siemi1 Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Białe fele i biały dach hehe jakos tak srednio mi to pasuje jak by bylo na dwrot to tak a e felgi RS4 to najladniejsze sa:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Flyer zmieniasz S-kę na S-Line? Why! For manej... A na powaznie - znudzilo mi sie eS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KOval81 Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Mi się jakoś No 1 - RS4 nie widzi w B6, chyba, że przy glebie w granicach -35 - 40 mm i w 19" jak u adamooo (18" na tych -35,-40 też wygląda ładnie). Jakoś sam rozważałem sporo czasu nad felgą i wziąłem RS6, bo najładniej jak dla mnie wyglądała do masywnej budy B6. W zasadzie jednak wszystkie modele mają swój urok - co nie weźmiesz, będzie ładnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arki Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Jak powiedział tak zrobił. Bartek gratuluje cierpliwości i uporu w dążeniu do celu. Pamiętam Twoją niunię jak kupiłeś, natomiast teraz jest Piękna sprawa. Mnie też czeka wymiana żarówek do jazdy dziennej i postoju na LEDy A propos felg napiszę Ci tak: skoro od samego początku robiłeś mody dla S-LINE to felgi wybierz S-LINE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 6 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Bardzo dziękuję za wszystkie opinie i podpowiedzi... Niestety ze względu na to że w ciągu ostatniego czasu nazbierało się troszkę rzeczy do zrobienia muszę odłożyć zakup felg na później. Tak sobie pomyślałem że skoro opisuję już w tym wątku całą historię mojej niuńki - to wypada też opisać usterki które "nam" się przytrafiły... kiedyś będę chciał to auto sprzedać, może dzięki temu ktoś uzna że historia jest bardziej wiarygodna... Pisałem już wcześniej o wymianie napędu w RNS-E (nie czytało navi) i łożyska w tylnym lewym kole (ori się rozjechało, założyłem SKF). Padło też koło pasowe (sprzęgiełko) alternatora - ponoć bardzo częsta usterka w B6/B7. Generalnie same pierdoły... Oprócz tego autko już przy kupnie miało ślad po drobnej kolizji parkingowej na tylnym lewym błotniku. Paru kolegów doradzało mi abym tego nie robił ale wrodzony pedantyzm na to nie pozwolił Tak to wyglądało przed... (fotki po lakierowaniu są w pierwszym poście, sesja wiosenna) Przy okazji wizyty u VarioTecha okazało się że słychać delikatny stuk przy obracaniu kierownicą (mnie nie przeszkadzało, zwykle głośno słucham muzy w aucie ale profesor już wykrył ). Po dostaniu się do układu kierowniczego okazało się że problemem jest luz który pojawił się w maglownicy. Chciałbym to wyeliminować - odpuszczam jednak zakup nowej części (w ASO wołają 3100). Interesuje mnie regeneracja - jeśli ktoś może coś doradzić w tej kwestii - zapraszam tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_luzy_w_maglownicy-t81112.0.html Oprócz tego od jakiegoś czasu oprócz normalnej pracy silnika, spod maski słyszę jakieś dodatkowe, nieprzyjemne dźwięki - są słyszalne tylko w dolnym zakresie obrótów (ok 900), na biegu jałowym - jak dodam gazu, klekot (bo tak trzeba to nazwać) znika. Na jałowym nie brzęczy to jednostanie tylko od czasu do czasu - aby wywołać ten dźwięk sztucznie zaciągam ręczny, wrzucam wsteczny i delikatnie puszczam gaz. Hałas jest słyszalny w środkowej, lewej części chłodnicy (lub za nią). Znów wszelkie sugestie i uwagi mile widziane w wątku: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_dziwne_dzwieki_pod_maska-t82779.0.html Na koniec sprawa która przytrafiła mi sie kilka dni temu... Wieczorem parkuję auto w garażu, patrzę na przednią szybę i... pęknięcie na 15cm od słupka A. Do wymiany przednia szyba ;( Nawet nie wiem kiedy to się stało (i jak, pewnie zebrałem z jakiejś gałęzi czy czegoś...) Zastanawiam się nad założeniem ogrzewanej ale okazało się to trudniejsze niż myślałem: http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_wymiana_szyby_czolowej_na_ogrzewana_elektrycznie-t82624.0.html Z pozytywnych rzeczy - "VT's LED MOD" ukończony... Bartek - jeszcze raz wielkie dzięki! Robota pierwsza klasa, wszystko gra i trąbi Najważniejszy jest jednak fakt że mod jest praktycznie bezinwazyjny jeśli chodzi o ori instalację - w razie potrzeby demontujemy nasz "dodatek" i pod maską mamy ponownie fabrykę... .. Po wszystkim trzeba jeszcze przymocować rezystor do jakiegoś pobliskiego elementu karoserii (będzie spełniać funkcję dodatkowego radiatora) i praca skończona. FIS nawet nie pisnął... Światełka pochodziły trochę, a następnie sprawdzaliśmy na ile grzeją się rezystory - były ciepłe ale dało się je utrzymać w rękach więc nie jest tak źle. Teraz czekać czy LEDy nie będą padać, ale myślę że skoro u VarioTecha i Malika nie klękły do tej pory to jest nadzieja że u mnie też się uda Tak to wygląda na żywo: Nowe żarówki dają mniej niebieskiego światła niż LEDy z Kimoto - wciąż jednak nie jest to 4300k, mnie się jednak podoba i tak już zostanie No to tyle, ale mi esej wyszedł Przynajmniej mam odbębnione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ukasz699 Opublikowano 6 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2009 Wiesz Bartolini ogolnie to pekniete szyby w B6 jest jakas plaga Widzialem wiele oglaszen gdy szukalem swojej i ogladalem na zywo wlasnie z peknieciami takimi jak u Ciebie.. Grom wie od czego to sie dzieje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 11 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 Luke, u mnie ewidentnie coś przywaliło - był ślad na szybie przy pęknięciu.[br]Dopisany: 07 Czerwiec 2009, 13:02_________________________________________________Nowy zakup (narazie tyłek) Michelin PilotSport 235/45 (bieżnik 6mm) Po wymianie zasłużonych już "Pirelek" na w/w problem który pojawił się po założeniu dystansów na tylną ośkę (bicie powyżej 100kn/h) nareszcie zniknął Jeździ się płynnie i przyjemnie - brak bicia, hałasu i drgań, no i w koleinach czuję się pewniej Założone dystanse to 17mm (...muszę w końcu zabrać się za czyszczenie tarcz :gwizdanie:) Małe porównanie przed vs. po (kurcze, jak widać dla 17" z ET 45 przydałoby się jeszcze kilka mm ale spece odradzają - zresztą podobnie jak zakładanie dystansów na przód, no nic wyrównam sobie 18" albo 19" ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romano_m Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Witam serdecznie Bart-S interesuje mnie ile jest i jaki numer mają spinki do listwy ozdobnej tylnej szyby bocznej (te montowane pod szybą). Miałem małą "awarię" i musiałem wymienić jedną z tych szyb. Niestety nie byłem obecny przy wymianie a widzę, że listwa montowana pod szybą nie jest dobrze (sztywno) osadzona. Jest luźna i podejrzewam, że jest to wina zużytych spinek. Stąd moje pytanie o ich liczbę i numer części. Mam nadzieję, że ta listwa jest montowana tylko na spinki? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 18 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Z opisu widzę że masz B6 '02 - od 04' wzwyż (łącznie z B7) chrom montowało się na spinki. We wcześniejszych wersjach z tego co mi wiadomo listwa ozdobna była na stałe zespolona z szybą... ale mogę się mylić bo nie widziałem tej części na żywo. U mnie były potrzebne 4 spinki (na jedną stronę) - listwę ozdobną nakłada się na dolną uszczelkę tylnej szyby bocznej a do karoserii mocuje się ją od dołu własnie za pomocą tych spinek. Nr spinki to: 8E5 853 929A - koszt 14zł/1szt. Możliwe że będziesz potrzebował jeszcze nity: N 907 878 02 - 3zł/1szt. Niestety tak jak napisałem wcześniej - nie mam pewności jak to tak naprawdę wygląda u Ciebie - może zadzwoń do zakładu gdzie wymieniano Ci szybę i zapytaj jak to wyglądało podczas podmianki? Powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantastic Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 NO Bartolini powiem Ci panie końska fura - musimy się zgadać w sprawie modów :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 FAN widzimy się po Twoim powrocie - jeśli nie zgramy się w tygodniu to "podebatujemy" przy 0.7 tydzień później w Pile [br]Dopisany: 19 Czerwiec 2009, 19:10_________________________________________________Problem z hałasującym kołem pasowym kompresora klimatyzacji - rozwiązany. Wymieniłem gumowe klocki znajdujące się we wnętrzu koła (stare się rozsypały). Do tego wyczyszczenie koła i ponowne nabicie układu. Łożyska OK. Koszt operacji 350zł. Teraz znów mam cichutko Więcej szczegółów - tutaj: http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_dziwne_dzwieki_pod_maska-t82779.30.html Jak nie urok to sraczka - dziś zapaliła mi się kontrola okładzin. Muszę szybko dobrać jakieś klocki bo w piątek mam wyjazd (800km) - polecice coś konkretnego czy mam brać ori? (no chyba że tyle km wytrzymają jeszcze)? Wydaje mi się też, że pęknięcie na przedniej szybie coraz bardziej się powiększa - nie wiem czy robić to teraz, trochę się boję że w trasie może strzelić mi w papę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Kontrolka okladzin? Sprawdz poziom plynu hamulcowego. Ja tak mialem i na klockach przelecialem jeszcze prawie rok. Co do szyby - zrob fote. Ja jezdzilem jakis czas ze sporym pajakiem wokol mocowania lusterka i nic nie strzelilo. IMO nic sie nie stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cineksik Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 jak kontrolka na fisie bez wykrzyknika () to klocki przód, jak (!) to sprawdź poziom płynu, dzisiaj u siebie wymieniałem na przodzie i na tyle - wszystko ATE + płyn ATE SL6 dot 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Płyn hamulcowy jest OK (między max a min ze wskazaniem na max) - znaczek jest żółty, jak miałem problemy z płynem to z tego co pamiętam był czerwony i tak jak piszesz Marcin - był wykrzyknik. Poza tym klocki naprawdę się kończą - już od jakiegoś czasu czekam aż wywali mi je na FISie Pytanie tylko ile km mogę jeszcze zrobić - wiem że to pytanie teoretyczne bo wszystko zależy od stylu jazdy ale... powiedzmy że mam zamiar je oszczędzać. Chciałbym przeciągnąć wymianę bo w grę wchodzi swap tarcz 288 na 312 - w sierpniu chciałbym założyć 19" takie jak Twoje Flyer (tylko polerowane, ciemne w środku) - no i przy tym od razu podmianka tarcz na większe - no i dopiero z nowymi tarczami, nowe klocki. Strzelam że do tego czasu zrobię jakieś 2000/3000km. Jak myślisz - okładziny wytrzymają tyle? (jest jakieś 5-6mm). Jeśli chodzi o szybę to fotkę masz na str. 11, post w którym opisuję usterki - minęły 4 tygodnie i pęknięcie poszło kilka cm w kierunku lusterka. Mam do wyboru wpakować się na szybko w Pilkingtona 400/500zł z założeniem albo poczekać i upolować coś ori na allegro w tej samej cenie. Oprócz obawy że szyba klęknie mi w trasie dochodzi jeszcze możliwość skasowania dowodu... Tak jak napisałem, jak nie urok to sraczka Marcin - możesz mi powiedzieć ile zapłaciłeś za ten komplecik ATE, no i gdzie go mogę nabyć? Czyli zgodnie z zaleceniem wymieniałeś od razu płyn hamulcowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Ja zalozylem piklingtona... nowka, wyglada jak ori. Nie baw sie w uzywki... ciekaw jestem jak ludzie je wyjmuja i sprzedaja - bo bardzo latwo jest uszkodzic szybe :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 I tak chyba zrobię - generalnie wszyscy polecają tą markę. Niby to samo co OOOO tylko brak wybitego logo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cineksik Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Marcin - możesz mi powiedzieć ile zapłaciłeś za ten komplecik ATE, no i gdzie go mogę nabyć? Czyli zgodnie z zaleceniem wymieniałeś od razu płyn hamulcowy? ja zamiawiałem od kumpla prosto z hurtowni i dałem 180 zł za przód i 100 zł za tył + płyn w intercarsie 1 litr 42 zł (mieli też klocki, także możesz u nich zamówić ale cena jaką mi zaśpiewali wyniosła około 400 zł :gwizdanie:)[br]Dopisany: 01 Lipiec 2009, 19:11_________________________________________________i mam jeszcze ciekawostkę - po tym jak u mnie wyskoczył błąd sprawdziłem wzrokowo okładziny na podnośniku i okazało się że tył jest zjechany a przód niebardzo, przy wymianie okazało się że klocki na przodzie mimo tego iż wyglądały jeszcze na dosyć grube doszły już do czujnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart-S Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Hmm na allegro znalazłem przód ATE za 195zł, za tył Lucasa 49zł. ASO to jakaś porażka - odpowiednio 454zł i 290zł I nie wiem czy jest to cena za komplet na ośkę czy na jedną tarczę... No nic, teleportuję się do działu hamulcowego i zaczynam się uczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cineksik Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 w nowy katalogu promocyjnym Audi klocki na przód są za 354 zł, ale i tak nie warto przepłacać[br]Dopisany: 01 Lipiec 2009, 19:19_________________________________________________zobacz w dziale rabaty/promocje może znajdziesz kogoś kto będzie miał takie gadżety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi