Bart-S Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 20 Kwietnia 2010 W imieniu swoim i żony - naprawdę bardzo dziękujemy Wszystkim za życzenia Dziadek - fajna sprawa z 3D ale nie wiem czy znajdę coś takiego w pobliżu. Mamy świetną prowadzącą i mimo jak widzisz słabszego sprzętu mam zamiar się jej trzymać Wracając jeszcze do springów na tył - myślę czy nie spróbować jeszcze raz z H&R -35mm - tylko tym razem od FWD. Te które siedzą u mnie obecnie są od Q - widocznie są na tyle twarde, że nie puszczają zadka w dół. Ew pozostaje opcja -50mm ale od Q co by nie ważyło się obcierać BTW - ile waży mechanizm różnicowy?
H4mm3R Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Bartku z mojej strony również gratki Co do znikającego powietrza - próbowałeś wpompować azot zamiast powietrza? Z doświadczenia wiem, że jest lepszy do opon niskoprofilowych i na lato
KOval81 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Quattro może być około 140-150kg cięższe od FWD (strzelam, więc może być pudło :gwizdanie: - oczywiście wszystkie graty) Bart - a ja potrzebuję informacji od Ciebie - jakie w naszych paździerzach jest dopuszczalne obciążenie przedniej i tylnej osi? Szukam jakichś spingów, znalazłem właśnie H&R: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=997996338 tylko są dwa rodzaje - 29369-1 oraz 29369-2 jedne są DO, a drugie OD obciążenia przedniej osi 1050kg Będzie to jakaś różnica?
Flyer Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Bartek, z tymi cisnieniami opon to bardzo dziwna sprawa... Argument zbyt waskich opon jest z kosmosu. Czemu w takim razie ludzie jezdza na 225/40/18 z reguly na 8J felgach? Ja nie mialem zadnych problemow z cisnieniem Dobry ten wulkanizator? ps. ja pompowalem chyba 2,8-2,9 bara.
fantastic Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Quattro może być około 140-150kg cięższe od FWD (strzelam, więc może być pudło :gwizdanie: - oczywiście wszystkie graty) Bart - a ja potrzebuję informacji od Ciebie - jakie w naszych paździerzach jest dopuszczalne obciążenie przedniej i tylnej osi? Szukam jakichś spingów, znalazłem właśnie H&R: http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=997996338 tylko są dwa rodzaje - 29369-1 oraz 29369-2 jedne są DO, a drugie OD obciążenia przedniej osi 1050kg Będzie to jakaś różnica? KOval81 warto Ci kupować używki za 500pln + przesyłka ? wczoraj zamówiłem EIBACH PRO KIT za 770PLN komplet, przesyłka 0PLN kurierem od importera, nówki sztuki Dzisiaj kurier już ma je dowieść Masz tu link do AVANTA: Jest to bezpośredni importer na Polskę - adres ze strony EIBACH.COM http://www.prince.com.pl/ Jeśli to te to masz nawet obrazek tańsze niż moje http://www.prince.com.pl/go/_info/?user_id=595856&lang=pl&form[c1]=1&form[c2]=3&form[c3]=1263
KOval81 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zastanawiam się dopiero, bo chodzi mi po głowie coś -35 mm - mam obawy, że -30 będzie za mało troszkę w stosunku do tego, jak obecnie siedzi mi tył i po tym, co zobaczyłem u Bart-S'a Dodatkowo ponoć Eibach jest twardy, a ja nie będę ich zakładał do amorów 1BE :gwizdanie:
wuju Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Zastanawiam się dopiero, bo chodzi mi po głowie coś -35 mm - mam obawy, że -30 będzie za mało troszkę w stosunku do tego, jak obecnie siedzi mi tył i po tym, co zobaczyłem u Bart-S'a Dodatkowo ponoć Eibach jest twardy, a ja nie będę ich zakładał do amorów 1BE :gwizdanie: ja mam -30 z tyłu weiteca jak byś chciał zobaczyć dla porównania
KOval81 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 wuju - a mierzyłeś z ciekawości tył od prostego podłoża do góry nadkola? Bo moja "dupcia" siedzi strasznie nisko jak na mój gust... Bartek - mam nadzieję, że wybaczysz OT pod Twoją nieobecność [br]Dopisany: 20 Kwiecień 2010, 12:57_________________________________________________A d*pa tam - zapomniałem, że Ty masz 19" :gwizdanie:
fantastic Opublikowano 20 Kwietnia 2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2010 U mnie na 17" felach, 225/45 , zawias 1BA lewa strona 675mm prawa strona 680mm
wrclaguna Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Bartek u mnie sa takie przetwornice w halogenach 2 lat gwarancji :> sprobuje poszukac sprzedawcy na ALLEGRO
Bart-S Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Bartek u mnie sa takie przetwornice w halogenach 2 lat gwarancji :> sprobuje poszukac sprzedawcy na ALLEGRO OK Mam 3 tygodnie aby coś kupić - na 15.V umówiłem się na ściągnięcie zderzaka. Przewalimy sensory PDC - dokończymy Homelinka i założymy HIDy 6k.
Flyer Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Jak tam z tymi cisnieniami w kolach?
Bart-S Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Nawaliłem dziś 3 ATM i... d*pa, jak tylko rozgrzeję opony to momentalnie ucieka 0,5 bara. Z drugiej strony koło z którym wcześniej miałem problem - okazało się, że nakładka wentylka była nie dokręcona. Od czasu gdy dokręciłem - prawa strona pod kątem ciśnienia jest OK. Pozostaje jeszcze to jedno koło - może dziś znajdę chwilę czasu na wulkanizę.
HiRide Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Nawaliłem dziś 3 ATM i... pupa, jak tylko rozgrzeję opony to momentalnie ucieka 0,5 bara. Z drugiej strony koło z którym wcześniej miałem problem - okazało się, że nakładka wentylka była nie dokręcona. Od czasu gdy dokręciłem - prawa strona pod kątem ciśnienia jest OK. Pozostaje jeszcze to jedno koło - może dziś znajdę chwilę czasu na wulkanizę. Nie jest to wina czujnika cisnienia ?Ja tak mialem -wulkanizator uszkodzil czujnik i powietrze bardzo powoli uciekalo.Potem musial za niego zwrocic kase
Bart-S Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Koło sprawdzone - powietrze spierdzielało zaworem (nie dokręcony). Po korekcie wygląda na to, że jest OK - w niedzielę w trasie na spota będzie okazja aby sprawdzić Ostatnie pomiary spalania wg. FIS (na tempomacie, pasażerka na pokładzie, brak dodatkowego obciążenia, wiatr średnio umiarkowany ): 90km/h - 5.5L 110km,h - 6.5L 130km/h - 7.5L Wniosek - na obecnych kołach spalanie poszło 1L w górę Na baku zamiast 800km robię teraz 700km.
wuju Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 mi 0.5 więcej komp pokazał na 120 km. wyszło mi przy normalnej jeździe średnie 5,6 [br]Dopisany: 23 Kwiecień 2010, 18:48_________________________________________________a przeskoczyłem z 15
HiRide Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Koło sprawdzone - powietrze spierdzielało zaworem (nie dokręcony). Po korekcie wygląda na to, że jest OK - w niedzielę w trasie na spota będzie okazja aby sprawdzić Ostatnie pomiary spalania wg. FIS (na tempomacie, pasażerka na pokładzie, brak dodatkowego obciążenia, wiatr średnio umiarkowany ): 90km/h - 5.5L 110km,h - 6.5L 130km/h - 7.5L Wniosek - na obecnych kołach spalanie poszło 1L w górę Na baku zamiast 800km robię teraz 700km. U mnie przy 100km/h srednie spalanie wedlug FISa -5.4L a teraz przy kolach 18' i oponach 235 pokazuje 6.0 Przy delikatnej jezdzie trasa/miasto spalanie wychodzilo 5.7 a teraz 6.3 Jednym slowem kicha.
HiRide Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 coś za coś Panowie no nie wiem nie wiem kolega w golfie IV 1.9 tdi mial kola 15 a teraz ma 18"225 -spalanie srednie wedlug FISa 5.2 a na 18 pokazuje to samo lub czasami 5.3
Rekomendowane odpowiedzi