Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CAGA] czarny kot


ciasnyWiesiek

Rekomendowane odpowiedzi

Podepnę się pod kolegę Woofer-a z jakim ET felga będzie pasować do opony 225/45/R18 ? Dodatkowo samochód obniżony sprężynami Eibach Sportkit o 35mm względem zawiasu standardowego 1BA

Spokojnie wejdzir ja mam 225/40/19 na feldze 8.5 cala i nie ma strasznego naciagu.duzo zalezy od rodzaju opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod kolegę Woofer-a z jakim ET felga będzie pasować do opony 225/45/R18 ? Dodatkowo samochód obniżony sprężynami Eibach Sportkit o 35mm względem zawiasu standardowego 1BA

Spokojnie wejdzir ja mam 225/40/19 na feldze 8.5 cala i nie ma strasznego naciagu.duzo zalezy od rodzaju opony.

turdzi opony będą albo vredestein sessanta albo nokian zg2, a felgi rotory albo ich replika w rozmiarze 18" Co z tym ET? Znalazłem fele z offsetem 35,38,45 który wybór będzie najlepszy czyt. najładniej wyglądał w B8? :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnę się pod kolegę Woofer-a z jakim ET felga będzie pasować do opony 225/45/R18 ? Dodatkowo samochód obniżony sprężynami Eibach Sportkit o 35mm względem zawiasu standardowego 1BA

Spokojnie wejdzir ja mam 225/40/19 na feldze 8.5 cala i nie ma strasznego naciagu.duzo zalezy od rodzaju opony.

Turdzi nie szkoda Ci felg przy takim rozmiarze opony , przecież tam już chyba nic nie chroni rantów felgi. W audi i Evo mam felgi 8.5" i nie wyobrażam sobie innej opony niż 245, naprawdę nie wiem po co na siłę kombinować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tosz to balony :wink: ja mialem na 18" 8,5j 225/40/18 i byl leciutki naciag jak by na.... :naughty: teraz mam 235/35/19 i jest balon w ho.... :facepalm: na 8.5j to 215-205 juz jakos wyglada wiem ze juz nigdy nie popelnie takiego baloniastego bledu przy zakupie opon :wink: Mslin sorki za ot

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carlos po to ze 255 to znaczne przegiecie do tego samochdu nie wiem kto w audi wpadl na taki swietny pomysl.Jak bedzie w aucie pod 300km to wtedy wsadze 255.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carlos po to ze 255 to znaczne przegiecie do tego samochdu nie wiem kto w audi wpadl na taki swietny pomysl.Jak bedzie w aucie pod 300km to wtedy wsadze 255.

zgadza się, sam jeżdżę na 225/40/18 8,5J (http://i1241.photobucket.com/albums/gg519/pebex/64957825.jpg) i nie ma problemu, po jakimś czasie po prostu nie podjeżdża się już bokiem do krawężników, lecz ze skręconymi przednimi kołami :wink:

graty zakupu i bezawaryjności :thumbup1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carlos po to ze 255 to znaczne przegiecie do tego samochdu nie wiem kto w audi wpadl na taki swietny pomysl.Jak bedzie w aucie pod 300km to wtedy wsadze 255.

A to trzeba mieć 100 koni więcej, żeby opona była szersza o 3 cm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carlos po to ze 255 to znaczne przegiecie do tego samochdu nie wiem kto w audi wpadl na taki swietny pomysl.Jak bedzie w aucie pod 300km to wtedy wsadze 255.

zgadza się, sam jeżdżę na 225/40/18 8,5J (http://i1241.photobucket.com/albums/gg519/pebex/64957825.jpg) i nie ma problemu, po jakimś czasie po prostu nie podjeżdża się już bokiem do krawężników, lecz ze skręconymi przednimi kołami :wink:

graty zakupu i bezawaryjności :thumbup1:

Wiesz nie po to kupuje się fajne felgi ,żeby później patrzyć gdzie i jak się podjeżdża, jak ktoś żałuję 0.5 litra paliwa na 100 km to jego sprawa , dziwię się tylko ludziom , bo naprawdę B8 przy 245, prowadzi się bardzo dobrze i nie ma problemu w koleinach jakby się mogło wydawać , a dla mnie bardziej liczy się ochrona felgi niż ekonomia :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla niektorych liczy sie tez wyglad, moim zdaniem baloniata opona wyglada zle na feldze, dlatego zawsze staram sie miec przynajmniej minimalny naciag, teraz jeszcze na 9J i mam 225/35/19 i nie wyobrazam sobie zebym mogl zalozyc szersza lub wyzsza opona bo wygladalaby dla mnie masakrycznie

opcje 9,5J i opony 225/40/18 tez juz przerabialem ale wtedy naprawde trzeba uwazac na ranty

Na 19 w takim setupie jezdze juz ponad dwa lata i przyzwyczailem sie do tego ze musze uwazac, felgi nie sa zniszczone czy cos

W nowym aucie mam 225/40/18 na bodajrze8 albo 8,5 calowej feldze i wyglada to dla mnie koszmarnie

No ale ja mam chorobe psychiczna zwana tuningiem i moze stad moja skrzywione podejscie do tematu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

245/40R18 jest jak najbardziej odpowiedni do B8. Dobrze się prowadzi i odpowiednio wygląda a co ważniejsze felga jest bezpieczna. Fura fajna, bezawaryjności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

245/40R18 jest jak najbardziej odpowiedni do B8. Dobrze się prowadzi i odpowiednio wygląda a co ważniejsze felga jest bezpieczna. Fura fajna, bezawaryjności.

ale bierzcie z Carlosem też pod uwagę że macie 3.0 a nie 2.0, Wy może nie odczuwacie różnicy, ale jak ktoś ma 100 koników mniej to:wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carlos po to ze 255 to znaczne przegiecie do tego samochdu nie wiem kto w audi wpadl na taki swietny pomysl.Jak bedzie w aucie pod 300km to wtedy wsadze 255.

zgadza się, sam jeżdżę na 225/40/18 8,5J (http://i1241.photobucket.com/albums/gg519/pebex/64957825.jpg) i nie ma problemu, po jakimś czasie po prostu nie podjeżdża się już bokiem do krawężników, lecz ze skręconymi przednimi kołami :wink:

graty zakupu i bezawaryjności :thumbup1:

Wiesz nie po to kupuje się fajne felgi ,żeby później patrzyć gdzie i jak się podjeżdża, jak ktoś żałuję 0.5 litra paliwa na 100 km to jego sprawa , dziwię się tylko ludziom , bo naprawdę B8 przy 245, prowadzi się bardzo dobrze i nie ma problemu w koleinach jakby się mogło wydawać , a dla mnie bardziej liczy się ochrona felgi niż ekonomia :wink:

Zgadzam się z Tobą jak najbardziej, ja kupiłem z takimi kołami i nie zmieniałem jeszcze opon, przy nowych zastanowię się, czy nie lepiej założyć 245...jednak nie ma co rozpaczać nad 225 na 8,5J, bo też się da na tym jeździć i to całkiem bezpiecznie, jeśli chodzi o felgę, z resztą widać na zdjęciu, że naciągu to tam praktycznie nie ma. Przy 9J lub więcej osobiście nie założyłbym 225, ale rozumiem tych, którzy zakładają :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ty nie kombinuj nic ze springami tylko gwint zakladaj :naughty: po hooj sie bawicw pol srodki :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak ja w IRL jestem hehehhehehe

---------- Post dopisany at 23:44 ---------- Poprzedni post napisany at 23:40 ----------

ty nie kombinuj nic ze springami tylko gwint zakladaj :naughty: po hooj sie bawicw pol srodki :whistling:

koszt gwintu juz nie taki jak w b6 teraz 800jurkow trzeba wylozyc :-( a z kasa krucho jak narazie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego to nie wiedziałem bo wcześniej nie miałeś w profilu wpisane IRL :wink:

A co to u was nie ma A4 w IRL, ze do UK przyjechałeś kupić?? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W angli lepsze sztuki za lepsze siano mozna wyrwac sam tak robilem ze swoja b6

Malin 800 tez odlozysz w to auto to juz tylko felga i gleba wuec nie ma wielkuch wydatkow :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...