Tabasko Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Koledzy jak w temacie, Potrzebuję sonde lambde do silnika B6 1.8T Q AVJ, wiem tylko tyle że ona ma przewód o długości około 1,20cm. Potrzebuję jakis nr katalogowy lub coś dzięki czemu będe mógł ja kupić. Dzięki za pomoc.
predki74 Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Kolego troszkę dokładnie która sonda są dwie szerokopasmowa i zwykła przed katem czy za
Tabasko Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Opublikowano 6 Listopada 2012 chodzi o tą przed katem sorry że nie okresiłem wczesniej:facepalm:
predki74 Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 06B906265C to chyba ta z brązową końcówka bo z czarną 06B906265D
Łukasz 23 Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 Jak będziesz ją chciał wykręcić to na ciepłym silniku bo jak zimny to ani drgnie
Mario Opublikowano 6 Listopada 2012 Opublikowano 6 Listopada 2012 06B906265C to chyba ta z brązową końcówka bo z czarną 06B906265D to jest stara sonda, tera jest 1K0998262D 1
Tabasko Opublikowano 6 Listopada 2012 Autor Opublikowano 6 Listopada 2012 06B906265C to chyba ta z brązową końcówka bo z czarną 06B906265D to jest stara sonda, tera jest 1K0998262D ano właśnie tu mi się długość zgadza, bo jak miezylem to przewod powinien miec ponad 1 metr. ---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ---------- kurcze to napewno to? zerkam teraz na allegro i jest ta sonda o tym nr ale nie jest do tego silnika AVJ przeznaczona :/
Mario Opublikowano 7 Listopada 2012 Opublikowano 7 Listopada 2012 06B906265C to chyba ta z brązową końcówka bo z czarną 06B906265D to jest stara sonda, tera jest 1K0998262D ano właśnie tu mi się długość zgadza, bo jak miezylem to przewod powinien miec ponad 1 metr. ---------- Post dopisany at 21:37 ---------- Poprzedni post napisany at 21:35 ---------- kurcze to napewno to? zerkam teraz na allegro i jest ta sonda o tym nr ale nie jest do tego silnika AVJ przeznaczona :/ 1K0 jest do AMB, ALT, AVJ, AWA, BFB, BEX
Tabasko Opublikowano 7 Listopada 2012 Autor Opublikowano 7 Listopada 2012 dzięki za podpowiedzi. Czas na wymianę, ale widzę ze na allegro ceny sa dość wysokie 390 zł )
elmartinez Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Kolego nie szukaj takich rzeczy na allegro . Wejdź sobie np. na intercars. Sonda u nich kosztuje katalogowo 422zł. Ja zadzwoniłem i nie mając u nich żadnych rabatów wyniuchałem i sprzedali mi ją za 300zł. Jak chcesz sprawdzić jaką dokładnie masz sondę to wchodzisz tutaj i szukasz:Bosch Automotive Aftermarket - Products - wszystko jak na tacy
elmartinez Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 A tak w ogóle BOSCH robi sondy na pierwszy montaż. Ja jak zadzwoniłem do Intercarsu to chcieli mi sprzedać sondę uniwersalną. Gdzieś wyczytałem na forum TT, że lepiej kupić dedykowaną. Ma ona numer: 0 258 007 090. Zresztą jak masz sondę od nowości to sprawdź jaki tam masz numer wyryty. Powinny być dwa. Jeden numer oem Audi a drugi nr BOSCH-a. I na 99,9% będzie taki jak ci podałem.
Tabasko Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Opublikowano 8 Listopada 2012 jak pytałem w motoryzacyjnym to za tą sondę Boscha chcieli 350zł. Zamienników nie mieli, ale w zasadzie żadnego zamiennika nie chcę. Dziś postaram sie ja wykręcić i spr nr , będzie najbezpieczniej.
pioteros Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 uniwersalne to z grubsza te same sondy tylko że trzeba sobie wtyczke odciąć ze starej, ja zaoszczedziłem 2 stowki bo kupilem uniwersalna NTK (NGK) za 100zł nową zamiast dedykowanej ktora kosztuje prawie 300zł
kkrawat Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Trzeba tylko dobrze polutować przewody i będzie działać - też mam tak zrobione z Boschem
elmartinez Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 uniwersalne to z grubsza te same sondy tylko że trzeba sobie wtyczke odciąć ze starej, ja zaoszczedziłem 2 stowki bo kupilem uniwersalna NTK (NGK) za 100zł nową zamiast dedykowanej ktora kosztuje prawie 300zł No widzisz. Mi chcieli wcisnąć "uniwersalna" która miała polutowaną wtyczkę ale inny numer niż podaje producent. Zdziwiłem się, bo jej cena była 12zł niższa niż tej dedykowanej. Tylko ostrzegam kolegę aby nie dał się na taki numer nabrać bo gra nie jest warta świeczki...
pioteros Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 no niestety wszystko prawie zależy od sprzedawcy ja szukałem sondy po katalogu NGK, podany był numer zamiennika takiego jak ori i obok numer sondy uniwersalnej wiec pomyłki nie mogło być ori uniwersalna sonda dobrego producenta zawsze musi mieć przynajmniej opaski termokurczliwe żeby można było sobie zaadoptować wtyczkę ze starej sondy, niektóre sondy maja nawet dwie wtyczki, żeńską i męską żeby można było sobie od razu podmienić całość w aucie a tamta którą chciał ci wcisnąć widocznie ktoś zwrócił polutowana i nie miał z nią co zrobić
Mario Opublikowano 8 Listopada 2012 Opublikowano 8 Listopada 2012 Z własnego podwórka podpowiem, że stara ori sonda wywalała błędy z grzaniem, wymieniłem ją na sondę Bosch (nową) od kącikowego dilera i po 2tyg zaczęła wywalać te same błędy. Od kiedy zmieniłem na 1K0 mam spokój.
Tabasko Opublikowano 8 Listopada 2012 Autor Opublikowano 8 Listopada 2012 do wykręcenia sondy potrzebny jest jakiś specjalny klucz ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się