klysek Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 jeszcze nigdy nie widzialem 5tki z przodu zaloz sobie konto na motostat.pl i kontroluj swoje wydatki Ja mam 6,78 srednie z 30k km taki motostat jest najbardziej wiarygodny u mnie jest 7l srednio z 70tys km 30% miasto reszta trasy i autostrady styl mocno dynamiczny zanim nie zaczelem notowac wszytskiego dokladnie tez myslalem ze pali 5l i ja przy tym zostane :grin:
marlon Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Temat troszkę tendencyjny nazwał bym:) Osobiście testowałem AVG 1,9TDi 110KM w budzie Passata B5 Avant - i trasa, 5-bieg, ok ~70km/h (to nie jazda) - średnie fisu to 3,8(!) bez klimy, i z powrotem z klimą 4,2... miasto, krótkie odcinki, przy dynamicznej jeździe, nawet 8-9/100. Wszystko zależy od buta, miasta, czy mamy pomoc (fis) itd... Dodam tylko że ten AVG pali średnio w mieście 7-7,5, mój AFN (2,5TDi) już 7,5-8,5 przy delikatnym traktowaniu w mieście. Aha, dodam że AVG przetestowałem osobiście na trasie 2x600 km Tychy -> Koszalin - i zmieściło się w baku, tzn dolałem za 50zł bo nie chciałem przegiąć. To co fis pokazał to (4,9/100km), jazda normalna (jak to po naszych zaj*** drogach, około 100km/h non stop przy ~ -20st - w styczniu:)
tomx Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 mialem bmw e36 325 i wiem ze na trasie przy 90 wezmie 7 litrow przy psj:decayed: a w miescie 15 takze te roznice sa ogromne mam teraz ahh tez sa te roznice miasto trasa:wink: w trasie piatke ciezko przekroczyc a w miescie poli:grin:
Jay_Z Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Tak jak jeden z kolegów napisał miasto mieście nie jest równe. Ja mieszkam w Bielsku gdzie jest dużo górzystych terenów i jak robie krótkie odcinki do 10 km, do tego niedogrzany silnik to te 8 litrów spokojnie spali. Natomiast jak jeżdże obwodnicą (cały czas 2pas) to auto spala około 6,5 litra. Także uważam, że spalanie w tych granicach w mieście jest normalne.
Kuna Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Ludzie się zastanawiają później nad spalaniem jak w cenie wszędzie jest napisane ze 1.9tdi pali w mieście 5l Kwestia jak kto jeździ i jaka to trasa, temperatura, rodzaj paliwa
Jay_Z Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Dokładnie. Danymi technicznymi które podają też się nie ma co sugerować, ponieważ pochodzą one z Niemiec gdzie są całkiem inne drogi i paliwo.
mo2 Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Miasto 7-8l/100km, głównie krótkie odcinki (4km) do pracy, kilka skrzyżowań, spore wzniesienie-wiadukt. Cykl mieszany 6,5. Trasa- robię kilka razy w roku kurs 2x400km po zwykłych drogach z normalną prędkością i wychodzi 4,4l/100
wojtek3022 Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 u mnie spalanie kampiuta pokazuje 7.5 l - dodam że cały czas jazda po mieścinie
nowal Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 U mnie na felgach 17" w lato w miescie 7.2
Mario82A4 Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Moja średnia to ok 6L tankuje 60l i prawie zawsze robie 1000 Km z czego 300 to trasa reszta po mieście . Po zmianie softu spalanie na takim samym poziomie
YAQB21 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Myślę, że metoda - zalać do pełna, przejechać 100 km, zalać do pełna - jest mówiąc ogólnie mało praktyczna, bo trzeba mieć akurat dystrybutor jak się "ujedzie" 100 km, poza tym, nigdy nie ma pewności, że się zatankuje dokładnie tyle samo co zawsze. Ropa ma to do siebie, że się lubi pienić i jak akurat troszkę więcej się spieni to dystrybutor "odbije" wcześniej, a jak mniej to później. Licząc średnie spalanie z tak krótkiego dystansu, jest duża szansa na spory błąd wynikający z braku pewności, że za każdym razem jest tyle samo paliwa w baku. Wydaje się, że o wiele lepiej jest zatankować pod korek, przejechać X kilometrów (im więcej tym lepiej - w szczególności cały bak) i zatankować pod korek. W takim przypadku to czy zatankujesz 0.5L więcej czy mniej nie będzie miało szczególnego znaczenia przy wyliczeniach. Ja osobiście odpowietrzam zbiornik przy tankowaniu praktycznie 2x (tankuję do odbicia a potem, czekam chwilę, tankuję, odpowietrzam, tankuję, odpowietrzam, tankuję). W ten sposób do baku najczęściej wchodzą jeszcze przynajmniej 2L ropy, licząc od momentu, gdy dystrybutor "odbił" po raz 1-szy. A takie zamieszanie po to, że można założyć, iż za każdym razem mam tyle samo paliwa w baku. Ufffff - tyle wstępu. Teraz mając tak zatankowany samochód robię codziennie po Warszawie ok 70 km (do i z pracy). Spalanie z 4-ch ostatnich zbiorników mieści się mieści się między 6.42 - 6.48 (każde), więc wynik jest powtarzany.
Kuna Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Mi przez ostatnie dni do pracy, 3km 6 skrzyżowań i temperatura -1, średnia około 10l
YAQB21 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 No tak ... diesel się gorzej sprawdza na krótkich odcinkach
Kuna Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Fakt, faktem pomykałem sobie autostradą to pokazało 4.8l/100km ale co z tego jak ja tak jeźdze raz na rok. Normalna jazda 50/50 to spalanie hmm koło 6-6,5l:decayed:
YAQB21 Opublikowano 17 Listopada 2012 Opublikowano 17 Listopada 2012 Kolego, ale Ty widzę masz PD-ka, a wątek jest wybitnie o AFN-ie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się