Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza vag ktoś poradzi ...


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich mam takie coś kolega vagiem prześwietlił moje autko a4 b6 2003 r i wszystko niby ok tylko pojawił się taki błąd 00532 supply voltage 52-10 supply voltage too high, no teraz sam nie wiem szukałem w sieci i na forum jednak jakoś nie widziałem żeby było TOO HIGH. Zazwyczaj widziałem że jest za niskie czyli akumulator do wymiany tu jest inaczej. Sam już nie wiem może sprawdzić klemy i uziemienie czy wszystko styka czy szukać porad elektryka choć wolał bym takich kosztów unikać. Czekam na sugestie i z góry dziękuję. Dodam jeszcze że od początku jak nabyłem autko 2 lata temu miałem ekscesy z palącymi się żarówkami po kolei przód tył wszystkie strony tylko kierunki z przodu nigdy mi się nie spaliły...

Opublikowano

Zazwyczaj winny temu jest alternator a konkretnie regulator napięcia. Warto zatem Vagiem podejrzeć wartość napięcia zasilającego tylko teraz nie pamiętam w której grupie się to sprawdza.

Opublikowano

Sztomel kolega który mi to sprawdzał jest nowicjuszem ja też o tym myślałem sprawdzałem napięcie przy rozruchu nie przekroczyło 14,4 V więc czy to dalej może być regulator napięcia ???

Opublikowano

sprawdz napiecie na pracujacym silniku na biegu jałowym bez obciazenia powino sie miescic 13,8-14,4 jesli bedzie wyrzej to regulator do wymiany .sprawdz tez napiecie przy podwyrzszonych obrotach ok 2000-3000 tez powino nie przekraczac 14,4v

Opublikowano

Nie pamietam przy ilu ale przy około 16v wyrzuci taki błąd a przy wyzszym napieciu w niektorych ecu silnik zgasnie i wyswietli sie blad zablokowany sterownik silnika.

Opublikowano

Jeżeli przy podniesionych obrotach silnika (3000) napięcie wynosi od 13 do 14,5 V alternator i regulator napięcia pracują prawidłowo.

Sprawdź sobie też stabilność regulacji :

- Włącz światła drogowe i powtórz pomiar przy 3000 obr/min. - Zmierzona wartość napięcia nie powinna przekraczać o więcej niż 0,4 V wartości napięcia z poprzedniego pomiaru.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...