kqba Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 Większość czasu żona jeździ autem i raz mi mówiła że kiedyś auto nie chciało jej przyspieszyć. Myślałem że chodziło o zwykłą turbodziurę na niskich obrotach i zbagatelizowałem problem. Dziś jednak po myciu auta postanowiłem go osuszyć i śmignąć dwupasmówką i w pewnym momencie po przejechaniu wolnego zakrętu turbina przestała dmuchać. Auto zrobiło się mułowate. Zjechałem na parking, otwarłem maskę, przegazowałem kilka razy i rzeczywiście nie pracowała. Zgasiłem na 2 min. odpaliłem, przejechałem się i już było dobrze. Co może się dziać? Proszę o porady. Przy poprzednim tankowaniu do pełnego baku wlałem STP do diesla.
clinque Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 pod haslami: notlauft, tryb awaryjny, choc jak jezdzi zona, to jestem niemal pewny PSJ i zapieczonego turbo
PIXI Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 Zmienna geometria w turbinie (kierownice w turbinie się zapiekły ) trzeba wyczyścić ... a i powiedz Żonie (po czyszczeniu) żeby nie jeździła jak emerytka i zmieniała biegi przy wyższych obrotach , bo problem może wrócić .
kqba Opublikowano 11 Listopada 2012 Autor Opublikowano 11 Listopada 2012 Dzięki. Niestety żona jeździ trasę Żory-Rybnik (16km), która od ponad roku jest w remoncie i nie ma gdzie przycisnąć. Chociaż w piątek dostała 100zł i 4 pkt. za 73km/h w zabudowanym Zrobię logi, a w przyszły weekend może później czyszczenie. Czy do czyszczenia mogę posłużyć się poniższym filmikiem i to wystarczy? Chyba że mniej inwazyjna metoda typu autostrada i 200km/h Czyszczenie zablokowanych łopatek w turbinie. - YouTube
clinque Opublikowano 11 Listopada 2012 Opublikowano 11 Listopada 2012 zrob logi, moze nie ma tragedii i wystarczy przegonic furmanke
Biszczan Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 http://a4-klub.pl/warsztat-zrob-to-26/all-tdi-czyszczenie-kierownic-vtg-49491/
danielom Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Dzięki.Niestety żona jeździ trasę Żory-Rybnik (16km), która od ponad roku jest w remoncie i nie ma gdzie przycisnąć. Chociaż w piątek dostała 100zł i 4 pkt. za 73km/h w zabudowanym Zrobię logi, a w przyszły weekend może później czyszczenie. Czy do czyszczenia mogę posłużyć się poniższym filmikiem i to wystarczy? Chyba że mniej inwazyjna metoda typu autostrada i 200km/h Czyszczenie zablokowanych łopatek w turbinie. - YouTube Nic sie nie stanie jak wyskoczy na DK 81 i przeleci pare km w którąs strone. Na spota bys przyjechal to bys mial kiedy przegonic a nie raz sie zjawiles i tyle:thumbdown:
kqba Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Opublikowano 12 Listopada 2012 A wiesz, myślałem że w ten czwartek przyjadę, bo nie wiem czy logi ogarnę. I tak sobie myślę ze pewnie powiedzą o mnie że przyjeżdża tylko wtedy kiedy coś potrzebuje
danielom Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Życie jest ciezkie, wpadnij zloguje Ci to za jakiegos browara i moze pogadamy o czyszczeniu tego. Diesla trzeba przegonic do 4 tysia przez troche drogi to wycisnie te sadze, ale jak juz zajebalo kierownice to tylko czyszczenie moze pomoc.
kqba Opublikowano 12 Listopada 2012 Autor Opublikowano 12 Listopada 2012 Ok to będę. A dysponujesz może lapkiem z VAG-iem bo ja mam ale na Win7 64 bit i tam nie działa VAGcom?
ampera4 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 najlepiej zregeneruj turbinke. mialem to samo, po regeneracji problem dotychczas nie powrocil a zamulac moge ile dusza zapragnie Wielu moich znajomych czyscilo w tym i ja a jednym slowem jest to o kan c**j ro***bac po jakims czasie problem powrocil i jedziesz od nowa z czyszczeniem Wez pod uwage tez sytuacje co zrobisz gdy w sytuacji na styk podczas wyprzedzania samochod wejdzie Ci w trym awaryjny...
vauxhall95 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Nic bardziej mylnego.Albo ktos nie umial czyscic albo laly wtryski
ampera4 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 ajm i 2x afn w kazdym przypadku po czyszczeniu 5-10 tys i turbo znow padalo. uwazasz ze byla to wina wtryskow ? ciekawe. puki co ja po regeneracji mam swiety spokoj. Jak uszczelniacze na turbinie puszczaja w czesc goraca to predzej czy pozniej problem wraca. alternatywa na takie zachowanie samochodu nie jest "przegazowka"co jakis czas lub zwiekszona predkosc obrotowa Kazdy robi jak uwaza:decayed: w kazdym badz razie ja czyscilem 2 razy a pozniej zregenerowalem i mam spokoj:wink: nie pomijam faktu ze byc moze nie potrafie metalu oczysci z sadzy..
machina Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Dużo zależy od kondycji silnika. Znajomy ma Paska b5 AFN 340tys ori turbo nigdy nie czyszczone i doładowanie wzorowe a luzy na wirniku już nie małe. Zapewne zaraz się sypnie ale całe życie bez czyszczenia mówi za siebie.
Kowi87 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 ajm i 2x afn w kazdym przypadku po czyszczeniu 5-10 tys i turbo znow padalo. uwazasz ze byla to wina wtryskow ? ciekawe. puki co ja po regeneracji mam swiety spokoj. Jak uszczelniacze na turbinie puszczaja w czesc goraca to predzej czy pozniej problem wraca. alternatywa na takie zachowanie samochodu nie jest "przegazowka"co jakis czas lub zwiekszona predkosc obrotowa Kazdy robi jak uwaza:decayed: w kazdym badz razie ja czyscilem 2 razy a pozniej zregenerowalem i mam spokoj:wink: Albo cos kiepsko czyszczone, albo faktycznie auto ma problem z układem paliwowym skoro problem wraca, a auto regularnie sie gania, naprawde trzeba solidnie spowalniać auto, w serii doładowanie masz ustawione na 1948, a tryb awaryjny włacza sie przy 2570(tyczy sie AFN - AJM) ja 2 lata temu złapałem awaryjny zimą lekarstwem było solidne wielokrotne przegonienie auta na 4 i 5 biegu i sprawdzanie kompem, od tamtej pory nie miałem trybów awaryjnych, a u mnie naprawde niewiele potrzeba do złapania, doałdowanie ustawione na pograniczu 2550:wink: takze teoria powrotów jest o kant d*py, poprostu nie zmieniasz stylu jazdy:wink:
ampera4 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Dużo zależy od kondycji silnika. Znajomy ma Paska b5 AFN 340tys ori turbo nigdy nie czyszczone i doładowanie wzorowe a luzy na wirniku już nie małe. Zapewne zaraz się sypnie ale całe życie bez czyszczenia mówi za siebie. Moje wysiadlo przy 300 tys po wymianie turbiny wszystkie problemy z trybem awaryjnym ustaly silnik, uklad paliwowy nie ruszany.
machina Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Kupiłeś używkę czy regenerowaną? Zapewne i moja turbawka zbliża się do końca życia bo przebieg już swój ma:kwasny:
ampera4 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 Regenerowalem w "turbo servis" w jeleniej gorze chyba i narazie leci jak nowa poza tym kiedys jak podejrzewalem turbinke o zdrade (w rezultacie sie mylilem) juz po regeneracji, odeslalem firmie do zakladu i bez zadnego ale obejrzeli zdiagnozowali na zyczenie wymienili uszczelniacze wywazyli jeszcze raz i odeslali wiec pelen servis w kosztach samej regeneracji szczegolowe dane servisu moge podac na prv. zadzwonisz zapytasz
vauxhall95 Opublikowano 12 Listopada 2012 Opublikowano 12 Listopada 2012 A ja wyczyscilem xxxxxxxx turbin i zawsze jak problem powracal i zazwyczaj to było VP po wjechaniu wtryskow na stanowisko do sprawdzenia lały.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się