gadzior.exe Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Miałem ostatnio kolizję uszkodzony był pas przedni, chłodnice, lampy, osłona rozrządu. Dziś założyłem cały przód. Wzrokowo sprawdziłem rozrząd wydaje się być ok. Niestety silnik nie chce odpalić. Rozrusznik kręci dźwięk wydaje normalne odgłosy. Po podłączeniu vaga brak błędów. Żadna kontrolka się nie świeci(niepotrzebna). Generalnie silnik zgasł zaraz po strzale. Nie mam pomysłu od czego zacząć. Ma ktoś jakieś pomysły? pozdrawawiam
Jey_Di Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 Wzrokowo sprawdziłem rozrząd wydaje się być ok. Szkoda że jak miałeś zdemontowane uszkodzone elementy to nie upewniłeś się na 100 % że z rozrządem jest wszystko ok. Przejdź może na dział z logami może da się na wyłączonym silniku zrobić potrzebne logi do ustalenia problemu, bo z tego co piszesz to brak jest błędów w pamięci kompa.
tomx Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 nie ma tam zadnego czujnika zderzeniowego ktory unieruchamia silnik w trakcie kolizji?glosno mysle panowie tylko
sokal Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 A w A4 nie ma tego pierdolnika zderzeniowego? Nie wiem jak tu jest ale we francuzie mam pod machą taki pstryczek który odbija przy uderzeniu i odcina zapłon, ot taki bezpiecznik... ---------- Post dopisany at 21:04 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ---------- nie ma tam zadnego czujnika zderzeniowego ktory unieruchamia silnik w trakcie kolizji?glosno mysle panowie tylko no właśnie
tomx Opublikowano 27 Października 2012 Opublikowano 27 Października 2012 w masterze jest takie cus kiedys w programie "usterka" tez byla o tym mowa bo paru mechaniorow nie moglo uruchomic bodajze poldka caro
gadzior.exe Opublikowano 28 Października 2012 Autor Opublikowano 28 Października 2012 generalnie po przejrzeniu kilku for jestem prawie pewien audi a4 b5 nie posiada owego czujnika zderzeniowego. Chyba że się mylę? Na co zwrócić uwagę przy rozrządzie? Przecież ściągnąć przód to bardzo szybko:)
tomx Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 kolego jak rozbieralem przod rzucilo mi sie w oczy bodajze na lewej podluznicu jest taka puszka pod spodem tylko wlasnie nie wiem czy to nie jest od poduch ale warto sprawdzic mysle ze jakby Ci rozrzad sie przestawil to bylby koniec silnika bo o 1 zabek raczej jest nie mozliwe zeby sie przestawil
gadzior.exe Opublikowano 28 Października 2012 Autor Opublikowano 28 Października 2012 silnik kręci normalnie więc chyba nic się z nim nie stało. Może np przeskoczył na pompie i dlatego nie odpala ale nie mam pomysłu jak to sprawdzić
tomx Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 ustaw rozrzad w punkcie ot na kole zamachowym wtedy w pompe musi wejsc pret o srednicy bodajze 6mm ale naprawde watpie w to aby rozrzad mogl przeskoczyc odkrec rurke i zobacz czy podaje paliwo pompa
gadzior.exe Opublikowano 28 Października 2012 Autor Opublikowano 28 Października 2012 którą rurkę? od któregoś wtryskiwacza?
tomx Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 tak obojetnie od ktorego 1,2,3,4 bez roznicy popusc nakretke od wtryskiwacza musi tam sie pojawic ropa
gadzior.exe Opublikowano 28 Października 2012 Autor Opublikowano 28 Października 2012 sprawdzałem ropa leci przy kręceniu. Pod lewą podłużnicą faktycznie znajduje się jakiś czujnik lecz wygląda na nienaruszony (uderzenie było w prawy przód) Więc nie mam już pomysłu
tomx Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 moze to jest jakis udarowy czujnik ? ale skoro ropa idzie to wydaje sie oki powinien gadac ale czemu nie chce:shock3:ustaw rozrzad w polozeniu 0
alest Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 sprawdzałem ropa leci przy kręceniu ....to, że "leci" nie znaczy, że "powinien gadać" tu kolego istotne jest czy pod właściwym ciśnieniem odpowiednia dawka i przede wszystkim we właściwym momencie podawana jest do silnika. Zatem zamiast dywagacji pierwsze co powininno zostać zrobione po tym jak silnik zgasł po uderzeniu to sprawdzenie ustawienia rozrządu bo samo stwierdzenie, że "silnik kręci normalnie więc chyba nic się z nim nie stało" nic nam nie daje....
machina Opublikowano 28 Października 2012 Opublikowano 28 Października 2012 moze to jest jakis udarowy czujnik ? ale skoro ropa idzie to wydaje sie oki powinien gadac ale czemu nie chce:shock3:ustaw rozrzad w polozeniu 0 Pod lewą podłużnicą jest moduł odpowiadający za wentylator chłodnicy.
Lishoo Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 Kolego rozrządem kręci normalnie nic nie stuka nic nie puka? Możesz podpiąć VAGa na zapłonie i podczas kręcenia obserwować dawkę w grupie 001 i kąt w 004 żeby chociaż trochę ocenić rozrząd. Przy okazji zobacz jakie pokazuje obroty. Kolejna sprawa silnik tylko kręci ale nic nie łapie i nie chyba? czuć spalinami po dłuższym kręceniu czy nic? Jeżeli z rozrządem wszystko jest ok to prawdopodobnie coś w elekryce jest nie halo, sprawdź przewody od zaworu stop na pompie, od n108 i od nastawnika czy jest ok. Przewody od czujnika położenia wału też sprawdź. Bezpieczniki sprawdź czy nie spaliło podczas wypadku. Więcej pomysłów chyba nie mam. Powodzenia życzę.
gadzior.exe Opublikowano 2 Listopada 2012 Autor Opublikowano 2 Listopada 2012 jakie powinny być wartości w grupie 001 i 004 A gdzie znajduje się czujnik położenie wału bo nie za bardzo mogę go znaleźć pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się