Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Po wypadeku nie odpala, żadnych błędów w VAgu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miałem ostatnio kolizję uszkodzony był pas przedni, chłodnice, lampy, osłona rozrządu. Dziś założyłem cały przód. Wzrokowo sprawdziłem rozrząd wydaje się być ok.

Niestety silnik nie chce odpalić. Rozrusznik kręci dźwięk wydaje normalne odgłosy. Po podłączeniu vaga brak błędów. Żadna kontrolka się nie świeci(niepotrzebna). Generalnie silnik zgasł zaraz po strzale.

Nie mam pomysłu od czego zacząć. Ma ktoś jakieś pomysły?

pozdrawawiam

Opublikowano
Wzrokowo sprawdziłem rozrząd wydaje się być ok.

Szkoda że jak miałeś zdemontowane uszkodzone elementy to nie upewniłeś się na 100 % że z rozrządem jest wszystko ok. Przejdź może na dział z logami może da się na wyłączonym silniku zrobić potrzebne logi do ustalenia problemu, bo z tego co piszesz to brak jest błędów w pamięci kompa. :hi:

Opublikowano

nie ma tam zadnego czujnika zderzeniowego ktory unieruchamia silnik w trakcie kolizji?glosno mysle panowie tylko

Opublikowano

A w A4 nie ma tego pierdolnika zderzeniowego? Nie wiem jak tu jest ale we francuzie mam pod machą taki pstryczek który odbija przy uderzeniu i odcina zapłon, ot taki bezpiecznik...

---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ----------

nie ma tam zadnego czujnika zderzeniowego ktory unieruchamia silnik w trakcie kolizji?glosno mysle panowie tylko

no właśnie :wink:

Opublikowano

w masterze jest takie cus kiedys w programie "usterka" tez byla o tym mowa bo paru mechaniorow nie moglo uruchomic bodajze poldka caro

Opublikowano

generalnie po przejrzeniu kilku for jestem prawie pewien audi a4 b5 nie posiada owego czujnika zderzeniowego.

Chyba że się mylę?

Na co zwrócić uwagę przy rozrządzie? Przecież ściągnąć przód to bardzo szybko:)

Opublikowano

kolego jak rozbieralem przod rzucilo mi sie w oczy bodajze na lewej podluznicu jest taka puszka pod spodem tylko wlasnie nie wiem czy to nie jest od poduch ale warto sprawdzic mysle ze jakby Ci rozrzad sie przestawil to bylby koniec silnika bo o 1 zabek raczej jest nie mozliwe zeby sie przestawil

Opublikowano

ustaw rozrzad w punkcie ot na kole zamachowym wtedy w pompe musi wejsc pret o srednicy bodajze 6mm ale naprawde watpie w to aby rozrzad mogl przeskoczyc odkrec rurke i zobacz czy podaje paliwo pompa

Opublikowano

tak obojetnie od ktorego 1,2,3,4 bez roznicy popusc nakretke od wtryskiwacza musi tam sie pojawic ropa

Opublikowano

sprawdzałem ropa leci przy kręceniu. Pod lewą podłużnicą faktycznie znajduje się jakiś czujnik lecz wygląda na nienaruszony (uderzenie było w prawy przód)

Więc nie mam już pomysłu

Opublikowano

moze to jest jakis udarowy czujnik ? ale skoro ropa idzie to wydaje sie oki powinien gadac ale czemu nie chce:shock3:ustaw rozrzad w polozeniu 0

Opublikowano
sprawdzałem ropa leci przy kręceniu

....to, że "leci" nie znaczy, że "powinien gadać" :facepalm: tu kolego istotne jest czy pod właściwym ciśnieniem odpowiednia dawka i przede wszystkim we właściwym momencie podawana jest do silnika. Zatem zamiast dywagacji pierwsze co powininno zostać zrobione po tym jak silnik zgasł po uderzeniu to sprawdzenie ustawienia rozrządu bo samo stwierdzenie, że "silnik kręci normalnie więc chyba nic się z nim nie stało" nic nam nie daje....

Opublikowano
moze to jest jakis udarowy czujnik ? ale skoro ropa idzie to wydaje sie oki powinien gadac ale czemu nie chce:shock3:ustaw rozrzad w polozeniu 0

Pod lewą podłużnicą jest moduł odpowiadający za wentylator chłodnicy.

Opublikowano

Kolego rozrządem kręci normalnie nic nie stuka nic nie puka? :D

Możesz podpiąć VAGa na zapłonie i podczas kręcenia obserwować dawkę w grupie 001 i kąt w 004 żeby chociaż trochę ocenić rozrząd. Przy okazji zobacz jakie pokazuje obroty.

Kolejna sprawa silnik tylko kręci ale nic nie łapie i nie chyba? czuć spalinami po dłuższym kręceniu czy nic?

Jeżeli z rozrządem wszystko jest ok to prawdopodobnie coś w elekryce jest nie halo, sprawdź przewody od zaworu stop na pompie, od n108 i od nastawnika czy jest ok.

Przewody od czujnika położenia wału też sprawdź. Bezpieczniki sprawdź czy nie spaliło podczas wypadku.

Więcej pomysłów chyba nie mam. Powodzenia życzę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...