Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dzienne okrągłe 4 LED w halogeny


laguna

Rekomendowane odpowiedzi

jak dasz mocniejszy rezystor...przynajmniej 10W to bez problemu..

ja tak mam w kabinie od dwóch miesięcy zasilanie do zmierzchowego....

im większa moc rezystora tym lepiej...

zwróć zresztą uwagę jak kufatec rozwiązał sprawe LEDów w tablicy rejestracyjnej.....rezystory!!

od kiedy jednostką rezystora jest wat? podaj jaką masz resystancje tego opornika albo jakiego koloru paski masz na tym oporniku!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuje się rezystor o odpowiedniej wartości, rezystor z radiatorem, przykręcasz do metalowej części samochodu i temat załatwiony.

I te dzienne za 50zł nie zakłócają CB?????

Załamka

Daj jakieś fotki jak to wyszło, jak wygląda w ori obudowie halogenu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dasz mocniejszy rezystor...przynajmniej 10W to bez problemu..

ja tak mam w kabinie od dwóch miesięcy zasilanie do zmierzchowego....

im większa moc rezystora tym lepiej...

zwróć zresztą uwagę jak kufatec rozwiązał sprawe LEDów w tablicy rejestracyjnej.....rezystory!!

od kiedy jednostką rezystora jest wat? podaj jaką masz resystancje tego opornika albo jakiego koloru paski masz na tym oporniku!!!!!!!

gdybyś czytał wątki o LED wiedziałbyś, że rozmawiamy tutaj o grzaniu się opornika a nie oporności która jest potrzebna

ja mam 50 om/10wat

zresztą matematyka ci powie jaka rezystancja jest ci potrzebna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak dasz mocniejszy rezystor...przynajmniej 10W to bez problemu..

ja tak mam w kabinie od dwóch miesięcy zasilanie do zmierzchowego....

im większa moc rezystora tym lepiej...

zwróć zresztą uwagę jak kufatec rozwiązał sprawe LEDów w tablicy rejestracyjnej.....rezystory!!

od kiedy jednostką rezystora jest wat? podaj jaką masz resystancje tego opornika albo jakiego koloru paski masz na tym oporniku!!!!!!!

gdybyś czytał wątki o LED wiedziałbyś, że rozmawiamy tutaj o grzaniu się opornika a nie oporności która jest potrzebna

ja mam 50 om/10wat

zresztą matematyka ci powie jaka rezystancja jest ci potrzebna.

chciałes powiedziec 50W/10ohm ???

---------- Post dopisany at 22:55 ---------- Poprzedni post napisany at 22:49 ----------

Kupuje się rezystor o odpowiedniej wartości, rezystor z radiatorem, przykręcasz do metalowej części samochodu i temat załatwiony.

I te dzienne za 50zł nie zakłócają CB?????

Załamka

Daj jakieś fotki jak to wyszło, jak wygląda w ori obudowie halogenu

juz wiem...potrzeba filter can-bus Filtr LED CAN BUS H1 H3 H4 H7 P21W Py21W W21W DRL (2850633011) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.. czy zakłóca radio cb to nie wiem:whistling:. jutro postaram sie powklejac jakies foto.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od kiedy jednostką rezystora jest wat?

Podstawowym parametrem rezystora jest oczywiście oporność, jednak, od zawsze, oprócz tej ostatniej (i innych parametrów), opornik ma taki parametr jak moc znamionowa, cytując Wikipedię, jest to "moc jaką opornik może przez dłuższy czas wydzielać w postaci ciepła bez wpływu na jego parametry; przekroczenie tej wartości może prowadzić do zmian innych parametrów rezystora (np. rezystancji) lub jego uszkodzenia".

W przypadku świateł taki opornik musi wziąć sporo prądu na siebie, bo musi zasymulować żarówkę H11 o mocy 55W. Nie wiem, ile mają te diody, ale jest to do obliczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od kiedy jednostką rezystora jest wat?

Podstawowym parametrem rezystora jest oczywiście oporność, jednak, od zawsze, oprócz tej ostatniej (i innych parametrów), opornik ma taki parametr jak moc znamionowa, cytując Wikipedię, jest to "moc jaką opornik może przez dłuższy czas wydzielać w postaci ciepła bez wpływu na jego parametry; przekroczenie tej wartości może prowadzić do zmian innych parametrów rezystora (np. rezystancji) lub jego uszkodzenia".

W przypadku świateł taki opornik musi wziąć sporo prądu na siebie, bo musi zasymulować żarówkę H11 o mocy 55W. Nie wiem, ile mają te diody, ale jest to do obliczenia.

cały moduł czyli 4 diody ma aż 1 W :D .... 55W+/- jakas tolerancja jest napewno:whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jarek nie wiem co sie stało ale nie parują. Może otworki pomogły lub temperatura jaka panuje teraz. Będe obserwował i napisze jakby coś sie zmieniło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No kurcze - w końcu dobre wieści.

Ja otwierałem, czyściłem , przeglądałem i też przez chwilkę jakby nie parowało, ale zaczęło :)

Dawaj znaka.

Sądzę, że jak temp. na zewnątrz będzie +20 nie będzie problemu - ale tylko wtedy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może sobie posmarujcie takim szuwaxem przeciw parowaniu, np. do okularów pływackich. Tam się to sprawdza, więc może i tutaj pomoże :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz, że już miałem taką ochotę? Nie za bardzo mam warunki - w garage motocykle a audi pod wiatą a trochę zimno :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i co cały czas nie parują?, ale pamiętaj, czasami zaczynają parować dopiero po 15-20min pracy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz częściej jeżdżę na bi-xen niż na led (główie w nocy jeżdze)

Mniej sie po prostu tym przejmuje... Szkoda nerwów które już straciłem na bi i led.

---------- Post dopisany 14-01-2013 at 22:40 ---------- Poprzedni post napisany 10-01-2013 at 21:05 ----------

Jarek pochwaliłem za wcześnie.

2 diody nie świeca czemu ? pojecia nie mam jutro bedzie rozbieranie

12.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jazda

czekam na odpowiedź z Hella Polska, a wysłałem:

Witam.

Piszę w imieniu własnym oraz użytkowników forum Audi A4.

Jako, że Państwa produkt - światła dzienne LED okrągłe stosowane w Skodach m.in. Fabia RS o nr produktu Skoda 5J0941067 i 5J0941068 można zaadoptować do A4 B6 i nietylko, na forum powstał o tym wątek. Kilka osób zamówiło te produkty - m.in. ja.

Praktycznie u wszystkich poza 1 osobą te lampy strasznie parują - dzieje się to po włączeniu na tzw. pełną moc po ok 10min. pracy, zaparowanie poowoli znika po wyłączeniu lub po załączeniu świateł mijania, gdzie dzienne przechodzą na ok. 20% swojej mocy.

Co z tym zrobić? Bo to wielka tragedia jak na taką firmę, pojawiło się sporo wpisów, ludzie pokupowali na allegro 10 x tańsze produkty i one nie parują. Dodatkowo u jednego z użytkowników przestały świecić już 2 z 4 ledów w jednej z lamp.

Dodam, że lampy są zamontowane przy zastosowaniu oryginalnych wtyków w wszystkimi gumkami.

Temat dostępny pod linkiem: http://a4-klub.pl/stylizacja-tuning-optyczny-19/dzienne-okragle-4led-halogeny-250972/index5.html

Proszę o pomoc, bo wszyscy jesteśmy zadziwieni obecną jakością firmy Hella. Dodatkowo jeszcze w moim przypadku po zamontowaniu tych lamp okazało się że świecą różnym kolorem - tzn. różną barwą światła, ale to zostało reklamowane i wymienione.

Gdyby te lampy pasowały idealnie w zderzak A4 nie byłoby problemu, bo natychmiast zwróciłbym je i nie tylko ja w ASO Skody. Do montażu w A4 potrzebne było skrócenie jednego z uchwytów oprawy - oczywiście nie ma to najmniejszego znaczenia i wpływu na szczelność lampy.

Bardzo proszę o pilne ustosunkowanie się do tematu.

Pozdrawiam

---------- Post dopisany 16-01-2013 at 00:28 ---------- Poprzedni post napisany 14-01-2013 at 23:01 ----------

dostałem dzisiaj odpowiedź - oczywiście nas olano:

Chętnie bym Wam pomógł ( kiedyś tez należałem do A4 forum ) niestety produkty oferowane tylko do serwisów nie sa dostepne w Naszej ofercie oraz nie otrzymam w związku z tym żadnych informacji, dlatego też nie mogę się wypowiadać odnośnie ich "parowania"

Wiem że jest to produkt Hella jednak nie mam możliwości uzyskania informacji na ich temat.

Proponuje udać się do serwisu Skody tak gdzie zostały zakupione

Marcin S.

Specjalista / Specialist

Centrum Techniczne / Technical Center

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak to wygląda na skodach? też parują? bo jeżeli tak to może za jakiś czas będzie u nich akcja korekcyjna,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No trochę dziwne, bo w tej co wiedziałem - nie parują.

Przyjechał do mnie kolega Fabią RS i dokładnie oglądałem - zero zaparowania - nic nie czaję!

Przyjdzie wiosna, trzeba będzie Hellę wyrzucić do kosza i założyć Allegro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może być inna cyrkulacja powietrza, ale troche to dziwne zeby inny układ wlotów powietrza robił taką różnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nasze ledy zostały przerobione wiec nie sądzę że gwarancja ewentualnie (jeśli będzie) akcja serwisowa będą się kwalifikowały do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...