dzon do Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Witam wszystkich mam takie coś kolega vagiem prześwietlił moje autko a4 b6 2003 r i wszystko niby ok tylko pojawił się taki błąd 00532 supply voltage 52-10 supply voltage too high, no teraz sam nie wiem szukałem w sieci i na forum jednak jakoś nie widziałem żeby było TOO HIGH. Zazwyczaj widziałem że jest za niskie czyli akumulator do wymiany tu jest inaczej. Sam już nie wiem może sprawdzić klemy i uziemienie czy wszystko styka czy szukać porad elektryka choć wolał bym takich kosztów unikać. Czekam na sugestie i z góry dziękuję. Dodam jeszcze że od początku jak nabyłem autko 2 lata temu miałem ekscesy z palącymi się żarówkami po kolei przód tył wszystkie strony tylko kierunki z przodu nigdy mi się nie spaliły...
Sztomel Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Zazwyczaj winny temu jest alternator a konkretnie regulator napięcia. Warto zatem Vagiem podejrzeć wartość napięcia zasilającego tylko teraz nie pamiętam w której grupie się to sprawdza.
dzon do Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Opublikowano 1 Listopada 2012 Sztomel kolega który mi to sprawdzał jest nowicjuszem ja też o tym myślałem sprawdzałem napięcie przy rozruchu nie przekroczyło 14,4 V więc czy to dalej może być regulator napięcia ???
german81 Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 sprawdz napiecie na pracujacym silniku na biegu jałowym bez obciazenia powino sie miescic 13,8-14,4 jesli bedzie wyrzej to regulator do wymiany .sprawdz tez napiecie przy podwyrzszonych obrotach ok 2000-3000 tez powino nie przekraczac 14,4v
vauxhall95 Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Nie pamietam przy ilu ale przy około 16v wyrzuci taki błąd a przy wyzszym napieciu w niektorych ecu silnik zgasnie i wyswietli sie blad zablokowany sterownik silnika.
Biszczan Opublikowano 1 Listopada 2012 Opublikowano 1 Listopada 2012 Jeżeli przy podniesionych obrotach silnika (3000) napięcie wynosi od 13 do 14,5 V alternator i regulator napięcia pracują prawidłowo. Sprawdź sobie też stabilność regulacji : - Włącz światła drogowe i powtórz pomiar przy 3000 obr/min. - Zmierzona wartość napięcia nie powinna przekraczać o więcej niż 0,4 V wartości napięcia z poprzedniego pomiaru.
dzon do Opublikowano 1 Listopada 2012 Autor Opublikowano 1 Listopada 2012 Dzięki Panowie sprawdzę w najbliższym czasie i dam znać...co i jak
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się