie się robiło takie ciśnienie ze i tak pewnie klapki będą się podnosić i pierdzieć :cool1:

Opublikowano

A nie można spuścić tego ciśnienia gdzieś w dół jakąś rurką pcv? :decayed:

Opublikowano

tylko dobrze klejącą taśmą to zrób, co by trzymała się i na środku kratki bo jak się membrana zrobi to też może prykać :gwizdanie:[br]Dopisany: 09 Kwiecień 2010, 15:36_________________________________________________

A nie można spuścić tego ciśnienia gdzieś w dół jakąś rurką pcv? :decayed:

pod wydech można podpiąć będzie ładnie burczał w końcu :polew: :polew:

Opublikowano

a nie mozna wywalic kratki i wcisnac jakas gabke co by separowala kurz z zewnatrz a jednoczesniej nie drgala i stukala?

Opublikowano

a nie mozna wywalic kratki i wcisnac jakas gabke co by separowala kurz z zewnatrz a jednoczesniej nie drgala i stukala?

Też o tym myślałem - jakiś minimalny przepływ powietrza przez gąbkę będzie a kurz nie powinien dostawać się do wewnątrz. Przy okazji spawania końcówek w poniedziałek pęknie jakiś patent ;)

Opublikowano

ciekaw jestem czy jakies szczatki z przed liftu Ci zostaly, mozliwe ze cos bym zarekwirowal :kox:

Opublikowano

ciekaw jestem czy jakies szczatki z przed liftu Ci zostaly, mozliwe ze cos bym zarekwirowal :kox:

Od cholery ;) Przy wolnej chwili zrobię jakiś spis :good:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...